וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף השלילי נקטע: הפועל תל אביב ניצחה 69:78 את ראשון לציון

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, האדומים חזרו לחייך בזכות משחק מצוין של יינסי גייטס (20 נקודות) ותצוגת נפל של אייזיאה סוואן (0 מ-14 מהשדה). עודד קטש מתקרב להבטחת מקום בפלייאוף

one

הפועל תל אביב סוף סוף יכולה לנשום לרווחה. הקבוצה של עודד קטש קטעה הערב (שלישי) רצף של ארבעה הפסדים אחרי שגברה 69:80 על מכבי ראשון לציון, ועשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת מקומה בפלייאוף. האדומים הלחוצים, שרשמו במחזור הקודם שיא שלילי בנקודות בהפסד להפועל אילת, נראו משוחררים בהרבה, אבל הזדקקו ללא מעט עזרה משחקן היריבה אייזיאה סוואן, שסיים ערב מסויט עם 0 מ-14 מהשדה וכמה החלטות איומות בהתקפה. התרומה של סוואן, לצד זו של ינסי גייטס (20 נקודות), יהונתן שולדבראנד ודיז'ון תומפסון (13 כל אחד), סייעה לאדומים לסמן וי ולשחרר הרבה מאוד לחץ אצל עודד קטש.

פחות משבוע אחרי שקבע שיא קריירה בנקודות, שון דאוסן נראה רגוע בהרבה, אך הצליח לשבור שיא קריירה אחר, הפעם בריבאונדים, עם 13 כאלה לצד 7 נקודות בלבד. ג'קי קרמייקל (22 נקודות) ודומיניק ג'ונסון (21) מזערו את הנזקים של סוואן, אך זה לא הספיק לחבורה של שרון דרוקר, שעדיין נמצאת בטווח סביר מיריבותיה על המקום השלישי.

לפני המשחק אוהדי הפועל תל אביב אוהדי הפועל הניפו שלט: "פדרמן אנחנו חולים בראש, ואתה? תודה לך פנרבחצ'ה".

דיז'ון תומפסון שחקן הפועל תל אביב (אמצע) מול שון דאוסן שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
שחררו הרבה לחץ. דיז'ון תומפסון/ברני ארדוב

פחות משבוע אחרי שקבע שיא קריירה בנקודות, שון דאוסן נראה רגוע בהרבה, אך הצליח להשוות שיא קריירה אחר, הפעם בריבאונדים, עם 11 כאלה לצד 7 נקודות בלבד. ג'קי קרמייקל (22 נקודות) ודומיניק ג'ונסון (21) מזערו את הנזקים של סוואן, אך זה לא הספיק לחבורה של שרון דרוקר, שעדיים נמצאת בטווח סביר מיריבותיה על המקום השלישי.

לפני המשחק אוהדי הפועל תל אביב אוהדי הפועל הניפו שלט: "פדרמן אנחנו חולים בראש, ואתה? תודה לך פנרבחצ'ה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שון דאוסן שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) מול לארי אובאנון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שבר את שיא הקריירה בריבאונדים. דאוסן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הפועל תל אביב פתחה חזק ועלתה ל-2:7 אחרי שלשה של שולדבראנד. הישראלי המשיך ללהוט בפתיחה , הוסיף עוד שלשה וסל ועבירה וקבע 6:20 אחרי חמש דקות. דומיניק ג'ונסון עלה מהספסל וסייע לכתומים לצמק ל-26:19, אך שלשה יפה של סקוורר החזירה את המומנטום לצד של האדומים, שהובילו 21:30 בתום הרבע הראשון.

דקות טובות של שון דאוסן בפתיחת הרבע השני קירבו עוד יותר את ראשון לציון, ושלשה של ניצן חנוכי במעבר הורידה ל-37:33 בלבד, שש דקות להפסקה. גם פסק הזמן של קטש לא עצר את הדהירה של ראשון לציון, שהשלימה ריצת 0:14 ועלתה ליתרון. לרוע מזלה, אייזיאה סוואן במחצית איומה פספס את כל עשר הזריקות הראשונות שלו וסייע להפועל תל אביב לעלות שוב ליתרון 42:43 עד ההפסקה.

הרבע השלישי נראה כמו העתק של הרבע הראשון. הפועל תל אביב עלתה מחדר ההלבשה חדה ואנרגטית, הכתומים לא העלו את רמת האגרסיביות, וסלים חשובים של גייטס ושולדבראנד הגדילו מחדש את היתרון של האדומים לתשע, עם 47:56 כשנותרו ארבע וחצי דקות לסיום הרבע. קרמייקל ניסה להחזיר את ראשון לעניינים, אך הפועל תל אביב סיימה את הרבע השלישי ביתרון 52:60.

ראשון לציון לא אמרה נואש. שתי הטבעות רצופות של קרמייקל הורידו לשש בלבד בפתיחת הרבע הרביעי, אך הפועל תל אביב הגיבה בריצה משלה בזכות יינסי גייטס, וחגגה כל הדרך לניצחון 69:80 בסיום.

יונתן שולדברנד שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול ג'קי קרמייקל שחקן מכבי ראשון לציון, יינסי גייטס. ברני ארדוב
יופי של משחק. שולדבראנד/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: יינסי גייטס 20, רביב לימונד, יהונתן שולדבראנד ודיז'ון תומפסון 13 כל אחד, לארי אובאנון 11 (3 מ-12 מהשדה, 10 ריבאונדים), יחזקאל סקוורר 6, קרטיס קלי 4. גולן גוט, מתן נאור ו-ווילי וורקמן שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'קי קרמייקל 22 (7 ריבאונדים), דומיניק ג'ונסון 21, ניצן חנוכי 10, שון דאוסן 8 (13 ריבאונדים - שיא קריירה), ג'רמיס סמית' 5, טוני יאנגר 3. אייזיאה סוואן (0 מ-14 מהשדה, 11 אסיסטים) ועמית בן דוד שותפו ולא קלעו.

לארי אובאנון שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול אייזאה סוואן שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
משחק איום ונורא. סוואן עם אובאנון/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם שלט "פדרמן, אנחנו חולים בראש ואתה? תודה לך פנרבחצ'ה". ברני ארדוב
השלט של אוהדי הפועל תל אביב: "פדרמן אנחנו חולים בראש, ואתה? תודה לך פנרבחצ'ה"/ברני ארדוב
ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully