וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוליג: גם הסדרה בין צסק"א ופנאתינייקוס יוצאת לדרך

קבוצת הפאר הרוסית מגיעה כפייבוריטית ברורה, אך בעונה שעברה נגררה לחמישה משחקים מול פאו. אנדרי קירילנקו נחוש: "כשאנחנו משחקים את המשחק שלנו, אנחנו מצליחים"

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס מול ארון ג'קסון שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
בעונה שעברה זה היה צמוד. דיאמנטידיס מול ג'קסון/GettyImages

עוד לפני כדור הביניים הראשון באיסטנבול, שלב ההצלבה של היורוליג יצא מחר (שלישי, 20:00, אין שידור) לדרך במוסקבה, שם תארח את פנאתינייקוס. על פניו, קבוצת הפאר הרוסית פייבוריטית ברורה במפגש, שכן הפסידה עד כה פעמיים בלבד ב-24 משחקיה ביורוליג העונה. צסק"א מגיעה למשחק אחרי שסיימה בראש בית ו', עם רצף של שישה ניצחונות באירופה, כשאחת משתי הקבוצות היחידות שהכניעה אותה העונה גם כן מגיעה מיוון- אולימפיאקוס.

פנאתינייקוס, לעומת זאת, עלתה להצלבה ממש ברגע האחרון, רק בזכות ההפסד של אלבה ברלין למכבי תל אביב, ולרגעי ההכרעה היא מגיעה עם חמישה הפסדים בשבעת משחקיהם האחרונים. הקבוצה של דושקו איבנוביץ' אמנם מלאה במסורת, אך קשה לראות אותה מפתיעה את היריבה האימתנית.

מדובר בשחזור של סדרת הפלייאוף מהעונה שעברה. גם אז לצסק"א היה יתרון ביתיות, גם אז היא סיימה ראשונה בטופ 16 ופאו רביעית, אלא שאז, נגררו הרוסים לחמישה משחקים, לפני שניצחו בזה המכריע 47:77 וטיפסו לפיינל פור. אל שמונת השחקנים שלקחו חלק בסדרה אשתקד צירפה צסק"א את נאנדו דה קולו המצוין, ואת אנדרי קירילנקו. מנגד, רק חמישה שחקנים מפאו הנוכחית שיחקו בסדרה בעונה שעברה. המאזן בין שני מועדוני הפאר עומד על 15:15 באירופה.

"כשאנחנו משחקים את המשחק שלנו, אנחנו מצליחים", אמר קירילנקו. "יש לנו הרבה ניסיון בלשחק ביוון, הקהל היווני עושה עבודה מדהימה ותומך בקבוצות שלו, וזו הולכת להיות סדרה קשה". באופן אישי, על השתלבותו בצסק"א, אמר הפורוורד הוותיק: "אני מרגיש מצוין, אני מתאקלם במערכת ומקבל יותר דקות. אני מרגיש יותר בנוח מאשר בהתחלה. התגעגעתי לזה שכל משחק הוא משחק חשוב".

שחקן צסק"א מוסקבה אנדרי קירילנקו לצד מאמנו דימיטריס איטודיס. Mikhail Serbin, GettyImages
מרגיש מצוין. קירילנקו עם איטודיס/GettyImages, Mikhail Serbin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully