וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "זה מתסכל, אבל כולם בסדר. לא צריך לעשות אסיפה או משהו כזה"

אור שקדי, איסטנבול

15.4.2015 / 7:28

במכבי תל אביב ניסו לעכל את ההתפרקות שהובילה להפסד במשחק הראשון מול פנר, רנדל יודע שחייב להגיע שיפור בנושא הריבאונד: "לתת 17 ריבאונדים בהתקפה נגד קבוצה כזו זה להיכנס לבור", סמית' שנפצע צפוי להתאמן היום כרגיל. שליחנו לאיסטנבול מדווח

צילום: אור שקדי, עריכה: קובי אליהו

אכזבה גדולה מאוד במכבי תל אביב לאחר ההפסד אמש (שלישי) במשחק מספר 1 של סדרת ההצלבה של היורוליג באיסטנבול לפנרבחצ'ה/אולקר (80:72). פני השחקנים בחדר ההלבשה סיפרו את הסיפור, חלקם הגדול נשענו לאחור בתסכול והביטו לתקרה, אחרים בהו בחלל החדר. עיקר התסכול נבע מהעובדה שהצהובים שלטו בהתמודדות לאורך כמעט שלושה רבעים ואף הוליכו 43:54 במהלך הרבע השלישי, אלא שמנקודת הזמן הזו יצאה הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' לריצת 9:29, הפכה את המשחק ולא שמטה את היתרון.

בסיום ערך גיא גודס שיחה עם השחקנים על נושא ריבאונד ההתקפה, לאור העובדה כשהקבוצה הטורקית קטפה 17 כדורים חוזרים מתחת לסל של מכבי, ודיבר גם על נושא איבודי הכדור הרבים (14). תשעה שחקנים שיחקו אמש במדי אלופת אירופה, מתוכם חמישה - יוגב אוחיון, ג'רמי פארגו, בריאן רנדל, דווין סמית' ואלכס טיוס - חלקו ב-160 דקות, כששלושת השחקנים האחרונים ברוטציה שיחקו ביחד 20 דקות. אחד השחקנים העיד שיש קצת תסכול על כך שהרוטציה קוצרה במשחקים האחרונים, דבר שמוריד מעט את הביטחון, אך גודס הבהיר לשחקנים כי מדובר בסדרה וכל אחד מהם יצטרך לתת מעצמו הכל בשלב שישחק.

צפו במכבי תל אביב מפסידה 80:72 לפנרבחצ'ה אולקר

בלוג ההצלבה של יהונתן אליהו על הסגל הקצר של הצהובים

גיא גודס בסיום: "באיזשהו שלב פשוט נפלנו, קרסנו"

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. GettyImages
לא כולם אוהבים את קיצור הרוטציה. גיא גודס/GettyImages

"נשברנו, היו לנו שלושים דקות טובות, וברבע הרביעי התקשינו קצת, הם רצו וההגנה שלנו נשברה", סיפר בריאן רנדל שסיים ערב בינוני עם 9 נקודות ו-2 ריבאונדים בלבד. "הסיפור של המשחק היה ריבאונד ההתקפה, הם לקחו 17 ריבאונד התקפה, ונגד קבוצה כזו המשמעות של נתון כזה היא להיכנס לבור. נצטרך לעשות עבודה טובה ביותר בסגירה לריבאונד, במיוחד נגד וסלי ששינה את כל המשחק. ביצענו את רוב הדברים שרצינו, אבל לוסלי היה משחק גדול וריבאונד ההתקפה פגע בנו, זה משהו שפגע בנו במשך כמה משחקים העונה, ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר במשחק הבא".

פרט לנושא הריבאונד, הצהובים היו מרוצים למדי מתפקוד ההגנה שלהם. "פנרבחצ'ה קבוצה מוכשרת מאוד, יש להם שחקנים טובים, עשינו עבודה טובה בהגנה על גאודלוק ובוגדנוביץ', אבל וסלי חיפה על זה במשחק גדול", סיכם רנדל. "בייליצה גם היה מצוין, ואנחנו חייבים למנוע מהם להגיע לריבאונד כדי שתהיה לנו אפשרות להצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב, בריאן רנדל. GettyImages
"הסיפור של המשחק היה ריבאונד ההתקפה". בריאן רנדל/GettyImages

במהלך הרבע השלישי נפצע דווין סמית' שעבר טיפול על הספסל וחזר לשחק. במכבי מעריכים כי לא מדובר בפציעה רצינית וכי סמית' יוכל להתאמן היום עם חבריו, באימון שהוקדם לשעה 16:00 על מנת לא להתאמן ביום השואה: "הם קלעו הרבה סלים בהזדמנות שנייה ואנחנו איבדנו כדורים רעים שהם הפכו לנקודות קלות במעבר", סיפר סמית'. "נצטרך לדעת לעשות עבודה יותר טובה בשליטה במשחק בסיום המשחק, אנחנו צריכים גם להיות יותר אגרסיביים בריבאונד".

על האווירה בקבוצה אמר סמית': "זה משחק מתסכל, אבל אנחנו צריכים לזכור שמדובר בסדרה ונהיה חייבים להיות מוכנים לקראת המשחק הבא. כולם בסדר, לא צריך לעשות אסיפה או משהו כזה, אנחנו יודעים מה צריכים לעשות, נבוא מחר להתאמן ונהיה בסדר. ג'רמי ויוגב היו גדולים, הם שחקנים גדולים, הם באו מוכנים לשחק, ידעו לנצל איך שהיריבה שמרה אותם. זאת הייתה אווירה שטוב לשחק בה כדורסל".

כמה אוהדי מכבי תל אביב הגיעו למשחק וישבו בתא צפייה מיוחד שהוזמן עבורם. כשהצהובים ברחו בפתיחה ליתרון החלו האוהדים המעטים לעודד, מה שגרם לקהל הטורקי שישב בסמוך אליהם להפנות את תשומת לב המאבטחים לנושא ולאחר כמה דקות חצצו כוחות האבטחה בין אוהדי מכבי לאלפי הטורקים שישבו בסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully