וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ביורוליג: צסק"א תשייט בדרך ל-0:2 על פנאתינייקוס?

אחרי הניצחון הקליל במפגש הקודם, הרוסים לא רוצים לאפשר ליוונים לחזור לתמונה גם במפגש השני במוסקבה. איטודיס: "פאו טובה יותר מכפי שנראתה במשחק הראשון". איבנוביץ': "צריך לשנות גישה"

שחקן צסק"א מוסקבה, מילוש תאודוסיץ'. GettyImages
עוד ניצחון קל? תאודוסיץ'/GettyImages

אחרי שדילגה בקלילות מעל פנאתינייקוס והביסה ב-27 הפרש במשחק הראשון, צסק"א מוסקבה לא רוצה לעצור גם במשחק השני, שייערך מחר (20:00, ישיר בספורט 5+ לייב) בבירת רוסיה. החבורה הלוהטת של דימיטריס איטודיס לא נתקלה בקשיים מיוחדים במפגש הראשון מול היוונים, וסגרה עניין כבר במחצית הראשונה, בזכות 6:27 אימתני ברבע השני. המאמן ניצל עד תום את הגארבג' טיים הממושך כדי להעניק מנוחה ארוכה לכל כוכביו, שלמעט סוני ווימס (21 דקות), אף אחד מהם לא חצה את רף 20 הדקות. מנגד, פאו זוכרת היטב כיצד הצליחה להערים קשיים על צסק"א במפגש השני בסדרת ההצלבה ביניהן אשתקד, ומקווה לקבל הפעם תוצרת טובה יותר מדימיטריס דיאמנטידיס, שסיים את המשחק הקודם ללא נקודות ועם שלושה אסיסטים בלבד ב-18 דקות.

"זה רק 0:1 ונכונה לנו עוד סדרה ארוכה", ניסה דימיטריס איטודיס לצנן את ההתלהבות לקראת מפגש נוסף מול הקבוצה בה שימש כעוזר מאמן במשך 13 שנה. פאו טובה יותר ממה שראינו ממנה במשחק הראשון, היא חסרה את אי ג'יי סלוטר ויש לה עוד לא מעט נשקים. אנחנו חייבים לשחק באותה תשוקה ומוטיבציה כדי לנצח שוב".

"היו לנו יומיים שלמים כדי לשנות את הגישה המנטלית", הוסיף מהצד השני מאמן פאו דושקו איבנוביץ'. "צסק"א קבוצה טובה מאוד עם שחקנים נהדרים אבל אני עדיין מאמין שיש לנו צ'אנס בסדרה הזו".

גארד פנאתינייקוס אתונה דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
יתעורר מהתרדמת? דיאמנטידיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully