וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו מנסים לשמור את השחקנים בכושר, ובמקביל לתת להם לנוח"

מאמן קליבלנד הסביר את האתגר שנותר לקבוצתו עד לפתיחת הפלייאוף והיה מרוצה ממה שראה מהמחליפים שלו: "אי אפשר לדעת מתי נצטרך את אחד מהם". לברון על ספסולו ברבע האחרון: "התמונה הגדולה תמיד חשובה לי יותר"

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
מחר הם שוב מול בוסטון. קווין לאב/AP

בקליבלנד קיבלו הבוקר (שבת) בהבנה את ההפסד 99:90 לבוסטון, שקטע לקבוצה של דיוויד בלאט רצף של 18 ניצחונות ביתיים. המשחק, שנפתח בדקת דומיה לזכרה של לורן היל, היה הראשון של הקאבס מאז שהבטיחו את המקום השני במזרח, מה שאיפשר לבלאט להעניק מנוחה לקיירי אירווינג ואימן שאמפרט שסבלו מפציעות קלות.

בנוסף בחר בלאט שלא להשתמש כלל בלברון ג'יימס ברבע האחרון, למרות שקבוצתו פיגרה בשתי נקודות עם תחילתו, וסיימה אותו עם 13 נקודות בלבד ללא כוכבה הגדול. מי שנהנו מהמצב היו מייק מילר (11 נקודות ב-23 דקות), שון מריון (4 נקודות ב-21 דקות) וקנדריק פרקינס (4 נקודות ב-15 דקות) שקיבלו צ'אנס להראות את כושרם.

שון מריון שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
המחליפים קיבלו צ'אנס. שון מריון/AP

מספרי המשחק

* 37 הנקודות של הקאבס ברבע השלישי הן המספר הגבוה ביותר של הקבוצה ברבע הזה העונה, אלא שאחריו הגיע רבע רביעי של 13 נקודות בלבד.

* למרות מיעוט הדקות (26) והיכולת הפושרת (0 מ-5 לשלוש), לברון ג'יימס סיים עם14 נקודות והאריך את רצף המשחקים שלו עם לפחות 10 נקודות ל-640.

* השלשה הראשונה של מייק מילר מתוך השלוש שלו במשחק הייתה ה-1,560 בקריירה שלו, והעלתה אותו למקום ה-18 בטבלת קלעי השלשות בכל הזמנים על חשבונו של גלן רייס.

* רבות דובר על העובדה שהקאבס במאזן של 9:2 במשחקנים בהם לברון נעדר, אבל אחרי הלילה הם עומדים על מאזן של 5:1 ללא קיירי אירווינג.

* מת'יו דלבדובה, שפתח בפעם ה-12 העונה, שיחק לא פחות מ-41 דקות, והשווה שיא עונתי עם 8 אסיסטים.

עוד באותו נושא

רצף 18 הניצחונות הביתיים של בלאט נקטע עם הפסד 99:90 לבוסטון

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
פחות מוטרד מהתוצאות. דיוויד בלאט/AP

התגובות

דיוויד בלאט נשאל במסיבת העיתונאים אחרי המשחק מדוע הוציא את לברון בתום הרבע השלישי וענה: "הגענו למשחק הזה עם תכנית ברורה מאוד לגבי חלוקת הדקות, ושמרתי עליה בלי קשר לתוצאה. בגדול זה היה משחק טוב בשבילנו, הסלטיקס שיחקו היטב ומגיע להם קרדיט, אבל אנחנו קיבלנו הזדמנות לתת לחבר'ה שלא ראו הרבה פרקט לשחק, ומאוד רצינו לעשות את זה, ובמקביל לתת לשחקני החמישייה שלנו מנוחה משמעותית, מבלי לתת לכולם לנוח ביחד".

על אי שיתופו של קיירי אירווינג אמר בלאט: "זה היה ברגע האחרון. אחרי אימון הבוקר היו לו קצת כאבים בירך, אז החלטנו לראות איך הוא ירגיש לפני הפתיחה, ומכיוון שהוא לא הרגיש טוב יותר, החלטתי להשבית אותו. זו לא הייתה התכנית המקורית, אבל קיבלנו כמה תצוגות טובות מאוד. מייק מילר נכנס ונראה נהדר, פרקינס עשה עבודה טובה וגם שון מריון, וזה טוב כי הם כולם שחקנים טובים שעובדים קשה בכל יום, ואף פעם אי אפשר לדעת מתי נצטרך את אחד מהם".

כשנשאל האם הוא לוקח בחשבון שהתוצאות הקרובות עשויות להשפיע על זהות יריבתה של קליבלנד בסיבוב הראשון ענה בלאט: "בכלל לא. אנחנו דואגים לעצמנו כרגע, ומנסים לאזן שני קטבים מנוגדים - לשמור את השחקנים בכושר, ולאפשר להם לנוח. התוצאות של המשחקים פחות חשובות כי בכל מקרה נסיים במקום השני, ואנחנו לא מנסים לסדר לעצמנו אף יריבה מסוימת בפלייאוף".

לברון ג'יימס נשאל האם היה לו קשה לשבת בחוץ ברבע האחרון וענה: "כמובן, בגלל שאני תחרותי. אבל אחרי 12 עונות בליגה התמונה הגדולה תמיד חשובה לי יותר. מה שחשוב לנו הוא להישאר בקצב, ואני חושב שקיבלנו כמה דקות ממש טובות מכמה הרכבים שונים. סיימנו את המשחק כשכולם בריאים, וזה הדבר הכי משמעותי".

בלאט מצא זמן להביא תמיכה בארגון שנאבק למציאת תרופה לסרטן המעי הגס

מה אמרו בתקשורת

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "נדמה שלאף אחד לא אכפת מרצף 18 הניצחונות הביתיים שנקטע. אם השתיים הללו ייפגשו בפלייאוף, הדבר היחיד שצריך לזכור מהמשחק הזה הוא שברבע השלישי, היחיד בו הקאבס לקחו את המשחק ברצינות, הם ניצחו 25:37. בלאט ספסל בצדק את השחקנים הבכירים ברבע האחרון, למרות שהצעד הזה בוודאי הכעיס כמה אנשים באינדיאנה ומיאמי, אבל זו לא צריכה להיות הדאגה של הקאבס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully