וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה-מכבי נתניה: "עדיין נצבט לי הלב כשאני חושב על ההפסד ההוא לרעננה"

מאמן מכבי נתניה ניסה לדרבן את שחקניו לנקום ביריבה שניצחה אותה בסיבוב הקודם בתוספת הזמן (ש', 18:00). לוי, קאיודה, ברוך וסבע יפתחו. אצל סילבס, גוזלן החלים לחלוטין ועשוי לפתוח

מחזור 28מחצית11/04/2015
הפועל רעננה
    0
      מכבי נתניה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * שלושה מפגשים נערכו העונה בין שתי הקבוצות, פעמיים בליגה ופעם אחת בגביע הטוטו. כולם נערכו באצטדיון בנתניה, הביתי עבור שני המועדונים, ותמיד זו שאירחה ניצחה.

      * רוני לוי עדיין לא הפסיד עם מכבי נתניה באצטדיון העירוני. ההבדל: הפעם הוא מגיע כאורח.

      * שניר שוקר כבש את שלושת שעריו היחידים בליגת העל באצטדיון בנתניה. האחרון שבהם: במשחק הקודם מול מכבי נתניה.

      חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
      לא תרגל הרכב. סילבס/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל רעננה

      אחרי פגרה ארוכה של שלושה שבועות תחזור הפועל רעננה לפעילות ותארח את מכבי נתניה. רעננה שפתחה את משחקי הפלייאוף התחתון בנצחון 0:4 נגד אשדוד, הבטיחה למעשה את מקומה בליגת העל לעונה נוספת וכעת ינסו השחקנים של חיים סילבס לצבור כמה שיותר נקודות, בששת המחזורים שנותרו עד סיום העונה.

      המאמן סילבס לא תירגל הרכב לקראת המשחק, אולם נראה שלא צפויים שינויים גדולים מההרכב שפתח במשחק הקודם. החלוץ שובל גוזלן החלים לגמרי מפציעה בברכו ועשוי לפתוח על חשבון אוואנס קאנגווה בחוד.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

      בשיתוף אאורה נדל"ן
      רוני לוי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
      לא שוכח ולא סולח. רוני לוי/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      ביחס לסערות שעברו העונה על מכבי נתניה, הקבוצה מגיעה למשחק מול הפועל רעננה אחרי שבוע מאוד רגוע. עד כדי כך רגוע, שהמאמן רוני לוי היה צריך להעיר את השחקנים בכמה אימונים ולדרוש מהם לחזור לרמת הרצינות שאפיינה אותם לפני הפגרה. מכבי נתניה עוד לא הבטיחה ברמה התיאורטית את ההישארות, אבל יהיה מגוחך לחשוב שיש לכל קבוצות תחתית הטבלה סיכוי לעבור אותה. למרות זאת, במועדון רוצים ניצחון גם על רעננה אחרי ששני המשחקים האחרונים הסתיימו בניצחונות נאים מאוד על מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקוה.

      לרוני לוי חשוב לסיים את העונה עם טעם טוב בפה והוא מדביק בכך את השחקנים שבשבוע הבא יספרו מחדש משכורת שנייה מעוכבת אחרי שחייבים להם את זו של פברואר. באסיפה המקצועית שערך הבוקר הקרין לוי קטעים מהמשחק האחרון בין שתי הקבוצות בו ניצחה רעננה בתוספת הזמן. לוי אמר לשחקניו: "אני לא מאמין בנקמות ספורטיביות, אבל עדיין נצבט לי הלב בכל פעם שאני חושב על המשחק הזה שהפסדנו לרעננה".

      באופן כללי אמר המאמן: "אנחנו נכנסים עכשיו לתקופה בה כל משחק ייספר כאן לכל שחקן. כל משחק יילקח בחשבון לכל שחקן עבור העתיד שלו ועבור החוזה הבא שלו".

      ברמה המקצועית, מתכנן לוי להעלות מערך מאוד התקפי עם לארי קאיודה, ערן לוי, אור ברוך ודיא סבע יחד. סבע היה כוכב המשחק מול פתח תקוה עם אותו שער נהדר שכבש מנקודת הקרן. עם החזרה של הקפטן לוי להרכב, הכדורים הנייחים והקרנות יחזרו אליו. אור ברוך אמור לשחק על הקו כשעמית בן שושן הפצוע לא יהיה בכלל בסגל. אורי שטרית אמור לחזור לעמדת המגן השמאלי.

      ערן לוי מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
      חוזר להרכב. ערן לוי/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      הפועל רעננה: אנתוני וואקמה

      העובדה שהקבוצה לא הצליחה להשתחל לפלייאוף העליון, פגעה ברצונות של וואקמה להרשים את הקבוצות הגדולות. יחד עם זאת, אם ברצונו לעשות קפיצת מדרגה בעונה הבאה, הוא יצטרך לסיים את העונה בהצטיינות.

      מכבי נתניה: ערן לוי

      ערן לוי חוזר להרכב אחרי פגרת הנבחרת ואחרי שהיה מוצהב במשחק מול הפועל פתח תקוה. כשיצא מהאיצטדיון במשחק האחרון וראה את דיא סבע מתראיין, צעק לוי לעיתונאים: "אתם מראיינים את השחקן מספר אחת במכבי נתניה". עם כל הכבוד לסבע, לוי הוא עדיין המנהיג של הקבוצה ואחרי מנוחה ארוכה, מעניין יהיה לראות כיצד יחזור.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: עמית אלנקווה
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 1000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully