וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס אחרי ההפסד בטורקיה: "באיזשהו שלב פשוט נפלנו, קרסנו"

אור שקדי, איסטנבול

14.4.2015 / 22:52

מאמן מכבי תל אביב: "בחצי הראשון שיחקנו די מושלם, בחצי השני לא הצלחנו לקלוע". יוגב אוחיון: "למרות ההפסד, הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לשחק מולם". וסלי: "כל שנייה הייתה קשה"

צילום: אור שקדי, עריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הציגה הערב (שלישי) יכולת מצוינת במשך שניים וחצי רבעים נגד פנרבחצ'ה אולקר בטורקיה, אבל דווקא אחרי שהיא עלתה ליתרון שיא של 11 נקודות (43:54), הגיעה הנפילה. בסיום הקבוצה הביתית ניצחה 72:80 ועלתה ל-0:1 ואלופת אירופה תנסה לתקן ביום חמישי, אז יתקיים המשחק השני.

דווין סמית' ירד במהלך המחצית השנייה לספסל כשהוא סובל מכאבים בשריר לאחר שספג מכה בחדירה לסל. במכבי מעריכים כי לא מדובר בפציעה רצינית, ויחכו לבוקר כדי לבדוק את מצבו של הפורוורד המצטיין.

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, סיכם: "היה משחק קשה נגד קבוצה קשה. הם עשו את הריצה בסוף דווקא בהרכב של הפורוורדים, עם סיפאהי בגארד שעשה את השינוי. 17 ריבאונדים בהתקפה עשו לנו נזק גדול. בחצי הראשון שיחקנו די מושלם, בחצי השני לא הצלחנו לקלוע. למדנו מהמשחק הזה וממשיכים הלאה".

המאמן הצהוב הוסיף: "שיחקנו 25 דקות טובות, אבל באיזשהו שלב פשוט נפלנו, קרסנו. מול ההרכב השני שלהם, עם פרלדזיץ' וסיפאהי שעלו עם הרבה אנרגיות ושלטו בריבאונד. זה סוג של החמצה, אבל הסדרה רק התחילה ואנחנו עם הפנים קדימה. עשינו את המאמץ אבל צריך להתקדם לקראת משחק מספר 2".

על חלוקת הדקות אמר גודס: "במשחק הראשון בסדרה משחקים עם רוטציה יותר מהודקת וגם הם הלכו על הרוטציה הזאת, עם בוגדנוביץ' במשך 35 דקות. הכנסתי את נייט ומרקיז, אז לא יכולתי לתת לסילבן דקות. יוגב היה טוב מאוד וג'רמי היה פנטסטי, זאת סדרה ארוכה ועוד שחקנים יכנסו וישחקו".

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. GettyImages
"סוג של החמצה". גודס/GettyImages

יוגב אוחיון התייחס לרבע וחצי האחרונים במשחק: "אני לא יודע אם זה היה חוסר ריכוז שלנו, דברים הלכו לצד שלהם. בריבאונד התקפה הם היו ראשונים לכל כדור, לא הוצאנו לפועל, הגענו לסוף שעון ולזריקות קשות. למרות זאת אני חושב שהוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לשחק מולם. התקווה היא למשחק שני יותר טוב".

אוחיון עצמו היה בין השחקנים שבלטו במכבי תל אביב, בעיקר בעבודה ההגנתית על אנדרו גאודלוק שסיים עם 8 נקודות בלבד. "לפני הסדרה כל אחד חושב על איזה שחקנים הוא הולך לשמור", אמר אוחיון, "הצלחנו לעצור את הגארדים שלהם בצורה טובה, זה מאמץ קבוצתי. עכשיו צריך להתאמץ עוד קצת בעזרה לגבוהים שלנו עם הריבאונד".

ג'רמי פארגו שקלע 25 נקודות וחילק 8 אסיסטים (אבל גם איבד 5 כדורים): "כולכם ראיתם מתי הפסדנו את המשחק, במהלך הרבע השלישי, שם עשינו טעויות מנטליות. נתנו להם לקחת ריבאונד התקפה, דברים שנותנים לקבוצה אנרגיה, במיוחד באולם הביתי שלה. הובלנו לאורך רוב הרבע השלישי, ואני חושב שעשינו כמה טעויות מנטליות. אני עשיתי שתי טעויות קשות, והם ניצלו את זה. אנחנו צריכים לסגור לריבאונד כקבוצה, אני בטוח שנעשה את זה במשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו. GettyImages
"כולכם ראיתם מתי הפסדנו את המשחק". פארגו/GettyImages

מאמן פנרבחצ'ה אולקר, זליקו אוברדוביץ': "היה משחק קשה ועיקש. פארגו שיחק כמו מנהיג והיווה בעיה גדולה עבורנו. במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב, הייתה לנו יותר סבלנות בצד ההתקפי שלנו. אני שמח שניצחנו אבל זה רק 0:1 ונצטרך להיות מאוד מרוכזים במשחק השני. אני רוצה להודות לקהל שהכניס לנו הרבה אנרגיות ואני מקווה שהוא יעשה זאת שוב ביום חמישי".

האיש של הטורקים בהתקפה היה יאן וסלי. הצ'כי הפנטסטי קלע 23 נקודות ב-11 מ-14 מהשדה, וכל זה ב-21 דקות, תוך שהוא מתעלם לחלוטין מההגנה של אלופת אירופה. "זה היה משחק פלייאוף קשה", אמר וסלי, "לא הייתה שנייה אחת קלה, במשחקים מהסוג הזה אתה צריך לעבוד קשה בכל שנייה מהמשחק. לא עשינו את זה בתחילת המשחק, אבל אחרי ש'קפצנו' על המשחק, ניצחנו אותו. מבחינה אישית אני נותן הכול בכל משחק ומנסה לעשות הגנה טובה. היום החברים שלי עזרו לי לקלוע את כל הנקודות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully