וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני סיכם לארבע שנים בוויטסה ארנהם

9.4.2015 / 16:31

רשמית: קפטן מכבי תל אביב ייפרד מהקבוצה הבוגרת בתום עשור, יקבל בהולנד שכר של כ-375 אלף יורו. ייני: "מההחלטות הקשות שקיבלתי בחיי". שפונגין יקבל עדיפות, משומר ואלקיים מועמדים

one

שרן ייני, קפטן מכבי תל אביב, יעבור לוויטסה ארנהם בסיום העונה, כך הודיע היום (חמישי) המועדון באופן רשמי. מגן/קשר הנבחרת, שיצא להתרשמות בהולנד ברביעי, סיכם לארבע שנים בקבוצה ההולנדית באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב, ויעזוב את הצהובים אחרי עשור בקבוצה הבוגרת, במהלכו רשם 333 הופעות וכבש 16 שערים. ויטסה, שהודיעה גם היא רשמית על הסיכום, ניצלה את סעיף היציאה של השחקן בן ה-29 ותעניק לו שכר של כ-375 אלף יורו לעונה.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
יאמר שלום עם צלחת נוספת? שרן ייני/ברני ארדוב

כזכור, ההולנדים רצו את השחקן כבר זמן רב, ניסו לצרפו בקיץ ועקבו אחריו במספר משחקי ליגה וגם במשחקי הנבחרת, אם כי לשני המשחקים האחרונים מול ויילס ובלגיה לא הופיעו. סעיף השחרור של ייני עומד על כ-300 אלף יורו בלבד, ואותו ההולנדים החליטו לנצל, מאחר שרצו לצרף שחקן שיכול לשחק במגוון תפקידים, בדיוק כפי שייני עושה במכבי תל אביב ובנבחרת.

השחקן התרשם מהמועדון במהלך ביקורו שם אתמול יחד עם נציגו עו"ד עידן כסיף וקיבל עצות מדן מורי, שמשחק גם כן בקבוצה, אך אמור לעזוב בקיץ לאחר שוויטסה הודיעה כי לא תאריך את חוזהו. לפני מורי שיחק בשורותיה גם המגן חיים מגרלשווילי.

ויטסה מדורגת כרגע במקום החמישי בליגה ההולנדית ונלחמת על אחד הכרטיסים לאירופה, כשמאמנה פטר בוס נחשב לאחד מאנשי המקצועי המוערכים בליגה ונהנה מהקשר העסקי עם צ'לסי, שמעבירה להולנדים שחקנים רבים בהשאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הגשמה של חלום ילדות. שרן ייני/ברני ארדוב

ייני, שהצטרף לצהובים כילד בן 6, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "ההחלטה שקיבלתי לעבור בסיום העונה הייתה אחת ההחלטות הקשות בחיי וצעד עליו התלבטתי זמן רב. אין בהחלטה זו תחושת מיצוי או שיקולים כלכלים אלא רצון לממש את הפוטנציאל הטמון בי והגשמה של חלום ילדות לשחק בחו"ל. מכבי תל אביב הוא מועדון ששימש לי כבית מגיל שש והוא הרבה יותר מקבוצת כדורגל או מקום עבודה. אני רוצה להודות למועדון ולעומדים בראשו: הבעלים מיטש גולדהאר, המנכ"ל מרטין ביין והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שנהגו איתי בצורה הכי ג'נטלמנית שרק אפשר וגרמו לי לחוש גאווה והערכה כלפי המועדון שהעניק לי כל כך הרבה. הצוות המקצועי הרפואי והאדמיניסטרטיבי, חברי לקבוצה והאוהדים שליוו אותי ותמכו בי לאורך השנים זכאים ליותר ממילים אלה, לכן אמצא את העיתוי המתאים להודות להם ולהקדיש להם את הזמן הראוי. אמנם דברים אלה נשמעים כמו דברי סיכום, אך העבודה שלי ושלנו רחוקה מלהסתיים כי כולנו ניתן הכל על מנת להגשים את כל המטרות שלנו עד סוף העונה".

המנכ"ל מרטין ביין אמר לאתר הרשמי: "מרגע שהגיעה ההצעה מוויטסה לפני מספר שבועות, קיימנו שיחות ארוכות עם שרן ונציגיו כיוון שרצינו מאוד שיישאר במועדון. אך כששמענו על ההחלטה שקיבל הבנו מדוע הוא מרגיש שזה העיתוי הנכון מבחינתו לעבור. כשחקן נאמן למכבי תל אביב אנו מכבדים הן את הרצון ואת התשוקה של שרן לנצל הזדמנות זו על מנת לצאת ולשחק בחו"ל. למרות שקיבלנו הצעה רשמית מוויטסה ואנו מכירים בעובדה ששרן סיכם את תנאיו האישיים, השלמת העסקה תלויה עדיין בסיכומים ובחתימה בין שני המועדונים. אנו מאחלים לשרן הצלחה בעתיד ואנו בטוחים כי הוא יישאר מרוכז בלהצעיד את מכבי לעוד הצלחות העונה".

עומרי בן הרוש מכבי תל אביב מול אייל משומר מכבי חיפה. קובי אליהו
אופציה מצוינת מבחינתו של קרויף. אייל משומר/קובי אליהו

בעקבות עזיבת ייני, במכבי תל אביב מתכוונים לצרף בקיץ עוד מגן ימני אל יובל שפונגין, שסבל העונה מארבע פציעות שונות ובמרבית הזמן לא היה בכלל בסגל. כל עוד זה תלוי בג'ורדי קרויף, שפונגין יקבל עדיפות מאחר שההולנדי מאוד מחזיק ממנו, אבל מכבי תרצה להתחזק במגן ימני נוסף ובקיץ הקרוב השוק יהיה מאוד עשיר. שני מגנים ימניים מהמובילים בכדורגל הישראלי, אייל משומר ועודד אלקיים, מסיימים חוזים ונחשבים לשחקנים חופשיים. במכבי מעדיפים לא לשלם עבור כרטיסי שחקן, כך שמשומר ואלקיים מהווים אופציות מצויינות. כמו כן קיימת האפשרות להתחזק במגן ימני זר עם יכולות לשחק בתפקידים נוספים בדיוק כמו שייני ידע לעשות. כך או אחרת, ההחלטה היא כאמור של ייני שהאופציה לעבור לאירופה בגיל 28 ועוד לליגה ההולנדית מאוד מפתה אותו.

במכבי חזרו היום להתאמן והחלו בהכנות למשחק החוץ בקרית שמונה ממנו צפוי להיעדר ברק בדש שסובל מפגיעה בכף רגלו ולא היה בסגל גם למשחק מול באר שבע. ברק יצחקי שב להתאמן עם כל הקבוצה. גילי ורמוט עדיין מושבת לגמרי מאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully