וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד-הפועל עכו: "יש לנו עבודה רבה כדי לשרוד בליגה"

בקבוצה הצפונית קיבלו את הבשורה על הורדת הנקודות של יריבתם בהקלה, אבל לא מתכוונים להוריד הילוך. יובל אבידור יחזור להרכב. עופר ורטה חוזר להרכב אצל ניר קלינגר, אושאניוואה ופטי מושעים

מחזור 28מחצית11/04/2015
מ.ס. אשדוד
    0
      הפועל עכו
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      - מ.ס. אשדוד מגיעה למשחק אחרי תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון כאשר בשישה מהם הסתיימו בהפסד.

      - בשישה משחקים מתוך התשעה בהם לא ניצחה, לא הצליחה אשדוד אפילו להבקיע שער.

      ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
      אפשר לנתק את השחקנים מהתחושות הקשות? קלינגר/מגד גוזני

      מפתחות והכנות:

      מ.ס. אשדוד:

      רק לפני שבוע, חזר איכשהו הצבע ללחיים במ.ס. אשדוד. יכול להיות שזה בגלל שהקבוצה שבתה כמו כולן בפגרה וסוף סוף לא הפסידה כי פשוט לא שיחקה ואולי זה בגלל מחנה האימונים שהוגדר כהצלחה גדולה במלון דן קיסריה. גם ההופעה הטובה של אופיר מרציאנו מול בלגיה הסבה נחת והתחושה היתה שאחרי הפגרה הארוכה חוזרים לליגה בכוחות מחודשים למשחק העונה מול הפועל עכו.

      ואז נחת על המועדון הבום הגדול מפיפ"א וביום רביעי האחרון נפלו השמיים על כולם. מאז מנסים במועדון להרים את השחקנים. ג'קי בן זקן התגייס לשוחח עם הקבוצה ערב החג וניר קלינגר כל הזמן משדר ש-6 הנקודות יוחזרו, כך שצריך לנצח בלי קשר ולדעת להישאר בליגה. הניצחון האחרון של אשדוד בליגה הושג ב-17 בינואר, לפני כמעט שלושה חודשים, וזו חתיכת תקופה שיכולה למוטט כל אחד.

      באשדוד היו שמחים לנתק את השחקנים לגמרי מסיפור הורדת שש הנקודות, אבל בניגריה מדברים והדברים מגיעים לכאן. כך למשל יש פער די גדול בין הקולות שמושמעים על ידי גורמים שונים במועדון. גרבה לוואל, שחקן העבר של נבחרת ניגריה וכיום מנכ"ל קאדונה יונייטד, אמר אמש: "הכסף עדיין לא בחשבון שלנו, לא קיבלנו אישור שבוצעה העברה כספית. לאשדוד יש את כל פרטי הבנק, אבל כרגע לא השתנה דבר. מה שבטוח, הכסף בדרך. עורכי הדין שלנו היו בקשר איתם. אנחנו מצפים לקבל את החלק השני של הסכום בימים הקרובים".

      לעומת זאת אמר היו"ר סאבו באביארו בתקיפות: "בשום שלב אשדוד לא התנהגה כאילו היא מתכוונת לשלם את הסכום. הם ביקשו שנספק חשבון חלופי, ועדיין לא קרה דבר. אני זה שהעביר את הנושא לפיפ"א אחרי שאפה אמברוז נמכר לסלטיק. הישראלים ניסו לעבוד עלינו לאורך כל הדרך, אבל פיפ"א הצילה אותנו. אני מאוכזב, ציפיתי מהם ליותר".

      קלינגר לא דיבר היום עם השחקנים על הנושא והתרכז בפן המקצועי. עופר ורטה יחזור להרכב אחרי היעדרות ממושכת. יא יא פטי וג'ואן אושאניוואה מוצהבים ואת מקומם ימלאו ישראל ראש ורחמים צ'קול. טום מונד יחזור מצהובים להרכב ובהתקפה יש התלבטות בין מספר שחקנים. אור אינברום גם מוצהב וגם בטירונות ולכן יעדר.

      sheen-shitof

      תוצאות מהיום ה-1

      הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

      בשיתוף נומייר פלוס
      אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס אשדוד עם ניר קלינגר. ניב אהרונסון
      אשדוד וקלינגר חייבים את דוידוב בשיאו/ניב אהרונסון

      הפועל עכו:

      ההפסד 2:0 להפועל תל אביב לפני הפגרה עצר את המומנטום החיובי של הפועל עכו במחזורים האחרונים. עם זאת, בעכו קיבלו בשמחה רבה את ההודעה על הורדת הנקודות של מ.ס. אשדוד, אבל סרבו להתייחס לזה באופן רשמי. שלא לציטוט אמר אחד השחקנים בקבוצה: "קיבלנו מתנה משמיים. זה מגדיל משמעותית את הסיכויים שלנו להישאר בליגה אם העונש לא יתבטל. אבל גם אם זה יש לנו עוד הרבה עבודה כדי לשרוד בליגה".

      המאמן שלומי דורה ניצל את הפגרה בעיקר על מנת לעבוד על הצד המנטלי של שחקניו לקראת המשחקים הבאים שיכריעו אם עכו תישאר בליגה. דניאל בורחל יחסר מחר לדורה ונראה כי המאמן מתבלט בין מערך של שלושה בלמים לבין החלפת בורחל על ידי ברניסלב יובאנוביץ', שיוסט לעמדת המגן. כרגע נראה שהאופציה השנייה היא הריאלית יותר. יובל אבידור יחזור להרכב על חשבונו אמיר האדזיץ' המאכזב.

      שחקן הפועל עכו, יובל אבידור. אדריאן הרבשטיין
      חייב להבקיע יותר. אבידור/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      מ.ס. אשדוד: אלכסנדר דוידוב

      כבר הרבה זמן שאלכסנדר דוידוב לא נתן משחק סוחף שייקח את כל הקבוצה על הגב שלו לניצחון. החשיבות של הקשר מכרעת בכל האספקטים וכדי להתחיל במסע ההינצלות, אשדוד חייבת את דוידוב בשיא.

      הפועל עכו: יובל אבידור

      גם בתקופה הטובה של עכו במחזורים האחרונים, היא עדיין לא מצאה מוציא לפעול עיקרי. אם אבידור רוצה למצוא בעונה הבאה קבוצה בליגת העל, הוא חייב להבקיע יותר ולעזור לקבוצה שלו לשרוד בליגה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 350

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully