וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "צריך לשמור את בייל וראמזי קרוב, אסור שתתנו להם חופש"

25.3.2015 / 21:18

מאמן הנבחרת העביר דגשים לגבי משחק ההגנה מול כוכבי ויילס. בן חיים החלוץ ודגני שוב תורגלו בהרכב: "אין לגוטמן סיבה לשנות מה שעבד מול בוסניה". חודדו נהלים: חובה להתאמן עם מגנים

קריינות: רענן ברנובסקי. עריכת וידאו: רן צימט

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול ויילס, ונראה כי המאמן אלי גוטמן נחוש בדעתו לבצע רק שינויים כפויים לקראת המשחק. המאמן ממשיך לתרגל את אותו הרכב שתרגל הבוקר, כשאוראל דגני והחלוץ טל בן חיים ב-11. במחנה הנבחרת העריכו הערב: "אין לגוטמן כל סיבה נראית לעין לשנות את מה שהלך מול בוסניה. משומר וורמוט לא בסגל, והוא חייב לערוך שינויים כפויים. רפאלוב בכושר שיא ולכן אין לו כל בעיה. הוא עדיין חושב על שינויים, אבל כרגע הוא סבור שבן חיים ראוי לפתוח אחרי ההופעה מול בוסניה".

גוטמן ערך אסיפה, בה הזהיר משחקני החלק הקדמי של היריבה. באסיפה עצמה הקרין גוטמן קטעים מהמשחקים האחרונים של ויילס וכן את המשחק בין ויילס לבוסניה (0:0) כשהוא שם דגש מיוחד על גארת' בייל וארון ראמזי. "מדובר בשני שחקנים חכמים, ברמה גבוהה, צריך לשמור את בייל וראמזי קרוב, אסור שתתנו להם חופש", אמר גוטמן.

לאחר שהבוקר ערך אימון אישי, הבלם טל בן חיים ערך אימון מלא ויפתח בצפוי בהרכב. גם בן שהר שנבדק הבוקר נמצא כשיר וממשיך להתאמן כרגיל. בשלב זה, שהר וניר ביטון יתחילו על הספסל ואילו שרן ייני ימשיך לקבל קרדיט לצד ביבראס נאתכו.

בצל הידיעה על העובדה שחלק משחקני הנבחרת התאמנו אתמול ללא מגנים, בנבחרת חידדו היום את הנהלים והודיעו לשחקנים כי הם מחויבים למלא את הנוהל. לפני האימון הבוקר ביקש גוטמן מהשחקנים לעלות ללא מגנים כלל, כהוראה שלו, וזאת מפני שלא נערך כל משחקון. "הסיפור הזה מאחורינו. הראש רק בווילס עכשיו", הדגישו במחנה הנבחרת.

מספר ניצולי שואה הגיעו הערב לבית המלון של נבחרת ישראל לברך את השחקנים ולאחל בהצלחה לקראת המשחקים הקרובים.

הכל לקראת צמד המשחקים של נבחרת ישראל:

בלתי אפשרי? כך אפשר לעצור את גארת' בייל

כוכב בלגיה קווין דה בראונה בראיון בלעדי לוואלה ספורט

דודו דהאן, שיודע דבר או שניים על בלגיה, מדבר בראיון

ניר ביטון: "אנחנו לא פייבוריטים ולא נחותים מויילס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ניצולי השואה תומכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully