וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה 80:72 לפנרבחצ'ה אולקר, ומפגרת 1:0 בסדרה

פארגו כיכב ומכבי תל אביב נראתה נהדר, אך לא הצליחה לברוח ואז העסק קרס. פנרבחצ'ה אולקר ביצעה קאמבק ברבע השלישי ושייטה לניצחון 72:80 שהעניק לה 0:1 בסדרת ההצלבה. וסלי הצטיין עם 23 נקודות

one

במשך שני רבעים היה נראה שמכבי תל אביב תעשה את זה, שרוח המועדון שוב תביא לניצחון גדול, ושאלופת אירופה תצליח להעביר את יתרון הביתיות אליה, אבל בסופו של המשחק הראשון בסדרת ההצלבה היתה זאת פנרבחצ'ה אולקר שחגגה ניצחון בתוצאה 80:72. עתה הטורקים מובילים 0:1 בסדרה ושתי הקבוצות תפגשנה שוב ביום חמישי למשחק השני שייערך באיסטנבול.

שחקן פנרבחצ'ה אולקר, יאן וסלי. GettyImages
פירק את מכבי תל אביב. וסלי/GettyImages

גיבור הניצחון של הטורקים היה יאן וסלי, שסיפק משחק ענק ופירק את ההגנה של הצהובים. הפורוורד הצ'כי קלע 23 נקודות ב-11 מ-14 מהשדה, הוריד 7 ריבאונדים, והדליק את האליפים ביציעים עם שלל הטבעות. אם מכבי תל אביב רוצה לצאת מהמשחק ביום חמישי הקרוב עם ניצחון, היא תהיה חייבת לעצור אותו.

מכבי תל אביב פתחה מצוין את המשחק, נהנתה מיכולת טובה של ג'רמי פארגו עם 19 נקודות במחצית הראשונה וברבע השלישי כבר הוליכה ביתרון 11, אבל אז הגיעה ההתפרקות. וסלי, ביליצה ובוגדנוביץ' העירו את הקהל הטורקי, סמית' ורנדל נקלעו לבעיית עבירות, ההתקפה של הצהובים חרקה והטורקים עשו ריצת 4:16 שחוללה מהפך בתוצאה לפני תום הרבע, ולא הביטו לאחור. ברבע האחרון מכבי לא הצליחה לכפות משחק צמוד, וסלי חגג שוב ושוב מתחת לסל ובדקות הסיום מכבי תל אביב כבר חשבה על המשחק הבא. ביום חמישי הקרוב, היא תקווה לסוף אחר.

הסולטן: השליטה של ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה אולקר

סמית', רנדל ופארגו ברשימת המועמדים למצטייני העונה ביורוליג

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מחצית ראשונה נהדרת, מחצית שנייה הרבה פחות טובה. פארגו/GettyImages

רבע 1

הדקות הראשונות היו אדירות מבחינת מכבי תל אביב. המשחק נפתח בהטבעה של בריאן רנדל, הצהובים עשו ריצת 0:6 ואילו פנרבחצ'ה אולקר התקשתה בהתקפה. קרוב לארבע דקות לקח לטורקים לקלוע, ובינתיים דווין סמית' העלה את אלופת אירופה ל-2:11. שלשה של בייליצה העירה את הקהל, שחורציאניטיס ביצע עבירת תוקף ופנרבחצ'ה נכנסה למשחק. שלשה של אוחיון העלתה את מכבי תל אביב ל-10:16 ונתנה אוויר לצהובים, שהמשיכו ליתרון 16:22 בתום הרבע הראשון. פארגו בלט בשורות הצהובים עם 8 נקודות.

טייריס רייס פרגן לפארגו אחרי הרבע הראשון

שחקן מכבי תל אביב, יוגב אוחיון. GettyImages
שתי שלשות ברבע השני. אוחיון/GettyImages

רבע 2

פנרבחצ'ה אולקר פתחה את הרבע השני עם דאנק של יאן וסלי, ומכבי ענתה בשלשה של אוחיון לאחר אסיסט יפה של פארגו. הגארד של מכבי היה נהדר בשני צדי המגרש, והפעיל היטב את חבריו, וליי אפ של סמית' וסל של פארגו קבעו 27:32 לצהובים באמצע הרבע. אבל הטורקים לא נתנו למכבי לברוח, ונקודות של זיסיס וגאודלוק השאירו אותם קרובים, והטבעה של וסלי עם הבאזר קבעה 38:42 למכבי תל אביב במחצית.

פארגו הצטיין במכבי תל אביב במחצית הראשונה עם 19 נקודות (7 מ-11 מהשדה) ו-4 אסיסטים, יוגב אוחיון הוסיף 8. הטורקים התקשו מחוץ לקשת עם 3 מ-11, וקיבלו 12 נקודות מנמניה ביליצה ו-11 מיאן וסלי.

סופוקליס שחורציאניטיס, מכבי תל אביב. GettyImages
מכבי תל אביב הלכה פנימה בכל הזדמנות. שחורציאניטיס/GettyImages

רבע 3

שתי הקבוצות הציגו משחק מפוזר, אבל שלשה גדולה של אוחיון, השלישית שלו במשחק, הכניסה את מכבי לעניינים. שחקניו של גודס היו אגרסיביים, נלחמו על כל כדור, וסל של טיוס העלה אותם ל-43:54. החטאות של לינהארט ורנדל אפשרו לטורקים לצמק ולוקה זוריץ' צמצם ל-58:55 מהקו. טיוס עשה צעדים, הקהל הטורקי הרעיש עולמות אבל גודס לא לקח פסק זמן לעצור את הנפילה. רנדל ביצע עבירה רביעית, וזוריץ' הוותיק השלים ריצת 4:14 וצימק ל-58:57. אוחיון איבד כדור וגאודלוק העלה את פנרבחצה אולקר ליתרון ראשון ממש לפני תום הרבע שהסתיים ב-58:59 למארחת. ברבע הזה הטורקים עשו ריצת 4:16.

גיא גודס מתדרך את שחקני מכבי תל אביב. GettyImages
כמה לחץ! גודס והשחקנים בפסק הזמן/GettyImages

רבע 4

פנרבחצה אולקר פתחה את הרבע האחרון עם שלשה של קינן סיפאי, שהרעידה את האולם. מכבי ניסתה לקלוע מרחוק אבל החטאות של סמית' והיינס השאירו אותה מאחור. הטורקים ניצלו את העייפות של שחורציאניטיס, וסל של גאודלוק העלה אותה ל-61:66 באמצע הרבע. מכבי חזרה מפסק הזמן עם סל של פארגו, שהשלים לה 9 נקודות ב-10 דקות, והיה ברור שהיא חייבת להתעלות בהתקפה אם ברצונה לחולל מהפך. בינתיים סמית' ספג רביעית, סופו ירד וטיוס החליפו. הצהובים לא הצליחו לעצור את יאן וסלי, שקלע מכל טווח, וגאודלוק קלע שתיים ששברו את מכבי תל אביב והעלו את פנרבחצ'ה אולקר ל-63:72.

שחקן פנרבחצ'ה אולקר, יאן וסלי. GettyImages
חגג על מכבי תל אביב. וסלי/GettyImages

סטטיסטיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. GettyImages
יקווה לתוצאה טובה יותר במשחק השני. שמעון מזרחי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully