וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג חוזר לאימונים, מאמצים להכשירו לקראת אלבה

3.4.2015 / 10:40

חדשות טובות למכבי תל אביב לקראת המפגש המכריע בשבוע הבא: המתאזרח כבר עורך אימוני קליעה ועשוי להיות כשיר, למרות הפציעה ההפכפכה. גודס: "המצב מדאיג, זה שבוע של עונה שלמה"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב נאבקה אמש (חמישי) למשך רוב המשחק מול גלאטסראיי, עד שהצליחה להשיג ניצחון בתוצאה 72:81. חדר ההלבשה של מכבי נראה שמח אך גם דרוך לאחר הניצחון. בדקות הסיום של המשחק באתונה בין פנאתינייקוס לאלבה המקביל צפו כל ראשי מכבי והשחקנים, לא מעט פרצופים מאוכזבים נראו בקבוצה כשהבינו כי ההכרעה להבטחת המקום בסדרת ההצלבה תידחה לשבוע הבא. "זה הולך להיות קרב עולם. מול הקהל שלהם מצפה לנו משחק לא קל בכלל", אמרו בדריכות במכבי אחרי הניצחון של הגרמנים. משם כבר החלו בחישובים לגבי התרחישים שיבטיחו עלייה.

"שום דבר לא הולך קל העונה. חבל שלא הבטחנו כבר השבוע את העלייה. אבל אין מה לעשות. במקום לקבל קצת מנוחה - מתכוננים עכשיו לדרבי ולמשחק גורלי", אמר גורם בקבוצה.

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. קובי אליהו
"שבוע של עונה שלמה". גודס/קובי אליהו

המאמן גיא גודס התייחס לניצחונם של הגרמנים ולקרב מולם בשבוע הבא: "זה שבוע על עונה שלמה, שבו אתה יכול להיות בהצלבה, או עלול לגמור את העונה ביורוליג. נעשה את ההכנות בהתאם. אם השבוע מול גלאטסראיי היה גמר גביע, בשבוע הבא זה גמר יורוליג. יש דברים שקורים פתאום. קבוצות נלחמות על החיים שלהם ואלבה חזרה לתמונה. אלבה קבוצה קשה מאוד, שומרת אגרסיבי מאוד ונצטרך להתמודד עם זה. כמו שלא התמודדנו עם זה טוב הפעם מול גלא, התמודדנו עם זה מצוין כששיחקנו מול אלבה בברלין. זו תהיה מלחמה. יש פצועים, המצב מדאיג, אבל נניח בצד את הדאגות בצד ונשחק 40 דקות על החיים ועל המוות. נצטרך לבוא ונצח שם כמו שעשינו בפעם שעברה. אני מאמין שיגיע הרבה קהל למשחק בשבוע הבא לדחוף את הקבוצה. יש גם הרבה ישראלים בברלין".

ג'רמי פארגו סיכם: "ניצחנו את המשחק וזה מה שחשוב, אנחנו לא יכולים לשלוט במה שהיריבות עושות, אלא להתרכז בעצמנו. לא משנה איך השגנו את הניצחון מול גלא, אלא פשוט שהשגנו אותו. זה היה לא קל, כשלקבוצה כמו גלאטסראיי חסר שחקנים, אז כולם מצפים שהם יחטפו תבוסה, אבל במצב כזה יש שחקנים אחרים שמתעלים. השגנו ניצחון לא בקלות, אבל יש ניצחון".

על הפציעות של מכבי ומצבה לקראת השבוע הבא אמר פארגו: "נתגבר על העייפות והפציעות. נהיה בסדר, בשלב הזה של העונה גם כשפצועים צריך להתעלות ולהילחם. ביום ראשון יש דרבי, כולם חושבים על המשימה הזו עכשיו. זה משחק חשוב".

עוד באותו נושא

מחזור סיום דרמטי בבית ה' של מכבי תל אביב: כל התסריטים

לכתבה המלאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מתחבק עם עוזר המאמן פיני גרשון. קובי אליהו
שוב אופטימיים. דווין סמית'/קובי אליהו

החדשות הטובות מגיעות מגזרתו של סילבן לנדסברג הפצוע. הצהובים מעריכים כי הגארד ישוב לאימונים מלאים כבר בשבוע הבא. לנדסברג כבר החל באימוני קליעות ובמכבי מבהירים כי נעשה מאמץ כדי להכשירו למשחק החשוב מול אלבה ברלין בשבוע הבא, אולם מדגישים כי מדובר בפציעה הפכפכה. לגבי דווין סמית', עליו הופעל לא מעט לחץ לחתום קיימת אופטימיות אצל הצהובים, זאת למרות העניין הרב שהגארד מושך מקבוצות באירופה. במכבי משוכנעים כי המו"מ יצלח וכי סמית' יחתום לשנתיים נוספות. את ההערכה הרבה אשר רוחשים בקבוצה לסמית' הטיב אתמול לבטא ניקולה וויציץ' כשאמר אתמול בראיון לוואלה ספורט: "דווין הוא אגדה במועדון הזה. הוא זכה בתארים, הוא כוח גדול באירופה, ואני יודע שבאירופה כולם מסתכלים עליו".

דווין סמית' עצמו התייחס למשחק: "בשבוע הבא נמשיך לעשות את העבודה שלנו, נילחם בכל משחק. משחקים מתפתחים לפעמים בצורה שונה. ביום ראשון דרבי כולם צריכים לצאת מרוכזים ולתת את הכל, זה מה שנעשה במשחקים בשבוע הבא".

על כך שהתקשו מול הטורקים אמר סמית': "משחקים מתפתחים בצורה שונה, ידענו שגלא תגיע אגרסיבית, אז העלנו את רמת האגרסיביות שלנו במחצית השנייה. למרות הפציעות והעייפות המאמנים עושים עבודה טובה לתמרן בין הפצועים, זה קורה במהלך עונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully