וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "בשניות האחרונות שיחקנו אחד על אחד, וזה לא מה שרצינו"

21.4.2015 / 9:25

במכבי תל אביב התאכזבו מקבלת ההחלטות של ג'רמי פארגו בהתקפות האחרונות, וויצ'יץ': "אוברדוביץ' ניצל את החולשות שלנו". פיני גרשון קיבל הצעות מספרד, מעמד גודס יציב ("אלא אם יפסיד את האליפות"), בקרוב ההודעה על אוחיון ולנדסברג

ברני ארדוב

בסופו של דבר מכבי תל אביב הצליחה להאריך את העונה האירופית שלה – אך בחמש דקות בלבד, אותן חמש דקות של הארכה לאחר ההחטאה של ג'רמי פארגו בסיום הזמן החוקי. בסופו של דבר הצהובים הפסידו 75:74 לפנרבחצ'ה/אולקר על חודה של נקודה, שקבעה 3:0 לטורקים בסדרת ההצלבה. מכבי תל אביב הודחה מהיורוליג. "חבל. המשחק הזה בהחלט השאיר טעם של עוד. טעויות קטנות בסיום, מזל, וגם המשחקים בטורקיה. זו לא סדרה שהייתה צריכה להסתיים ב- 3:0", סיכם באכזבה גורם בכיר במועדון.

מכבי תל אביב, ההדחה: סיקור מיוחד

מכבי תל אביב הפסידה לפנרבחצ'ה אולקר 75:74, נוצחה 3:0 בסדרה והודחה מהיורוליג

נס לא קרה כאן: מכבי תל אביב לא ראויה לפיינל פור

הכתובת הייתה על הקיר: גיא גודס שוב הגיע לשיא בשלב מוקדם מדי בעונה

יאן וסלי, ועוד מהספסל, הוא ההבדל בין מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה

העונות הגרועות של מכבי ת"א ביורוליג: השוואה לעונה הנוכחית

היו עליות, ובעיקר ירידות: רגעי המפתח בעונה האירופית של מכבי תל אביב

העונות הגרועות של מכבי ת"א ביורוליג: השוואה לעונה הנוכחית

פארגו עצוב, אוחיון מודה לקהל, לאן הולך מזרחי?/ברני ארדוב

השחקנים וחברי ההנהלה נראו מאוכזבים מאוד בסיום, וחדר ההלבשה הצהוב היה שקט. המאמן גיא גודס אמר לשחקניו בסיום ש"היו כמה טעויות במשחק, אבל תרימו את הראש ותהיו גאים. נלחמתם, יש לנו עוד מטרות העונה". בשיחות הסיכום עם העיתונאים גודס שב והזכיר כי לפנרבחצ'ה יש "סגל עמוק ואיכותי יותר", כשבתקופה האחרונה מאחורי הקלעים הלין גודס לא אחת כי היה צריך להחתים עוד גארד וכי ההחתמה היתה משמעותית להמשך הדרך.

שמעון מזרחי אמר לוואלה ספורט: "יש תחושה של אכזבה, כי מדובר בקבוצה שבעונה שעברה זכתה בפיינל פור. היינו מאוד קרובים לזה אז יש אכזבה. במשחק עצמו בסופו של דבר הגענו להארכה, שם הם קלעו נקודה אחת יותר. שחקנים נתנו כל מה שאפשר, היתה מלחמה. הרמות הן מאוד גבוהות, זה יכול היה בכל המשחקים להסתיים בנקודה לכאן או לכאן, פאנתינייקוס גם ניצחה בנקודה. ידה של פנר היתה העל עליונה במשחק הזה וזה חבל, אך אין מה לעשות. לא היה שוני בין המשחקים, במשחק הראשון הובלנו ב- 11 נקודות, בשני פרט לרבע הראשון היינו שווים בנקודות לפנר. גם במשחק הזה הובלנו ב- 9 נקודות הפרש, אך הפסדנו".

מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "היתה לנו הזדמנות להמשיך את הסדרה, אבל היינו שתי החטאות משם. זה הסתיים ב-3:0, וחבל. סיימנו את בית הטופ 16 במקום ריאלי. יש לפנר מאמן כישרוני ובעל ניסיון והוא ניצל היטב את החולשות שלנו. דווין' סמית'? הוא היה פצוע וקשה היה לו להראות את היכולת הרגילה שלו, אבל למרות זאת הוא ניסה לעשות הכל בכדי להצליח. בסיום לא לקחנו את ההתקפה מספיק מהר, אז הכדור הגיע לפארגו. הנעת הכדור לא היתה מספיק טובה, ב-7-6 שניות האחרונות שיחקנו אחד על אחד וזה לא מה שרצינו להגיע אליו. מכאן מכבי צריכה להתרכז בליגה הישראלית, זה לא הולך להיות קל גם כאן וזה יתנקז לשני משחקים מאוד חשובים בסוף העונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פיני גרשון, ניקולה וויצ'יץ', סילבן לנדסברג, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מכאן מכבי צריכה להתרכז בליגה הישראלית, זה לא הולך להיות קל". וויצ'יץ'/ברני ארדוב

שלא כהרגלו, דווין סמית' ישב על כיסאו בחדר ההלבשה כשגבו מופנה ליתר השחקנים, ורק לאחר שהתבקש על ידי העיתונאים להתראיין, התעשת וסובב חזרה את כיסאו. "כולם מאוכזבים מאוד שהעונה האירופאית שלנו נגמרה. אי אפשר להסתיר את זה", אמר סמית' לוואלה ספורט. "הם ניצחו, אין מה לעשות. זה משחק של ריצות. אנחנו רצנו, והם חזרו, עשו את המהלכים האחרונים נכון, וניצחו. זו השורה התחתונה. נהיה מרוכזים לא לעונה הבאה, אלא לליגה הישראלית".

בקבוצה נשמעה ביקורת על המהלכים האחרונים של ג'רמי פארגו ואכזבה על ההתקפות האחרונות של מכבי תל אביב לפני ההארכה. כזכור, לא כל הגורמים בהנהלה סבורים כי ג'רמי פארגו צריך להמשיך בעונה הבאה. פארגו עצמו סיכם: "זה לא היה עניין של מזל. היתה לנו הזדמנות לנצח, ולא הצלחנו. היו לנו הזדמנויות ונתנו את זה".

על ההחטאות שלו אמר פארגו: "החטאתי. חשבתי שהייתי במצב טוב, אבל זה לא הצליח. ניסיתי גם בעבר לקחת קליעות כאלה, היה לי ביטחון במה שעשיתי ואם הייתי צריך לחזור על זה, הייתי עושה הכל שוב ומנסה שוב אותן זריקות. אני לא מתחרט".

גם בריאן רנדל נראה מאוכזב מאוד על סיום העונה האירופאית: "כולם כל כך רצו את הניצחון. כולם לוקחים את את זה קשה. אין מילים. רצינו כל כך לנצח וזה פשוט מאכזב כל כך. היו לנו הזדמנויות ולא הצלחנו לקחת את זה, כמה פעולות פגעו בנו, התאמצנו, אבל לא הצלחנו. זה חבל".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. ברני ארדוב
נראה מדוכדך בסיום. סמית/ברני ארדוב

בהנהלה יערכו שיחות סיכום בנוגע לסגל הקבוצה לעונה הבאה, כמו גם עם המאמן גיא גודס. בקרוב תצא הודעה על החתמתם של יוגב אוחיון שמתקרב לסיכום (ירוויח כ- 400 אלף דולר לעונה) וסילבן לנדסברג שסיכם את תנאיו עם הקבוצה (למעט סעיפי היציאה לאירופה ול-NBA). למרות ההכרזות על גל מקל, במכבי יפנו אליו מחדש במטרה להחתימו לעונה הבאה. לפיני גרשון מספר הצעות באירופה, כשלוואלה ספורט נודע כי אחת ההצעות היא מספרד. למרות הציוות המוצלח עם גודס, טרם ברור אם ימשיך. אגב, גרשון עצמו נראה מאוכזב מאוד מההדחה, ומיהר לרדת לחדר ההלבשה מיד עם שריקת הסיום.

בגזרת גודס, במכבי מבהירים כי המאמן ימשיך לעונה נוספת, אך על פי גורמים במועדון, "אם גודס לא ייקח אליפות בארץ, המעמד שלו יתערער". עם זאת, גודס יבהיר להנהלה כי יש להעמיק את הסגל.

מאמן פנרבחצ'ה/אולקר ז'ליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
התרגשות גדולה בחדר ההלבשה. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

ובצד השני, הטורקים חגגו למשך כשעה ארוכה את העלייה לפיינל פור, כשקול החגיגות והצחוקים הדהד היטב במתחם חדרי ההלבשה. "זו התרגשות ושמחה. מכבי היא לא קבוצה או יריבה קלה, ידענו שמכבי לא תוותר. כולנו שמחים, נלחמנו ולא ויתרנו. הגיע לקבוצה שלנו לעלות", אמר אנדרו גאודולוק בסיום.

אנשי הקבוצה הטורקית נראו מחויכים מאוד ונשארו עד שעה מאוחרת במתחם, כשחלק מאנשי מכבי עברו ובירכו אותם על ההישג. "מגיע לכם לקחת את הגביע", אמר אחד מחברי מכבי לחבר הנהלה בכיר בפרנבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully