וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד: "הייתה חסרה לנו קצת נשמה"

29.4.2015 / 10:51

הגארד של הפועל תל אביב יודע מה היה ההבדל בין הניצחון על ראשון לציון לרצף ההפסדים שהגיע לפניו: "יש הרגשה של הקלה". בקבוצה מחכים לדוח המשקיף משה ביטון. בימים הקרובים תיערך פגישה עם אנשי מנהלת הליגה

one

רצף ארבעת ההפסדים של הפועל תל אביב נקטע אמש (שלישי) עם ניצחון ביתי חשוב 69:80 על מכבי ראשון לציון. הקבוצה של עודד קטש שלטה במשך שלושה רבעים במשחק, כשרק רבע שני רע שלהם וטוב של הכתומים השאיר את המשחק פתוח במחצית הראשונה. בהפועל שחררו אנחת רווחה גדולה לאחר הניצחון, וסיפרו שהמטרה הכי חשובה היא להשיג כמה שיותר ניצחונות מתוך שלושת המשחקים שנותרו, כדי לתפוס את יתרון הביתיות לפני הפלייאוף. האדומים יידעו מחר האם הניצחון יתורגם לעלייה מהמקום השביעי בתום משחקי המחזור.

"בתקופה פחות טובה אתה מנסה לשמור את זה הכי פשוט שאפשר, אבל אני פחות מעניין, הקבוצה שיחקה לאורך 40 דקות כדורסל של נשמה, וזה קצת היה חסר לנו, אנחנו צריכים לשמור על זה לאורך כל המשחקים שנותרו לנו עד סוף השנה", סיפר רביב לימונד שרשם רבע אחרון יוצא מן הכלל עם 11 נקודות מתוך 13 כלליות שהיו לו. הגארד התייחס לאגרסיביות שהציג ברבע האחרון לעומת שאר המשחק: "גם התקפית היינו בסדר גמור, באחוזים די טובים. אני מרוצה ויש הרגשה של הקלה אחרי הניצחון. צריכים להבין שקבוצות מכירות את הפועל תל אביב בשלב הזה של העונה ויודעות מה אנחנו מחפשים ומנסות לשמור את זה, אני פחות רוצה להכריח דברים ורוצה שהמשחק יגיע אליי, יש משחקים שזה יבוא יותר מהר, ויש משחקים שזה הולך פחות טוב, ויש משחקים שלמזלי במאני טיים זה יבוא אליי, ואני שמח שזה מה שהיה היום בסוף".

הפועל תל אביב ניצחה 69:78 את ראשון לציון

קטש: "כמו לידה", דרוקר: "יודעים מה התרומה של סוואן עבורנו"

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול ג'קי קרמייקל שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"אני מרוצה ויש הרגשה של הקלה אחרי הניצחון". רביב לימונד/ברני ארדוב

בוקר המשחק לווה במריבה גדולה בין אנשי מנהלת הליגה לאדומים, לאחר שבהפועל גילו כי יושב ראש המנהלת שמואל פרנקל ניסה להתערב בדוח המשקיף שלמה רבינוביץ' במשחק בינם לבין הפועל אילת. לאחר שגילה פרנקל כי רבינוביץ' לא ציין בדוח המשקיף כי אוהדי הפועל שרו "שמעון מזרחי תתאבד כבר", נשלח מכתב מטעם מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס בדרישה להפסיק לשבץ את רבינוביץ'. בתגובה הוציאו האדומים הודעה חמורה כנגד פרנקל והמנהלת והודיעו כי לא יאפשרו את כניסת אנשי המנהלת למשחק. בסופו של דבר, הוחלט כי פרנקל ומרכוס לא יגיעו לדרייב אין, אך העובדים השכירים של הארגון האחראי על הליגה יורשו להכנס, והצדדים יפגשו במהלך השבוע לפגישה בנושא זה.

במהלך המשחק אמש נשמעו מספר פעמים הקריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר" מכיוון היציע המעודד של האדומים מאחורי הסל, כשרוב אוהדי הפועל הגיבו בשריקות בוז, והכרוז ביקש מהם להפסיק. כמו כן, הניפו האוהדים שני שלטים בעקבות אירועי השבוע האחרון: "פדרמן, אנחנו חולים בראש, ואתה? תודה לך פנרבחצ'ה", לכיוון בעלי מכבי תל אביב שכינה את אוהדי האדומים כ"חולים בראש" ו"לוחמי חופש הדיבור". לא ידוע עדיין האם המשקיף משה ביטון החליט לציין את הקריאות בדוח השיפוט או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully