וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: בוזגלו מפיל את שחקני באר שבע, באיירן מלהטטת באימון

קשר האדומים אתגר את שלומי ארבייטמן, אביתר אילוז ואת עצמו עם 12 הקפות של כדור ולאחר מכן ניסיון לבעוט כדור אחר לשער. מה היו התוצאות? צפו בעצמכם. הבווארים סיפקו מפגן מסירות מרשים

19:59: ההרגלים המגונים של אלן אייברסון

מאט בארנס, ששיתף עם "התשובה" פעולה ב-2005/2006 בפילדלפיה, סיפר בכתבה לספורטס אילוסטרייטד: "אלן היה הראשון שהראה לי איך שחקני NBA מבזבזים כסף במועדוני חשפנות. הוא חגג בגדול. הוא זרק כל כך הרבה כסף, ואני הייתי בעונה הראשונה שלי, שירדתי על הרגליים ואספתי אותו מתחת לכיסא ושמתי בכיס. הוא זרק 30, 40 אלף דולר בכל פעם שיצאנו".

אלן אייברסון פילדלפיה סיקסרס 2010. AP
חגג בגדול. אייברסון/AP

18:00: משחק המסירות המטורף של באיירן מינכן

בטח תהיתם מדוע הקבוצה של פפ גווארדיולה היא אחת הקבוצות הטובות בעולם בהנעת כדור ובדיוק. ובכן, כשעובדים על דברים כאלה באימון, רואים גם תוצאות:

טוב אז באוירת חג איתגרתי את חבריי לקבוצה אחרי האימון לנסות לתת גול לשער ריק אחרי 13 סיבובים סביב עצמך ושהעיניים לא יורדות מהכדור. וזאת התוצאה! חושבים שאתם מסוגלים? תייגו אותי ואשתף את זהחחחחחחחחחח חג שמח(;Maor Buzaglo

‎Posted by Maor Buzaglo on‎ שישי 10 אפריל 2015

14:58: מאור בוזגלו ושחקני הפועל באר שבע נופלים בפח

מאור בוזגלו החליט להשתטות לכבוד החג. לכן, אחרי אימון הפועל באר שבע הוא לקח איתו את שלומי ארבייטמן ואביתר אילוז והשלושה ניסו לשחק במשחק במסגרתו הקיפו כדור 12 פעמים. לאחר ההקפות המסחררות הללו, כל אחד מהם רץ לעבר כדור שהונח במרחק של כמה מטרים מהם על נקודת הפנדל וניסה לבעוט אותו לשער. התוצאות היו די משעשעות.

שחקני ממפיס גריזליס טוני אלן (שמאל) מייק מילר (ימין). AP
תתרחק, יא מסריח. טוני אלן מאתגר את מייק מילר/AP

12:20: טוני אלן מריח כמו סבא זקן

אז טוני אלן ממפיס יצא לשופינג, וקנה לעצמו בושם חדש בעצתה של המוכרת במקום. רק בבית הוא גילה שהריח, איך לומר, לא כל כך קולע לטעמו. אז בפעם הבאה שיועצת יופי בסופר פארם נותנת לכם המלצה, קחו אותה בעירבון מוגבל.

12:12: הילד הרע של הכדורגל הסקוטי מנשנש על הספסל

לי גריפית'ס נחשב מאז ומתמיד לילד הרע של הכדורגל הסקוטי. השבוע הוא נתפס בעוד מעשה משונה, אם כי גם די חינני, חייבים להודות. החלוץ נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מוציא פרוסת עוגה מכיסו ומנשנש אותה להנאתו בזמן שישב על הספסל. נסיונות ההסוואה לא עלו יפה, כפי שניתן לראות.

12:05: תיעוד מהמעצר של תאבו ספולושה

בטח כבר קראתם על ההסתבכות והפציעה המוזרה של תאבו ספולושה מאטלנטה, שגמר את העונה אחרי עימות עם המשטרה בתום בילוי לילי בניו יורק. עכשיו מגיעות תמונות ראשונות מרגע המעצר והמאבק עם השוטרים.

11:00: מני פאקיאו מקשקש בעברית

המתאגרף הפיליפיני נמצא בשיא ההכנות לקרב הגדול מול פלויד מייוות'ר. כתב בשם אלי זקבך נסע למחנה האימונים של פאקיאו בלוס אנג'לס, סחט ממנו כמה מילים בעברית ואפילו, "ויוה ישראל".

10:30: הכוכבים הבלגים של צ'לסי, טיבו קורטואה ואדן הזאר, בקרב פינג פונג

9:00: היהלום שצ'לסי רודפת אחריו בשער נהדר

צ'לסי מאוד מעוניינת ביושינירו מוטו, ילד יפני פנטסטי בן 22. הנה השער שהוא כבש במדי קבוצתו, FC טוקיו (החל מ-3:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully