וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - בני סכנין: אוראל כהן בשער, קורצקי מזהיר משאננות

השוער יקבל הזדמנות נדירה על חשבון קאלה דרשלר בהרכב מול בני סכנין (ש', 20:00, אין שידור). המאמן: "במשחק הזה אין פחות ממאה אחוז". אצל האורחים: חלאיילה ואבו לאבן צפויים לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה:

* סכנין שיחקה רק פעם אחת מול הפועל פתח תקוה באצטדיון המושבה, והפסידה.

* סכנין לא ניצחה העונה את הפועל פתח תקוה. הניצחון האחרון עליה היה בשנת 2012.

* בעשור האחרון נפגשו הקבוצות 19 פעמים בליגת העל. פתח תקוה ניצחה חמש פעמים, סכנין ניצחה בשישה מפגשים והתוצאה הפופולארית ביותר הייתה תוצאת תיקו, בשמונה משחקים.

* המאזן של מנחם קורצקי בהפועל פתח תקוה: שלושה הפסדים, שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד שהושג מול הפועל חיפה לפני כמעט חודשיים.

seperator

מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

שלושה שבועות של הכנות יתנקזו ל-90 דקות בהן תנסה הפועל פתח תקוה לחזור ולנצח במשחק שמוגדר על ידי כל הגורמים במועדון כחשוב ביותר של הקבוצה בכל העונה. על רקע הורדת הנקודות למ.ס. אשדוד והעליה מעל הקו האדום של פתח תקוה, חוששים במועדון מירידת מתח אצל השחקנים וגם היום שוחח עימם מנחם קורצקי ואמר בין השאר: "במשחק הזה אין פחות ממאה אחוז. כל מי שיעלה, ייתן את כל מה שיש לו".

קורצקי אמור להעלות בהרכב את אוראל כהן במקום קאלה דרשלר, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט. דרשלר לא מעקם פרצוף ובמועדון מצפים ממנו לחזק את כהן שהרבה יהיה על הכתפיים שלו. עמירן שקלים יפתח כמגן שמאלי וגל אראל בקישור האחורי. אחרי הרבה התלבטויות, אמור קורצקי לתת את חולצת ההרכב לגיא דיין וללירוי צעירי מהם הוא מצפה שינהלו את המשחק של הקבוצה במרכז השדה. בקבוצה מצפים מעומרי אלטמן לנצל את הקרדיט הרב שהוא מקבל ולהחזיר במגרש כפי שעשה בניצחון האחרון של האולימפית על קפריסין.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שוער הפועל פתח תקוה אוראל כהן. ניב אהרונסון
הזדמנות נדירה. אוראל כהן/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות: בני סכנין

למרות שנשארו בליגה כמעט בוודאות, בקבוצה התאמנו בשבועיים האחרונים ברצינות רבה ומכוונים למקום השביעי או השמיני. אל המשחק הקרוב תגיע סכנין עם חיסורים משמעותיים, לאחר שאיציק כהן פצוע וייעדר ככל הנראה, מוחמד גדיר מושעה בגלל צהובים ומוחמד כליבאת נפצע וייעדר תקופה ארוכה יחסית.

בשל החיסורים, יוסף אבו לאבן שהגיע בהשאלה בינואר אך לא זכה ליותר מדי דקות משחק, יעלה בהרכב כשגם חאלד חלאיילה עשוי לחזור להרכב כדי לעבות את הקישור. לפי האימונים, נוטה המאמן אלי כהן להציב את חלאיילה בהרכב, אך ייתכן שבסופו של דבר יהיה זה איסמעיל ריאן שיקבל את המפתחות. איהאב שאמי הצעיר יפתח כמגן שמאלי, בעוד איגור יובאנוביץ' יוסט לעמדת הבלם במקומו של כהן הפצוע.

"נכון שאנחנו במצב טוב, אבל אנחנו רוצים להבטיח את ההישארות באופן מוחלט", אמר שחקן בקבוצה, "הפועל פתח תקוה קבוצה שנלחמת על החיים שלה ותגיע כדי לנצח, אבל אנחנו צריכים להיות ספורטאים ולהילחם עד הסוף".

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
אלי כהן כנראה ייתן לו את הצ'אנס בהרכב. חלאיילה/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

בני סכנין: איהאב שאמי

בקבוצה אוהבים שחקני בית על המגרש ואחד שיכול לעשות זאת בקביעות בשנים הבאות הוא שאמי. המגן השמאלי נחשב לכשרון מבטיח במיוחד וכעת, כשהוא צפוי לקבל את ההזדמנות, יצטרך להוכיח עצמו ולהראות שהוא כבר בשל.

הפועל פתח תקוה: אוראל כהן

פחות משבועיים לפני יום הולדתו ה-24, שוער המשנה של הפועל פתח תקוה יערוך הופעת בכורה בליגת העל, ובמשחק קריטי במיוחד. בגביע מול בני לוד קיבל אוראל כהן צ'אנס ראשון והיה שותף לניצחון. גם בעונה שעברה לא טעם הפסד (משחק מלא ועוד 12 דקות כמחליף בליגה הלאומית, הופעה אחת בגביע). ישמור על המאזן גם בליגת העל?

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 2500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully