וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אוברדוביץ' מכיר את סופו, הסיכויים הם משהו כמו 40:60 לטובתם"

אור שקדי, איסטנבול

14.4.2015 / 12:18

מאמן מכבי תל אביב הזהיר את הסנטר: "יבואו עליו שניים או שלושה שחקנים בכל פעם", וניתח: "זו ההגנה שלנו מול ההתקפה שלהם, אם ניתן להם לרקוד על המגרש לא יהיה לנו סיכוי". 100 אוהדים מישראל יגיעו לאולם

סדרת ההצלבה בין מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה/אולקר תיפתח הערב (שלישי) במשחק הראשון שייערך באולקר ספורטס ארינה, והבוקר ערכו הצהובים את אימון הקליעות האחרון שלהם. שחקני מכבי נראו מרוכזים מאוד באימון, כשאנשי הצוות המקצועי וההנהלה עושים את ההכנות האחרונות שלהם לקראת ההתמודדות. לאחר האימון שבו השחקנים למלון המרוחק כ-20 קילומטרים מהאולם, שם ינוחו ויסעדו עד לשעות הערב.

"מבחינתי אין שום שינוי מבחינת סדרות ההצלבה הקודמות שהייתי כעוזר מאמן", אמר גיא גודס בסיום האימון. "אני יודע במה מדובר, יודע מה צריך לעשות. החבר'ה מוכנים, ברור שיהיו גישושים היום כי קשה מאוד ביומיים לקבוצות להתכונן מספיק טוב, והכי חשוב לעשות התאמות תוך כדי תנועה במהלך המשחק וזה מה שנעשה".

21:00, ישיר באתר: מכבי תל אביב אצל פנרבחצ'ה אולקר

ג'רמי פארגו יודע שהוא חייב להוכיח את עצמו בסדרה

כישרונית, רעבה, חסרת ניסיון: הכירו את פנרבחצ'ה אולקר

עוד הערב: גם הסדרה בין צסק"א לפנאתינייקוס נפתחת

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס עם עוזריו אלון שטיין, פיני גרשון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אם נשמור ונהיה אגרסיביים כמו שהיינו במשחקים נגד ריאל ובארסה בבית, ואלבה בחוץ, אז יש לנו סיכוי". גיא גודס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על העובדה ששתי הקבוצות לא הרבו להפגש בשנים האחרונות אמר גודס: "תמיד בהצלבה פגשנו קבוצות עם מסורת ויש בזה משהו, המפגשים עם אוברדוביץ' יוצרים משהו מטורף בגלל אחוזי ההצלחה שלו והזכיות שלו. אנחנו מתרכזים בעצמנו, מודעים לכוח של פנרבחצ'ה מצד אחד אבל מאמינים בעצמנו שאנחנו מסוגלים לנצח משחק, וזאת צריכה להיות אחת המטרות שלנו, לצאת עם ניצחון באחד המשחקים".

על החשיבות של שחורציאניטיס אמר גודס: "יהיו טראפים ודאבל אפים בכל הזדמנות. זה לא הולך להיות קל כמו כשכולם חושבים, זה לא סוני פלייסטיישן, שהכל נראה קל. אוברדוביץ' מכיר את סופו, כל פעם שהכדור יהיה אצלו יבואו עליו שני שחקנים אם לא שלושה. נצטרך להוציא את הכדור בזמן כדי להעניש. בסופו של יום זה יהיה ההגנה שלנו מול ההתקפה שלהם. פנר קבוצה מאוד התקפית עם מעל 84 נקודות בבית, אם ניתן להם לרקוד על המגרש לא יהיה לנו סיכוי, אם נשמור ונהיה אגרסיביים כמו שהיינו במשחקים נגד ריאל ובארסה בבית, ואלבה בחוץ, אז יש לנו סיכוי. צריכים להוריד אותם לכיוון ה-70, אחרת קשה לשמור אותם".

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב עם פיני גרשון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
100 אוהדים יגיעי לתמוך. ג'רמי פארגו ופיני גרשון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

על תמונת הסיכויים בסדרה אמר גודס: "היתרון הוא תמיד לכיוון הקבוצה הביתית, אני אומר שהסיכויים הם משהו כמו 40:60 לטובתם. לא יודע איך להגדיר יתרון מקצועי, לפנרבחצ'ה יש את השחקנים הדומיננטיים שלהם שנצטרך לעצור, והם יודעים מה אנחנו עושים ואיפה צריך לעצור אותנו. מדובר בשני סגנונות שונים, אנחנו יותר רצים, הם יותר עם משחק עומד, משחק מסודר. מי שתקבע את קצב המשחק תנצח את הסדרה. אחרי כל משחק מתחילים מחדש, נצטרך ללמוד תוך כדי תנועה ולהשאר לעמוד על שני רגליים".

כמה עשרות אוהדי פנרבחצ'ה/אולקר הגיעו הבוקר לאזור האולם כדי לנסות ולהשיג כרטיסים להתמודדות ללא הצלחה. במכבי תל אביב סיפרו שכ-50 אוהדים ומקורבים הבטיחו את מקומם עד כה, וההערכה היא שבסביבות 100 אוהדים יתמכו בקבוצה במשחק החשוב.

יקבלו דקות? לינהארט והיינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully