וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב למנהלת: הזיזו את המשחק מול בית"ר מיום שני

10.4.2015 / 10:42

האוהדים הצהובים חוששים מכך שהמשחק המרכזי שנקבע למחזור הבא ייערך באותה שעה של משחק מספר 3 בסדרת ההצלבה ומבקשים להקדים את הכדורגל ליום ראשון או שבת

עריכת וידאו: מתן חדד

לצד השמחה הגדולה בעקבות ההעפלה לשלב הבא, אוהדי מכבי תל אביב מאוד לחוצים מכך שהמשחק השלישי מול פנרבחצ'ה אולקר, שייערך ביד אליהו, נקבע ל-20 באפריל, יום שני, בו מתוכנן לקבוצת הכדורגל של המועדון המפגש המרכזי של המחזור, מול בית"ר ירושלים בבלומפילד.

האוהדים, שמעוניינים להיות נוכחים או לכל הפחות לצפות בשני המשחקים, מבקשים כעת ממנהלת הליגה ומהערוץ הראשון, שאמור לשדר את המשחק, להקדים את המפגש של קבוצת הכדורגל מול בית"ר ירושלים ב-24 שעות או אולי אפילו להעבירו ליום שבת.

ברשת מהללים את דווין סמית': "תנו לו את תואר ה-MVP עכשיו"

משחק גזור ושמור: סיכום הניצחון של מכבי תל אביב על אלבה ברלין

גודס בירך, פיני הפסיד בהתערבות ובמכבי מבהירים: "אנחנו לא אנדרדוג"

אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא רוצים לפספס כלום. אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

אוהד מכבי תל אביב הוותיק צביקה רון, המחזיק במנויים גם לבלומפילד וגם להיכל מנורה מבטחים, נערך מבעוד מועד לאפשרות שתהיה חפיפה וכבר פנה בחודשיים האחרונים בשני מכתבים ליו"ר מנהלת הליגה יורם באומן, בבקשה להגיב בהתאם לקראת הצפוי.

הבוקר כתב רון מייל נוסף לבאומן, בו ציין: "בהמשך להתראותיי ולמכתביי מיום ה-14.2.15 וה-25.3.15, בהם יידעתי אתכם על האפשרות של חפיפה בין משחקי קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב (במסגרת הסיבוב השלישי) לבין משחקי היורוליג, בו משתתפת אגודת מכבי תל אביב במסגרת משחקי ההצלבה, אכן נקבע שהמשחק המרכזי במסגרת הסיבוב השלישי בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב יערך ב-20.4, יום שני, בחפיפה מוחלטת למשחק מספר 3 במסגרת ההצלבה בין מכבי אלקטרה תל אביב לפנרבחצ'ה אולקר באצטדיון מנורה ביד אליהו תל אביב. ידוע לי שמי שקובע מהו המשחק המרכזי היא רשות השידור. אינני מבין מה ההיגיון לקיים את שני המשחקים בחפיפה ובאותו היום. אין כל סיבה הגיונית, גם מטעמי רייטינג ולכן יש לקיים את משחק הכדורגל ביום א' או בשבת. הזזת המשחק המרכזי בליגת העל ליום א' או לשבת כבר נעשתה בעבר".

עוד הוסיף רון: "אני חושב שקברניטי הספורט צריכים לראות את חשיבות ההתייחסות לקהל האוהדים. קהל עצום של מכבי תל אביב נוהג לצפות במשחקי הכדורגל והכדורסל ואין היגיון לקיים את המשחקים במקביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully