וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד מגישה בקשה לביטול העונש: "ניסינו למנוע הונאה"

9.4.2015 / 11:57

הקבוצה מעיר הנמל אופטימית באשר לסיכויים שהפחתת שש הנקודות תבוטל. עו"ד ניר ענבר הגיש תביעה בת 22 עמודים: "מאמינים שזה לא יתמסמס, גם בהתאחדות עוזרים מאוד"

one

במ.ס אשדוד שכרו את שירותיו של עו"ד ניר ענבר, מומחה לדיני הכדורגל של פיפ"א, כדי שיגיש עוד היום (חמישי) למוסדות השיפוטיים של ארגון הגג של הכדורגל העולמי בקשה לביטול העונש שהושת אתמול על הקבוצה.

כזכור, אתמול הורו בפיפ"א להתאחדות לכדורגל להפחית שש נקודות בפועל ממאזנה של אשדוד, מה שדירדר אותה למקום האחרון בליגת העל, זאת בטענה שהקבוצה לא עמדה בתשלום חוב לקבוצת קאדונה יונייטד במסגרת עסקת אפה אמברוז. בבקשה שיגיש היום עו"ד ענבר לפיפ"א, אשר משתרעת על פני 22 עמודים, הוא טוען כי מ.ס אשדוד לא יכולה להיענש על כך שבסך הכל ניסתה לקיים הליך תקין של העברת כספים ולמנוע הונאה.

ניר ענבר מנכ"ל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אופטימיות זהירה. ניר ענבר/ברני ארדוב

כפי שפורסם כאן אתמול, באשדוד סירבו להעביר את הכסף לקבוצה הניגרית מכיוון שפעם אחר פעם ניתנו לקבוצה מספרי חשבון פרטיים ולא של המועדון עצמו. רק לאחר שהיועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפרים ברק הבהיר לבעלי הקבוצה ג'קי בן זקן שהוא יכול להיות רגוע ויכול להעביר את הכסף לחשבון שאינו של קאדונה, באשדוד התחילו להעביר את הכסף. לכן התשלום הראשון של 75 אלף יורו הועבר כבר בסוף חודש מרץ.

עו"ד ענבר סיפר הבוקר כי בהתאחדות לכדורגל מתייחסים ברצינות לעניין ומסייעים לאשדוד כדי להיחלץ מהעונש הקשה שהוטל עליה. בבקשה לביטול העונש מצרפים באשדוד את כל התכתובות בינם לבין קאדונה יונייטד, ובהן הבקשות החוזרות והנשנות של אשדוד לקבל מספר חשבון רשמי של המועדון עצמו. עו"ד ענבר אמר לוואלה ספורט: "אני מאמין שפיפ"א תדון עוד היום בפנייה שלנו ולא תמסמס את זה. גם ההתאחדות לכדורגל עוזרת מאוד".

היועץ המשפטי של המועדון, עו"ד יוסי גאייר, יצטרף בהמשך לצוות ההגנה על הקבוצה במקרה הזה. במועדון מרגישים שאין תרחיש אפשרי זולת ביטול העונש. גורם במועדון אמר: "זה עונש חסר פרופורציות. יש מועדונים באירופה שחייבים מיליוני דולרים על כל מיני עסקאות וקיבלו עונשים על תנאי או קנסות כספיים. מקרה של הורדת שש נקודות בפועל על חוב של 140 אלף יורו הוא חסר תקדים. לא ייתכן שאנחנו ניענש בגלל ניסיון להימנע מאי סדרים".

עוד באותו נושא

פיפ"א הורתה להפחית שש נקודות ממאזנה של מ.ס אשדוד

לכתבה המלאה
ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
מקווים שהעונש יבוטל. בן זקן/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully