וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הרמז להישארותו של ג'ורדי קרויף?

13.4.2015 / 15:29

ראשי מכבי ת"א נפגשו עם הפועל ראשל"צ כדי להפוך את הקבוצה מהלאומית לקבוצת הבת שלהם, ההולנדי סיפר שיפקח מקרוב על הפרויקט. אם ההסכם יבשיל, מכבי תבחר ותממן את הצוות המקצועי

one

במכבי תל אביב פועלים להקמת קבוצת בת בליגה הלאומית, ומכיוון שבהתאחדות לכדורגל מתכוונים ליישם את חוק המושאלים, מאיצים בקרית שלום את המגעים להסכם שיסדר להם קבוצה בליגה השנייה כבר בעונה הבאה, ושאליה יושאלו שחקנים של הקבוצה.

לוואלה! ספורט נודע כי אתמול (ראשון) התקיימה פגישה בין ראשי מכבי תל אביב לבין מקביליהם מהפועל ראשון לציון. מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין, המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף וסמנכ"ל הכדורגל של המועדון אריאל אברם נפגשו אתמול עם יו"ר הפועל ראשון לציון איתן שלום ועם מנכ"ל הקבוצה רוני בראון, כדי להאיץ את המגעים. מדובר בפגישה ראשונה בהיקף כזה של אנשים, אחרי מספר פגישות ושיחות גישושים שהיו קודם.

20:55, ערוץ 1: קרית שמונה מארחת את מכבי תל אביב

ניתוח סטטיסטי מפורט של מכבי תל אביב במשחק העונה

מכבי תל אביב מעוניינת בשלומי אזולאי מבית"ר ירושלים

מרטין ביין עם ג'ורדי קרויף בכנס מנהלת הליגה 2.12.2014. ברני ארדוב
מצאו בני חסות? ג'ורדי קרויף ומרטין ביין/ברני ארדוב

ההצעה המקורית היתה להפוך את ראשון לציון לקבוצת בת ולקרוא לה 'מכבי תל אביב ראשון לציון', אולם בקבוצה מהלאומית מתעקשים לשמור על השם, וכך ככל הנראה יהיה. ראשון לציון אמורה לשחק בליגה הלאומית ומכבי תל אביב תתחייב להעביר לה בכל עונה שמונה שחקנים בהשאלה, אשר החוזים שלהם ימומנו על ידי הצהובים. עוד חידוש הוא שמכבי תל אביב תבחר את הצוות המקצועי ותממן את עלותו. במכבי מתכוונים להשאיר בידי ראשון לציון את כל אחריות הניהול, והם מעוניינים רק בקשר עם הקבוצה הבוגרת.

רגע מעניין נרשם כשבראשון לציון העלו ספקות בנוגע לצורה בה שיתוף הפעולה יעבוד, בפרט לתהייה האם צוות מקצועי מטעם מכבי תל אביב יעדיף לשתף על דרך קבע את השחקנים השייכים לאלופה, ושמעו מג'ורדי קרויף כי הוא זה שמתכנן לפקח על הפרויקט מקרוב וכי "הכל ייעשה בסטנדרטים הגבוהים ביותר" - אולי רמז בנוגע לעתידו של ההולנדי, שהישארותו במכבי תל אביב בעונה הבאה עדיין לא בטוחה.

מאחר שהפועל ראשון לציון מנוהלת היום על ידי העירייה ומכיוון שלראש העיר דב צור אין עניין לשפוך עליה כספי ציבור, מדובר בהסכם שיכול להתאים לעירייה, כיוון שמכבי תל אביב תממן כמחצית מהשחקנים וכן את הצוות המקצועי. איתן שלום, שבעבר היה מכוכבי הפועל ראשון לציון, ולקח על עצמו לנהל את המועדון בתקופה הזו שהוא נמצא תחת שליטת העירייה, העביר הבוקר את כל הפרטים לראש העיר לו יש מנדט בלעדי להחליט האם לקבל את ההצעה.

לוואלה ספורט נודע שאוהדי הפועל ראשון לציון ומספר חברי עמותה ששמעו על הרעיון המתגבש אינם מקבלים אותו. הערב תקיים הקבוצה משחק מול עירוני טבריה וכמה אוהדים מתכוונים למחות בטענה כי מדובר ברעיון רע שפוגע בעצמאות הפועל ראשון לציון ובסיכוי שלה לחזור יום אחד לליגת העל. במכבי תל אביב מעוניינים בקשר דווקא עם הפועל ראשון לציון מכמה סיבות, שבתוכן הקרבה הגיאוגרפית לתל אביב וכן האפשרות להקים ביום מן הימים איצטדיון גדול יותר על האיצטדיון הקיים בראשון לציון, אבל נושא האיצטדיון לא עלה בפגישה אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי הפועל ראשון לציון. מגד גוזני
מתכוונים למחות. אוהדי הפועל ראשון לציון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully