וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אל תמעיטו מערך הניצחון", קיירי: "מהמשחקים הכי מכוערים"

מאמן הקאבס לא מתנצל על ה-86:87 מול פילדלפיה. לברון: "היינו ב-20:19, מה המאזן עכשיו?". התקשורת קוטלת: "ג'יימס נייסמית' מתהפך בקבר. משעשע לראות את בלאט ולברון לא מסכימים על דבר"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
המשחק לא היה טוב, אבל התוצאה הסופית כן. בלאט/AP

קליבלנד הזיעה לא מעט עד שהשיגה את הניצחון על פילדפיה. קבוצתו של דיוויד בלאט לא קלע בארבע הדקות האחרונות של המשחק, קיבלה מלברון ג'יימס רק ארבע נקודות ברבע האחרון אבל הצליחה לצאת עם 86:87 וניצחון ביתי 16 ברציפות. הבשורה הפחות מעודדת עבור בלאט הוא שבמהלך המשחק נפצעו קווין לאב ואימאן שאמפרט. לאב, שסובל מכאבים בגבו לאורך כל העונה, שוב חש כאב ונטש ברבע השלישי. שאמפרט עזב עוד קודם לאחר שנפגע בקרסולו. המשחק הבא של בלאט ושחקניו יהיה בבית מול מיאמי ביום שישי לפנות בוקר, וכפי הנראה הפציעות של לאב ושאמפרט אינן חמורות ויש סיכוי שישחקו מול ההיט.

קליבלנד ניצחה את פילדלפיה 86:87, לאב ושאמפרט נפצעו

הלילה ב-NBA: קאמבק היסטורי לווסטברוק, הקליפרס דוהרים, וייד בער

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס (ימין). AP
קצת נעלם ברבע האחרון. לברון בדרך לסל של פילדלפיה/AP

מספרי המשחק

* הקאבס השיגו ניצחון ביתי 16 ברציפות, הרצף השלישי הכי ארוך שלהם בהיסטוריה של פרנצ'ייז.

* ב-3:56 הדקות האחרונות של המשחק אף קבוצה לא קלעה נקודות.

* המאזן של קליבלנד מאז ה-13 בינואר 7:29.

* הקאבס קלעו ב-38.8 אחוז מהשדה בלבד.

* לברון קלע רק ארבע נקודות ברבע האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

תגובות:

דיוויד בלאט העדיף לראות את הצד החיובי בניצחון: "אני חושב שמזלזלים בפילדלפיה, הם באו ונלחמו, הם הקשו עלינו, היו לנו הזדמנויות לגמור את המשחק ולא עשינו את זה. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל הם נלחמו ואנחנו נלחמנו חזרה. אף פעם אל תמעיטו מערכו של ניצחון. אנחנו קצת אטיים ועייפים פיזית ומנטלית, אבל מצאנו דרך לנצח".

לברון ג'יימס שסיים עם 20 נקודות, לא אהב את הביקורת על רמת משחקה של קבוצתו: "היינו כבר במאזן 20:19, מה המאזן שלנו עכשיו? זה לא נשמע לי רע, לא רע בכלל, אנחנו משחקים טוב". אגב, המאזן של הקאבס כיום הוא 27:48 והם במקום השני במזרח אחרי אטלנטה, שכבר הבטיחה את ראשותו.

"יש ימים שזה לא ייראה יפה, הפעם זה לא נראה יפה", אמר קיירי אירווינג, שסיים עם 17 נקודות, "אני לא הייתי טוב, זה היה אחד המשחקים הכי מכוערים ששיחקתי בהם".

קווין לאב אמר לאחר המשחק: "לי ולשאמפרט יש מזל שיש לנו כמה ימי מנוחה. ננצל אותם, נקבל טיפול ונרגיש טוב".

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. רויטרס
לא היה יפה לראות את הקאבס הלילה. אירווינג/רויטרס

מה אמרו בתקשורת:

ג'ייסון לויד מ"אקרון ביקון" לא ריחם על הקאבס: "זאת הייתה אכזבה אחרי אכזבה. הקאבס יכולים להגיד שהם רוצים לנצח דרך ההגנה, אבל האמת היא שהקבוצה נראתה משועממת בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים. הייתה להם מוטיבציה רק נגד הגריזליס. זה גורם לדאגה גדולה. ללברון ובלאט דעות מנוגדות לגבי העייפות של הקבוצה, משעשע לראות את בלאט ולברון לא מסכימים על דבר".

העיתונאי בוב פינאן מ"The News Herald": "ג'יימס נייסמית' מתהפך בקבר אחרי המשחק הזה. לקאבס יש שאיפות לזכות באליפות העונה, זה לא נראה ככה ב-Q ארנה הערב. המאמנים יכולים לדבר על ההגנה שלהם, אבל זאת ההתקפה הנוראית שקבעה את התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully