וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: פיפ"א תחליט בקרוב אם לדון מחדש בהפחתת הנקודות

10.4.2015 / 15:09

המחלקה המשפטית של הארגון העולמי קיבלה את הטיעונים מאשדוד ומקאדונה יונייטד ותקבל החלטה בימים הקרובים, למרות היעדרותו של האחראי לעונש שנקבע מלכתחילה. בעיר הנמל כבר נמצאים במתח

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס אשדוד. אדריאן הרבשטיין
ממתינים לבשורה. ג'קי בן זקן/אדריאן הרבשטיין

מתח רב במ.ס. אשדוד לקראת הכרעת פיפ"א באשר לבקשה של המועדון לבטל את עונש הפחתת שש הנקודות שהושת על הקבוצה עקב אי עמידה בתשלום לקאדונה יונייטד.

לוואלה ספורט נודע כי המחלקה המשפטית של פיפ"א קיבלה לידיה את כל החומר מאשדוד כבר אתמול (חמישי) בצהריים ומיד פנתה בבקשה לקבוצת קאדונה יונייטד שהיתה צריכה להשיב לטיעוני אשדוד על כך שחשבונות הבנק שניתנו לאשדוד להעברת הכספים, היו של אנשים פרטיים ולא של המועדון עצמו.

מי שמטפל בתיק עבור הקבוצה הניגרית זה משרד עורכי דין אוקראיני שאל חשבון הבנק שלו העבירה בסופו של דבר אשדוד את שני התשלומים בסך של 75 אלף יורו כל אחד. באשדוד טענו לאורך כל הדרך כי הם חוששים להעביר את הכספים לחשבונות לא מוכרים ולפני עשרה ימים, הבהיר היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפרים ברק לג'קי בן זקן כי הוא מכיר היטב את משרד עורכי הדין שנשכר לטפל בעניין עבור הניגרים והוא מציע לאשדוד לשלם את הכסף במהרה.

שבת, 18:45, ספורט 1: אשדוד - הפועל עכו

אשדוד מגישה בקשה לביטול העונש: "ניסינו למנוע הונאה"

יאיא פטי עם גדי קינדה שחקני מ.ס אשדוד. מגד גוזני
מה תהיה ההחלטה? קינדה ופטי/מגד גוזני

עוד נודע לוואלה ספורט כי האחראי בפיפ"א ששלח על ההחלטה להוריד לאשדוד את שש הנקודות יצא עוד באותו יום לחופשה בת שבועיים. מדובר בסגן מנהל המחלקה המשפטית והיעדרותו בתקופה הקרובה עשויה אולי להועיל לאשדוד, אם כי מי שלקח על עצמו את ניהול התיק כעת הוא מנהל המחלקה בעצמו שכבר קיים שיחות בעניין עם נציגי אשדוד.

מבחינת פיפ"א הפרוצדורה היא אחת. לאחר שהתקבלו כל טיעוני אשדוד בפקס ששלח אתמול עו"ד ניר ענבר שנשכר על ידי ג'קי בן זקן לטפל בפרשה, ולאחר שכל טיעוני הנגד של קאדונה התקבלו, יחליטו במחלקה המשפטית אם להעלות את התיק לדיון נוסף בוועדת המשמעת. באשדוד צריכים לקוות שהטיעונים שהציגו יספיקו למחלקה המשפטית לקבל החלטה על הדיון החוזר בוועדת המשמעת וגם אז לא ברור כיצד יכריעו הבוררים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully