וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה נרגשים: "איך פפ יתמודד עם המפלצת שהוא בעצמו יצר?"

בקטאלוניה נלהבים לקראת המפגש בין גווארדיולה והאקסית המיתולוגית, ומנחשים כיצד ינסה להצר את צעדיו של ליאונל מסי. וגם: הלוחמה הפסיכולוגית של באיירן ורשימת הדרישות של רונאלדו

פפ גווארדיולה עם שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
יצרת מפלצת, עכשיו לך תתמודד איתה. גווארדיולה ומסי/AP

הגרלת חצי גמר ליגת האלופות, שהתקיימה היום (שישי) במשרדי אופ"א בניון, שוויץ, זימנה מפגש פיקנטי לו ציפו כבר כמה שנים: פפ גווארדיולה מול ברצלונה. המאמן המוערך, שנחשב לסמל בברצלונה כשחקן והמציא את עצמו מחדש כמאמן בתור הזהב של הבלאוגרנה, יפגוש את האקסית המיתולוגית לראשונה במשחק רשמי, וסף ההתרגשות כבר בשיאו. גם בברצלונה, וגם אצל גווארדיולה עצמו.

"זה יהיה מפגש מאוד מרגש ומיוחד עבורי. ברצלונה שזורה בכל צומת דרכים בחיי, ביליתי שם את מרבית חיי, זה הבית שלי", אמר מאמן באיירן מינכן לאחר ההגרלה.

המאמן ניתח את יחסי הכוחות לקראת המשחק ואמר כי "ברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם כיום, היא הפייבוריטית מולנו ומול כל קבוצה אחרת שתשחק נגדה. אם נחזור על השגיאות שביצענו מול פורטו, ברצלונה תעבור אותנו די בקלות".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
פייבוריטים או לא? לואיס אנריקה/GettyImages

בברצלונה, כאמור, לא פחות נלהבים. "פפ גווארדיולה היה האיש שהפך את הטיקי טאקה למותג עולמי", נכתב במאמר דעה ב'מונדו דפורטיבו'. "הוא חוזר לקאמפ נואו כשהשיטה שלו כבר הרבה פחות פופולארית, אבל עדיין יש לו היכרות קרובה במיוחד עם כל מי שקשור בקבוצה כמעט. זה יעניק לו יתרון גדול, וברצלונה תצטרך למצוא דברים חדשים ולהפתיע כדי לגרום לו לעבוד קשה יותר מולה. פפ היה זה שהפך את ליאונל מסי למפלצת, אז איך הוא יתמודד עם המפלצת הזאת הפעם? קשה מאוד לעצור את מסי, גם אם אתה מכיר אותו היטב. זה יהיה מבחן גדול עבורו, אך במידה שווה גם למסי".

בברצלונה לא התרשמו מההצהרות של ראשי באיירן וגם של גווארדיולה מעצמו לפיהן החבורה של לואיס אנריקה עדיפה ומגיעה לצמד המפגשים כפייבוריטית מובהקת. אחרי פפ, גם נשיא הכבוד של הבווארים פרץ בקנבאואר טען כי "לבאיירן יש צ'אנס, אבל המפגש הזה תלוי קודם כל בברצלונה". בתגובה לכך, נכתב ב'ספורט' הקטלאני כי "הלוחמה הפסיכולוגית של באיירן כבר החלה".

עוד באותו נושא

חצי גמר ליגת האלופות: ברצלונה - באיירן מינכן, יובנטוס - ריאל מדריד

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
מעביר מסר. רונאלדו/AP

ובינתיים, גם בריאל מתכוננים לחצי גמר מרתק מול יובנטוס. סביר להניח שבמרכז העניינים יעמוד אלברו מוראטה, שלא קיבל צ'אנס ראוי, לדעתו, בריאל ועזב אותה לטובת הגברת הזקנה בקיץ. על פי דיווח ב'אס' חוזהו של החלוץ ביובנטוס אמור היה לכלול סעיף מיוחד במסגרתו לא יוכל ליטול חלק במשחקים רשמיים מול הבלאנקוס, על פי דרישתם. כמו כן, הבלאנקוס דרשו להכניס סעיף בחוזהו של מוראטה לפיו לא יוכל לעבור מיובנטוס ליריבה השנואה ברצלונה, אך שני הסעיפים הללו לא הוכנסו בסופו של דבר.

גם כריסטיאנו רונאלדו מתכונן במרץ לצמד המפגשים. על פי דיווח ב'אס', CR7 מפנה בתקופה האחרונה דרישות לעבר הנשיא פלורטינו פרס הקשורות בעונה הבאה. על פי הדיווח, רונאלדו דורש להאריך את חוזהו של קרלו אנצ'לוטי ומבקש לשדרג את חוזהו של הקפטן סרחיו ראמוס. המאמן האיטלקי והקשר הספרדי נחשבים חברים קרובים של הפורטוגלי, ובנוגע למאמן, הבהיר רונאלדו בפני נשיא ריאל כי "אין מאמן טוב יותר עבורנו מאנצ'לוטי".

הדיווחים הללו מגיעים על רקע ידיעות סותרות שעלו במדריד בשבועות האחרונים, לפיהם מעמדו של אנצ'לוטי מעורער ולא בטוח שימשיך בעונה הבאה.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מקבל גיבוי. אנצ'לוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully