וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "כמו לידה", דרוקר: "יודעים מה התרומה של סוואן עבורנו"

28.4.2015 / 22:07

מאמן הפועל תל אביב שחרר לחץ אחרי הניצחון על ראשון לציון, שקטע רצף של ארבעה הפסדים: "מקווה שזה מה שירים אותנו". דרוקר ניסה לנחם את הגארד שסיים עם 0 מ-14 מהשדה: "יש גם ימים כאלה"

one

הפועל תל אביב כבר הרגישה איך המקום בפלייאוף חומק לה מבין האצבעות, עד שסוף סוף ניצחה הערב (שלישי) את מכבי ראשון לציון 69:80 וקטעה את רצף ארבעת ההפסדים. האדומים נעזרו לא מעט ביכולת עלובה של גארד ראשון לציון אייזיאה סוואן, שסיים ערב מסויט ללא נקודות ועם 0 מ-14 מהשדה. הקבוצה של עודד קטש קיבלה עוד משחק מצוין מיינסי גייטס (20 נקודות), וכעת תתפנה בעיקר למאבקי המיקום לקראת הפלייאוף.

"זה ניצחון שהוא כמו לידה", הודה מאמן האדומים עודד קטש בסיום. "התחלנו טוב את המשחק ושוב פעם הרשינו להם 10 ריבאונד התקפה בחצי הראשון והם חזרו למשחק. יש להם הרכבים מאוד מסוכנים, אבל היינו שם באנרגיות והביטחון קצת חזר אלינו. יש תחושת הקלה, אבל זה רק המשחק הראשון. יש לנו עוד שלושה משחקים עד סוף העונה, מקווה שהניצחון הזה ירים אותנו".

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב תקציר הפועל תל אביב - גלבוע/גליל עליון. one
אנחת רווחה. קטש/one

על ההחלטה שלא להלביש את דוראנד סקוט: "הסיבה שהחלטתי דוראנד לא יתלבש היום זה כדי לקבל מדיז'ון ולארי את הניסיון שיש להם כי במשחקים כאלה יש הרבה לחץ וצריך ניסיון. אני שמח שזה עבד, היו לנו הרכבים שרצו טוב ולא הרגשתי שצריך לשנות, פרט לעבירות של רביב, יהונתן פתח טוב את המשחק ולקח 6 ריבאונדים, היה בסדר באנרגיות, אז המשחק התנהל בצורה כזאת שהרוטציה הייתה קצרה. יש משחקים שזה יהיה אחרת".

על האפשרות לשחק עם חמישה זרים: "כרגע אנחנו לא מדברים על אופציה של חמישה זרים, זה לא עומד על הפרק, נצטרך בכל משחק לבחור את השחקן. התייחסתי לניסיון כי היה לחץ, הורגש לחץ, מאוד יכול להיות שנגיע בעוד משחק שניים במצב אחר. בסופו של דבר, הדבר הכי חשוב שהקבוצה תנצח. בסוף העונה, לא יזכרו מי שיחק במשחק כזה או אחר, יזכרו אם הם היו חלק מקבוצה מנצחת או לא. כולם צריכים להתרכז בדבר אחד, לסיים את העונה טוב ונגיע כמה שיותר רחוק".

על רביב לימונד, שנמצא בתקופה פחות טובה וסיים עם 13 נקודות: "לרביב היה משחק טוב, הוא עשה עונה גדולה בשנה שעברה, כל כך גדולה שכשקבוצות באות לשחק מולנו הן באות להצר את צעדיו. הוא עלה עם ארבע עבירות ברבע האחרון ועשה סלים גדולים, כדורסל זה משחק קבוצתי, עצרנו את אייזיאה סוואן שהיה גדול במשחקים האחרונים על 0 נקודות, בגלל העבודה שעשינו עליו נענשנו מקרמייקל וג'ונסון. רביב גילה בגרות גדולה בנושא הזה".

עוד באותו נושא

הרצף השלילי נקטע: הפועל תל אביב ניצחה 69:78 את ראשון לציון

לכתבה המלאה
שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון (ימין) עם שופט הכדורסל יערי רייניש. ברני ארדוב
לא כועס על סוואן. דרוקר/ברני ארדוב

בצד השני, שרון דרוקר ניסה לנתח את ההפסד: "קצת סלים שבדרך כלל שחקנים שלנו יודעים לקלוע הכריעו את המשחק, היום לא הלך לכמה שחקנים מרכזיים שלנו, הרגשנו את זה והם היו מתוסכלים. ציפינו למשחק אגרסיבי, בהרבה שלבים של המשחק היינו שם, אבל אגרסיביות צריך להפגין גם בהתקפה. הצלחנו לצאת מהבור בתחילת המשחק, והיו לנו הזדמנויות טובות לשלוט במשחק ולקחת את ההובלה, אבל זה התהפך. בסך הכל אנחנו במשחק עודף, יש לנו שני משחקים והדברים תלויים בנו. החבר'ה שלנו לוחמים גדולים, רוצים ועובדים. כיף לאמן אותם, גם כשלא הולך צריך לדעת לחבק אותם ולהרים אותם למעלה".

על תצוגת הנפל של אייזיאה סוואן: "ניסינו גם לשלב את סוואן ולתת לו אוויר, הוא לקח זריקות שחלקם אנחנו רוצים שהוא יקח, אנחנו יודעים את התרומה שלו עבורנו. יש ימים כאלה, הוא עובד מאוד קשה, וצריך להמשיך הלאה".

דרוקר הוסיף: "בהרגשה שלי צריך לקצר את הליגה, אבל אלה החוקים ואנחנו צריכים לשחק לפי החוקים, קבעו מה שקבעו ואנחנו צריכים לעשות את העבודה. בהרגשה שלי 33 מחזורים, כולל ההכנה, הגביע והפלייאוף, וזה לא רק אני מדבר בשם ראשון, זה יותר מדי. פציעות יכולות להרוס עונה, זה קצת ארוך. אבל אנחנו עושים מה שצריך ומופיעים לכל משחק".

ניצן חנוכי הוסיף: "פתחנו מאוד מהוסס ולא היינו במשחק ושם הפועל פתחו את הפער, שמח שהצלחנו לחזור ברבע שני טוב, איבדנו ריכוז גם הגנתי וגם התקפי ברבע השלישי ונתנו להם לברוח. כל משחק עכשיו הוא כמו פלייאוף וקבוצות יודעות לנצל את זה, עברנו רצף משחקים קשה ואנחנו במצב טוב, נלמד מזה. לא משנה איזה מקום נהיה, אפשר לקבל כל קבוצה, ובסדרה הכל יכול להיות. המקום השלישי זה נחמד, אבל הכי חשוב להיות ביתרון ביתיות, שגם זה מאוד נזיל".

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully