וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אין הרבה זמן להגיב, צריך לתקן דברים תוך כדי תנועה"

אור שקדי, איסטנבול

15.4.2015 / 18:25

מאמן מכבי תל אביב מוכן למשחק השני מול פנרבחצ'ה אולקר (חמישי, 21:00, חי באתר): "השחקנים מאוכזבים, כי שיחקנו מצוין 28 דקות. הם רואים שאפשר להתמודד עם הקבוצה הזו". לינהארט: "ידענו שהקהל שלהם יהיה מטורף והריצה תגיע. נצטרך לעצור את זה הפעם"

אימג'בנק GettyImages

אחרי שספגה הפסד במשחק הראשון, מכבי תל אביב תתייצב מחר (חמישי, 21:00, חי באתר) למשחק השני בסדרת ההצלבה מול פנרבחצ'ה אולקר כדי לעשות את מה שעשתה רק לפני שלוש שנים, כשהתגברה על תבוסה מול פנאתינייקוס במשחק הראשון וניצחה בתצוגה הירואית במשחק השני. הצהובים עושים מאמצים כבירים כדי להביא לכשירות מלאה של דווין סמית', שדידה בדקות הסיום של משחק מספר 1, ומקווים כי הפעם יוכלו להשתמש בסילבן לנדסברג, שאף הוא מתאושש מפציעה. הערב ערכו הצהובים אימון מוקדם בשל יום השואה שייחל בשעות הערב שעון ישראל.

מאמני מכבי תל אביב גיא גודס, פיני גרשון, אלון שטיין עם המנהל ניקולה וויצ'יץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מוכן ומזומן. גודס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, אמר לאחר האימון: "היה אימון שחרור טוב. עבדנו על דברים טקטיים, ראינו בבוקר וידיאו עם תיקונים שצריך לעשות בהגנה. נגיע למלון ונעבוד גם על ההתקפה שלנו. אין הרבה זמן להגיב. אנחנו צריך לתקן דברים תוך כדי תנועה. צריך לצפות גם מהם לדברים אחרים. נכנסים למשחק 2, הקבוצות מכירות אחת את השנייה יותר, כל אחד ירצה להצר את צעדי השני. הם ישימו יותר דגש על ג'רמי, אנחנו נרצה להיות יותר אגרסיביים".

גודס המשיך: "אנחנו מחכים למלחמה של 40 דקות, לתת הכל, כי המשחק אחרי זה הוא רק ביום שני. אני מרגיש את השחקנים והם בסדר גמור. אני רואה על הפנים שלהם אכזבה, כי שיחקנו 28 דקות מצוין. הם רואים שאפשר להתמודד עם הקבוצה הזו. עשינו עבודה פנטסטית על השלישייה המובילה שלהם, נצטרך לעשות אותו דבר ולהיות מרוכזים עם החבר'ה שבאים מהספסל, כי זה היה היתרון שלהם במשחק הזה. נצטרך את הספסל שלנו, לזרוק שחקנים יותר מוקדם, כדי שיכנסו למשחק מהר ונקבל נקודות. מבחינה סטטיסטית, אנחנו רוצים להשאיר אותם על 70 נקודות ולקלוע מעל ה-70".

דווין סמית' מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מאמצים להכשירו. דווין סמית'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן סיכם: "אנחנו די קצרים במקומות מסוימים וכשאתה סומך על החבר'ה הבכירים, יש את נקודות הנפילה מבחינת העייפות שלהם. בדקות האלה, שתי דקות לסוף הרבע השלישי, שם נפלנו בקטע הגופני והפיזי שלנו. נצטרך במשחק הזה להשתמש בספסל כמה שיותר מהר, כדי שהוא יהיה מעורב וייתן לשחקנים מרכזיים יותר דקות להמשך".

נייט לינהארט הוסיף: "הייתה נקודה בה נתנו למשחק לברוח. שיחקנו יותר טוב מהם במשך שלושה רבעים, אז מחר נבוא בתקווה לחזור עם הניצחון. נצטרך להשוות את האינטנסיביות. הם רכבו על האנרגיות של הקהל. ידענו שהקהל שלהם יהיה מטורף. ידענו שהריצה שלהם תגיע. קבוצה כל כך מוכשרת הייתה חייבת להתחיל לקלוע באיזשהו שלב ונצטרך לעצור את הריצה שלהם מחר".

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל מתאמנים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל מתאמנים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ז'ליקו אוברדוביץ', מאמן פנרבחצ'ה אולקר, אמר: "המשחק הקודם נגמר ויש עוד משחק מחר. זה זמן הפלייאוף וזה אומר שכולם צריכים לבוא ולעזור לקבוצה, עם יותר מוטיבציה ולהיות מוכנים לקראת המשחק מחר. ריבאונד ההתקפה זה דבר אחד בתוך המשחק. כל פרט הוא חשוב. אנחנו מתאמנים אחרי שראינו וידיאו על מכבי, ננסה לשנות דברים קטנים, אין לנו הרבה זמן, אבל ככה אנחנו עובדים. מנסים להבין מה טוב בשבילנו כדי להשיג ניצחון.

המאמן הוסיף: "למכבי יש הרבה שחקנים טובים. דווין סמית' הוא בוודאי שחקן מאוד חשוב, אבל אני חושב על כולם. להתכונן למשחק זה לדאוג לכל הפרטים הקטנים ואני מקווה שהשחקנים שלי יבינו את זה ויבואו פעם נוספת להילחם ושנקבל את התמיכה הנהדרת מהקהל, שעזר מאוד במשחק האחרון. הלוואי שהיו לי תשובות להבין מה יכריע את המשחק. זה משחק הכדורסל, הוא תלוי הרבה פעמים בשיטה של הקבוצה השנייה, הרבה פעמים בהשראה של השחקנים. הם בני אדם, לפעמים יש להם ערב מדהים ולפעמים לא. ננסה לדבר איתם, כדי שיהיו רגועים ושלא נעשה טעויות כמו במשחק האחרון. בכנות, מכבי לא הפתיעו אותי. הם עשו כל מיני שינויים טקטיים, אבל דיברנו על זה שהם כנראה יעשו את זה. בכל משחק מנסים לעשות משהו, זו לא הפתעה, כמו שיהיה לנו מאוד קשה להפתיע אותם".

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully