וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו: "שמתי את אשדוד בצד, הלב הוא זה שיקבע"

26.3.2015 / 18:15

שוער הנבחרת התייחס לתקופה הלא טובה שלו, ואמר באימון הנבחרת בסמי עופר: "אני עושה סוויץ' מאשדוד. מעריך את הגב מהמאמן". ויילס נחתה בארץ, גוטמן שוב תרגל את אותו הרכב

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת הקרב הגורלי עם ויילס ביום שבת במוקדמות יורו 2016. אלי גוטמן תרגל הערב שוב את ההרכב שאמור לפתוח בשבת וחילק גופיות לשחקני ההרכב הראשון. לפחות מפתיחת האימון עולה שאין הפתעות - אוראל דגני יהיה מגן ימני, בעוד טל בן חיים החלוץ יפתח כשחקן כנף. לאורך כל השבוע גוטמן לא שינה את ההרכב, ואתמול אף הדגישו בנבחרת כי אין סיבה שהמאמן יעשה שינויים נוספים פרט לאלה הכפוים עליו (דגני במקום אייל משומר שלא משחק, ליאור רפאלוב במקום גילי ורמוט הפצוע).

לפני האימון, דיברו עם התקשורת שני שחקנים שאמורים לפתוח בהרכב של אלי גוטמן בעוד יומיים - השוער אופיר מרציאנו, והמגן אוראל דגני, שמתחילים להרגיש את ההתרגשות במיוחד לאור העובדה שהאימון נערך בסמי עופר.

בשעות הערב נחתה ויילס בישראל, והוברחה מאחת היציאות הצדדיות של נמל התעופה בן גוריון.

הכל לקראת ישראל - ויילס:

השוער האגדי נוויל סאות'הול בראיון מיוחד

"צ'אבי הוולשי": הכירו את ג'ו אלן, הסיוט שלנו במרכז המגרש

חצוי: האוהד היהודי ש"מייחל לתיקו בין ישראל לוויילס"

אל תחמיצו: צפו בראיון הקורע של טל בן חיים וסיימון צ'רץ'

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל, גיא חיימוב. קובי אליהו
מתרגש. אופיר מרציאנו/קובי אליהו
ליאור רפאלוב, בן שהר שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
מה הוא מכין לנו? ליאור רפאלוב/קובי אליהו

שוער הנבחרת, אופיר מרציאנו, התייחס תחילה לאווירה, ואמר: "אנחנו מתחילים להרגיש את זה. אמנם המגרש ריק, אבל בשבת יהיה פה מלא ואנחנו כבר מחכים לזה מאז המשחק נגד בוסניה שהיה חוויה בלתי נשכחת. אנחנו רואים וידאו ועוקבים אחריהם". על היכולת האישית שלו אמר מרציאנו: "זה אתגר שאני אצטרך להתמודד איתו. כדי להגיע לאן שאני רוצה להגיע בקריירה, זה סוג של אתגר שאני צריך להתמודד. אני עושה סוויץ' מאשדוד. הגעתי לנבחרת, שמתי את אשדוד בצד ואני מתרכז כל כולי בנבחרת. אני מעריך את זה מאוד שגוטמן נותן לי גב. אני בא לאימון ובא למשחק מרוכז ובפוקוס מלא, ויהיה בסדר. העבודה שלי היא בעיקר מול גיורא (אנטמן), אנחנו מתמקדים במשחק הראשון".

איתי שכטר, בירם כיאל שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
שכטר וכיאל דרוכים/קובי אליהו
ביברס נאתכו, מאור בוזגלו שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
רגע של חיוכים באימון/קובי אליהו

מרציאנו התייחס ליריבות מול ויילס, ואמר: "זו נבחרת מאוד פיזית ומלוכדת, היא קצת מזכירה אותנו. יש להם שחקנים טכניים בחלק הקדמי ואנחנו ניתן לזה את המענה. ככל שהאתגרים יותר גדולים, נצטרך להיות יותר חדים ומרוכזים. אני שמח להתמודד עם זה ואני מאחל לעצמי להתמודד עם זה בכל שבוע. תמיד אפשר להתמודד כי גם לבוסניה היו בועטים מעולים והתמודדנו איתם".

מרציאנו נשאל אם הנבחרת תסתפק בתיקו, והודה: "אחרי בוסניה ומה שעברנו פה ועם הציפיות שהצבנו בזכות עצמנו, אנחנו רוצים ללכת כל הדרך ולנצח משחק כזה. נבחרת ויילס היא נבחרת מצוינת. אין לנו שחקנים בריאל מדריד ופרמיירליג. זו נבחרת עם שחקנים מהשורה הראשונה, אבל נבוא מאוד לכודים ונחושים, והלב הוא זה שיקבע בסופו של דבר. יחסי הכוחות שווים".

טאלב טואטחה, שרן ייני, רועי קהת שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
טואטחה, ייני וקהת באימון, היום/קובי אליהו
ערן זהבי, טל בן חיים שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
ערן זהבי מתרגל בעיטות/קובי אליהו

אוראל דגני התייחס למתח עד מוצ"ש, ואמר: "יש התרגשות עצומה. אני מקווה שיהיה משחק טוב לנבחרת. זו פעם ראשונה שאני פותח בהרכב הנבחרת. כל שחקן רוצה לבוא ולשחק. שיחקתי כבלם אבל אני משחק הרבה גם כמגן. עם אייל משומר אני מדבר באופן כללי, לא על המשחק הזה באופן ספציפי".

על ההכנות לבייל אמר שחקנה של מכבי חיפה: "אלי מכין אותי כמו שצריך. אם בייל יגיע באגף או באמצע, נקבל אותו כמו שצריך. זה משחק ביתי, וכמו נגד בוסניה שהאוהדים הראו למה הם מסוגלים, אנחנו רוצים לבוא ולנצח. זה אתגר לשחק בנבחרת, לכל נבחרת יש את השחקנים המובילים שלה. בייל הוא הכוכב שלהם וזה אתגר. יש להם שחקנים מצוינים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים מה אנחנו שווים. אני לא מתעסק בפייבוריטיות".

ויילס בדרך:

קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully