וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה שריגשה את ארה"ב, לורן היל, הלכה לעולמה

שחקנית הכדורסל בת ה-19, שרשמה הופעה במשחק מכללות ואף קלעה סל על אף שסבלה מסרטן במוחה, הלכה לעולמה שנה לאחר גילוי המחלה. לברון: "ההגדרה האמיתית של כוח, אומץ, עוצמה ומנהיגות"

לורן היל שחקנית כדורסל. GettyImages
יהי זכרה ברוך/GettyImages

בשורות מעציבות: לורן היל הלכה לעולמה. הנערה בת ה-19, שריגשה את כל ארצות הברית כשנטלה חלק במשחק מכללות של קבוצת מאונט מול הירם על אף שסבלה ממחלה סופנית של סרטן בראשה, מתה עקב המחלה. היל אובחנה כסובלת מהמחלה מעט לאחר יום הולדתה ה-18 למרות שמדובר במחלה ששכיחה יותר אצל ילדים בגילאים 4-9.

היל שותפה כאמור באותו משחק ואף קלעה את הסל האחרון ב-55:66 של קבוצתה לעיני אולם מלא עד אפס מקום ב-10,250 צופים. לברון ג'יימס צייץ לאחר אותו משחק: "את פשוט ובאמת מדהימה לורן היל!!! תודה רבה לך על שסיפקת לי השראה, אעשה כל מה שאני יכול על מנת להגיע לרמה שלך! חכי בסבלנות לחבילה ממני אלייך! את אדירה!!!".

הערב, היה לברון אחד משחקני ה-NBA שספדו להיל: "לורן היל היקרה, את ההגדרה האמיתית של כוח, אומץ, עוצמה, מנהיגות וכו'! הזמן שלך על כדור הארץ לא יישכח לעולם. לא זכיתי בהזדמנות לפגוש אותך אישית אבל עוררת בי השראה כל הזמן. נגעת בהמון חיים כי פשוט היית את. את במקום הרבה יותר טוב עכשיו, בבקשה תגידי לסבתא שלי שלום. המשיכי להיות המנהיגה שכולנו אוהבים".

צפו בסל המרגש של לורן היל

צפו בראיון אחרי המשחק ההוא:

צפו בטים הארדוויי ג'וניור שולח ברכות

וגם באמארה סטודמאייר

צפו בראיון בן עשר דקות עם גלן בק:

צפו באחד הראיונות האחרונים של לורן היל, מביתה בהוספיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully