וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה העברתו של שרן ייני לוויטסה: "אחת ההחלטות הקשות בחיי"

20.4.2015 / 15:09

קפטן מכבי תל אביב, שיעזוב אחרי עשר שנים, יעבור בקיץ להולנד אחרי שהמועדונים הגיעו לסיכום. ייני: "גולדהאר, ביין וקרויף נהגו איתי בצורה הכי ג'נטלמנית. אני עוזב רק בגלל הרצון לממש את הפוטנציאל שטמון בי והגשמה של חלום ילדות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התלבטתי זמן רב". ייני עם החולצה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, והמועדון עצמו הגיעו לסיכום בנוגע להעברתו של השחקן לקבוצת וויטסה ארנהם ההולנדית בקיץ הקרוב. ייני, שיעזוב את האלופה אחרי עשר שנים בקבוצה הבוגרת, סגר על חוזה לארבע שנים בקבוצה שמדורגת במקום הרביעי בליגה ההולנדית, ויקבל כ-375 אלף יורו לעונה. כזכור, ההולנדים הפעילו את סעיף היציאה בחוזהו של ייני במטרה לרכוש אותו. ייני עבר לוויטסה באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב ועו"ד עידן כסיף.

ייני, שהצטרף למכבי תל אביב בגיל שש ונחשב לשחקן הוותיק ביותר בסגל הבוגר עם 10 עונות בקבוצה הבוגרת ו-333 הופעות שבהן הבקיע 16 שערים, אמר לאתר הרשמי: "ההחלטה שקיבלתי לעבור בסיום העונה הייתה אחת ההחלטות הקשות בחיי וצעד עליו התלבטתי זמן רב. אין בהחלטה זו תחושת מיצוי או שיקולים כלכליים, אלא רצון לממש את הפוטנציאל הטמון בי והגשמה של חלום ילדות לשחק בחו"ל. מכבי תל אביב הוא מועדון ששימש לי כבית מגיל שש והוא הרבה יותר מקבוצת כדורגל או מקום עבודה.

"אני רוצה להודות למועדון ולעומדים בראשו: הבעלים מיטש גולדהאר, המנכ"ל מרטין ביין והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שנהגו איתי בצורה הכי ג'נטלמנית שרק אפשר, וגרמו לי לחוש גאווה והערכה כלפי המועדון שהעניק לי כל כך הרבה. הצוות המקצועי, הרפואי והאדמיניסטרטיבי, חברי לקבוצה והאוהדים שליוו אותי ותמכו בי לאורך השנים זכאים ליותר ממילים אלה. לכן אמצא את העיתוי המתאים להודות להם ולהקדיש להם את הזמן הראוי. אמנם דברים אלה נשמעים כמו דברי סיכום, אך העבודה שלי ושלנו רחוקה מלהסתיים כי כולנו ניתן הכול על מנת להגשים את כל המטרות שלנו עד סוף העונה".

שרן ייני סיכם לארבע שנים בוויטסה ארנהם

השקט שנשאר: גל אלברמן ושרן ייני הם סמלי היציבות של מכבי תל אביב

שרן ייני מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
"העבודה שלי ושלנו רחוקה מלהסתיים". ייני/סוכנות ג'יני

מנכ"ל מכבי תל אביב, מרטין ביין, אמר לאתר הרשמי: "מרגע שהגיעה ההצעה מוויטסה לפני מספר שבועות, קיימנו שיחות ארוכות עם שרן ונציגיו מכיוון שרצינו מאוד שהוא יישאר במועדון, אך כששמענו על ההחלטה שקיבל, הבנו מדוע הוא מרגיש שזה העיתוי הנכון מבחינתו לעבור. כשחקן נאמן למכבי תל אביב אנו מכבדים הן את הרצון ואת התשוקה של שרן לנצל הזדמנות זו על מנת לצאת ולשחק בחו"ל. למרות שקיבלנו הצעה רשמית מוויטסה ואנו מכירים בעובדה ששרן סיכם את תנאיו האישיים, השלמת העסקה תלויה עדיין בסיכומים ובחתימה בין שני המועדונים. אנו מאחלים לשרן הצלחה בעתיד ואנו בטוחים כי הוא יישאר מרוכז בלהצעיד את מכבי לעוד הצלחות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully