וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תועמד לדין בעקבות תנועת חניקה של אוהד

אוהד של הצהובים נראה בדרבי מבצע פעולת תלייה. האדומים התלוננו וטענתם התקבלה. למרות זאת, לא תהיה העמדה לדין על קריאות "טועמה מחבל" של אוהדי מכבי ו"שמעון מזרחי תתאבד" של הפועל

one

מכבי תל אביב תועמד לדין בעקבות אירועי הדרבי האחרון, כך פסקה היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עו"ד רונית אמיר יניב. ההחלטה לגבי הצהובים נובעת בעקבות תלונה שהגישה הפעול תל אביב ובה נטען כי אוהד של מכבי תל אביב ביצע תנועה המדמה תליה כאילו הוא אוחז בחבל. לתלונה צורף סרטון.

מכבי תל אביב טענה מנגד כי האוהד המדובר וילד שעמד לצידו לא ביצעו תנועה שנחזה כפעולת תלייה ותנועתם לא הייתה מכוונת להפועל תל אביב אלא כלפי השופט גילי כהן ששרק עבירת תוקף. במכבי תל אביב הדגישו כי הם רואים בחומרה רבה את המעשה ולאחר שעשו מאמצים לאתר את האוהד, המועדון הבהיר לו כי אין מקום במגרשי הכדורסל לביצוע תנועות העלולות להתפרש כתנועות מאיימות. לדברי מכבי, האוהד הבהיר כי הוא לא התכוון לבצע תנועה מגונה כנגד היריבה, התנצל והתחייב לא לבצע בעתיד תנועות שניתן לפרשן כמאיימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התנועה שקוממה את האדומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הדברים, יניב החליטה להעמיד את מכבי תל אביב לדין בעקבות התנהגות האוהד. "אין ויכוח שנעשו תנועות", קבעה. "לשיטת מכבי תל אביב, התנועות הופנו לכיוון השופט גילי כהן ולא לכיוון הפועל. מכבי טוענת כי התנועות אינן מאיימות, אך טענה זו אינה מקובלת עליי, שכן בסרטון נראות בבירור התנועות כמאיימות". הצהובים יועמדו לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים. "עבירה המכוונת כנגד שופט המשחק הינה עבירה חמורה שיש להטיל בגינה סנקציה מחמירה", קבעה.

שלוש טענות אחרות שהועלו על ידי האדומים לא התקבלו ומכבי תל אביב לא תעמוד בגינן לדין, ביניהן שירת "טועמה מחבל", הקצאת מספר מקומות קטן יותר ממספר הכרטיסים שרכשו אוהדי הפועל תל אביב, וטענה לפיה הקלידן של מכבי תל אביב הפעיל את מערכת הכריזה בקול רם בעת קליעות העונשין של הפועל כדי להפריע להם. גם הפועל תל אביב לא תועמד לדין על שירת "שמעון מזרחי תתאבד" אחרי שהמועדון טען כי צעדי המניעה שלה היו מוגבלים מכיוון שהיא לא הייתה הקבוצה המארחת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי הפועל תל אביב (למעלה) ואוהדי מכבי תל אביב (למטה). ברני ארדוב
אוהדי מכבי והפועל בדרבי האחרון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully