וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הפועל פ"ת: אלי כהן חוזר ל-4 שחקני הגנה, קאלה על הספסל

מתן אוחיון אמור לרדת לספסל לטובת שחקן קישור. קורצקי ימשיך לתת את הקרדיט בין הקורות לאוראל כהן (17:20, ספורט1 ו-HD). המלאבסים לא ניצחו את האדומים בליגה יותר מ-10 שנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפועל פתח תקוה ללא ניצחון בששת משחקיה האחרונים, מאז משחק הבכורה של מנחם קורצקי על הקווים (1:2 על הפועל חיפה).

* בשני משחקיו נגד הפועל תל אביב עם בית"ר ירושלים, קורצקי ניצח 0:2 בבלומפילד וסיים ב-1:1 בטדי.

* הפועל תל אביב ניצחה את הפועל פתח תקוה חמש פעמים רצוף, לפני שנעצרה עם 0:0 מול המלאבסים ב-24 בינואר.

* לפי אתר ויקיהפועל, זו תהיה הפעם השנייה בהיסטוריה בה הקבוצות נפגשות ב-18 באפריל. בפעם הקודמת זה קרה ב-2009 והפועל תל אביב ניצחה 0:1 בחוץ משער של דגלאס דה סילבה.

* על פי מוזיאון הפועל פתח תקוה, זהו מאזן כל הזמנים בין הקבוצות ב-129 משחקי ליגה: 57 ניצחונות הפועל תל אביב, 34 ניצחונות הפועל פתח תקוה, 38 תוצאות תיקו.

* הפעם האחרונה בה הפועל פתח תקוה ניצחה את הפועל תל אביב בליגה הייתה לפני למעלה מ-10 שנים, בדצמבר 2004. זאביק חיימוביץ' הבקיע בתוספת הזמן וקבע 0:1.

דגלאס דה סילבה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב, ברני ארדוב
כבש שער ניצחון בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו ב-18 באפריל. דגלאס דה סילבה/ברני ארדוב, ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי הניצחון על הפועל חיפה שהוציא את הקבוצה כמעט סופית מהמאבק נגד הירידה, בהפועל תל אביב ינסו להשלים מחר את העבודה סופית. חרף ההצהרות של אלי כהן על העובדה שעדיין קיימת סכנה, נראה שגם השחקנים מבינים שלא נשקפת כזו ואחד מהם אמר: "צריך לגמור את העונה עם טעם טוב. זה הזמן ליהנות מכדורגל כי כבר נשארנו בליגה. צריך לקרות משהו לא הגיוני כדי שנרד"

המאמן שלא תרגל היום את הרכב לקראת המשחק, אמור לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה. אבונימה איזואגבו צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב יחד עם יורגן קולין במרכז ההגנה. הקפטן שי אבוטבול שלא נרשם למשחק הקודם בגלל טעות טכנית של המועדון, לא יהיה גם מחר בסגל בגלל עונש הרחקה על צבירת חמישה כרטיסים צהובים. השריף עדיין מתבלט בין אריאל לזמי שכבש את שער הניצחון בשבת האחרונה, לרמזי ספורי.

כל הכרטיסים שיועדו לחלוקה לנשים וילדים למשחק בשבת נגמרו לאחר יום פורה במתחם. על כן, נקודת החלוקה והמכירה במתחם חודורוב לא תיפתח ביום שבת. ניתן לרכוש כרטיסים בלבד בקופות בלומפילד מהשעה 14:30.

הפועל פתח תקוה:

ההפסד לבני סכנין לפני שבוע היה מכה גדולה להפועל פתח תקוה ולאורך כל השבוע ניסו בקבוצה לייצר מחדש את רמת המחוייבות על מנת שהקבוצה תוכל לחזור עם נקודות מיפו. המאמן מנחם קורצקי בחר להמשיך ולחזק את השחקנים, לא לרדת עליהם ולא להוריד את הביטחון. גם האוהדים שהגיעו בתחילת השבוע לאימון כדי למחות, הוזמנו לשיחה איתו והתבקשו להמשיך ולהאמין בקבוצה עד הסוף. האוהדים אמרו לשחקנים שהתחושה שלהם היא שבהנהלה הרימו ידיים, אבל אלה השיבו שזה לא נכון ושהפועל פתח תקוה מאוד רוצה להישאר בליגה.

לקראת המפגש מול הפועל תל אביב אמור קורצקי להכניס יותר אגרסיביות לקישור כשחסן אבו זייד יחבור לגל אראל בקישור האחורי. לירוי צעירי או גיא דיין אמורים לרדת לספסל. במרכז ההגנה ימשיך קורצקי עם מייקל טוקורה ואורי פסו, למרות שעודד גביש מאוד לא מרוצה מכך. הבלם נקרא הבוקר לשיחה עם ההנהלה נוכח כל הפרסומים אתמול על כך שקורצקי טועה שהוא לא מכליל אותו בהרכב. גביש הכחיש מעורבות בפרסומים השונים והבהיר כי הם באים רק משחקנים אחרים ולא ממנו. כך או אחרת, בקבוצה החליטו לא לייצר רעש נוסף, ונראה שהוא ימשיך לשבת על הספסל. אוראל כהן ימשיך לעמוד בין הקורות על חשבון קאלה דרשלר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוראל כהן שוער הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
שבוע שני ברציפות בהרכב. אוראל כהן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: ליאור לוי

מאז שהמגן חזר להרכב, ההגנה של הפועל תל אביב התייצבה ואולי חשוב מכך, משחק ההתקפה שלה נראה יותר טוב בזכות התמיכה שלו מאחור. אם לוי ישמור על יכולת דומה לזו מהשבועות האחרונים, הפועל תל אביב תעשה עוד צעד בדרך להבטחת ההישארות.

הפועל פתח תקוה: עומרי אלטמן

הקשר ההתקפי ממשיך לקבל קרדיט ממנחם קורצקי והוא צריך להחזיר במגרש. אחד הכישרונות הכי גדולים של הכדורגל שלנו, חייב לבוא לידי ביטוי גם בפתח תקוה עם שערים ובישולים. הוא עדיין נמצא תחת עיניים בוחנות לקראת האפשרות שיחזור למכבי תל אביב בעונה הבאה ובבלומפילד זו תהיה ההזדמנות שלו.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 8365

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully