וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תחמיצו: צפו בראיון הקורע של טל בן חיים וסיימון צ'רץ'

שחקני צ'רלטון לקחו חלק בראיון קומי וקליל במיוחד רגע לפני המפגש בין ישראל לויילס. שכטר: "הסיכויים הם 50:50 עם נטייה קלה לטובתנו". וגם: ג'ון הארטסון בדרך לישראל

יוסי ציפקיס

מה בן שהר יכול לתרום לנבחרת ישראל? מתוך "תמונת מחזור"

שחקני צ'רלטון, טל בן חיים וסיימון צ'רץ', שביום שבת הקרוב ייפגשו על כר הדשא, במשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת ויילס במוקדמות יורו 2016, לקחו חלק בראיון קומי במיוחד רגע לפני המפגש בין השתיים. בתפריט: המון, אבל המון בדיחות. בעיקר על חשבון הבלם הישראלי. צפו בראיון הנהדר.

שחקני נבחרת ישראל, טל בן חיים וליאור רפאלוב. קובי אליהו
טל בן חיים עם ליאור רפאלוב באימון. מוכן לצ'רץ'/קובי אליהו

הקדנציה של החלוץ איתי שכטר בסוונסי לא הייתה מוצלחת במיוחד. שכטר שיחק בקבוצה הוולשית ב-2012/13 וכבש שער ליגה אחד בלבד ב-18 הופעות (שבע מתוכן בהרכב). בתקשורת בויילס החליטו לנצל את העובדה שלשכטר יש חברים במדינה, וערכו עימו ראיון קצר לקראת המשחק בין נבחרת ישראל לבין ויילס ביום שבת במסגרת מוקדמות יורו 2016.

"יהיה משחק קשה מאוד", אמר שכטר, "אני חושב שהסיכויים הם 50:50, עם נטייה קלה לטובתנו, בשל העובדה שאנחנו משחקים בבית. לויילס יש שחקנים מצוינים, רבים מהם משחקים בפרמיירליג, ויש כמובן את גארת' בייל, שנחשב לאחד מעשרת השחקנים הטובים בעולם. אנחנו יודעים שיש לנו סיכוי טוב להעפיל ליורו, משהו שלא עשינו מעולם. אני מכיר מספר שחקנים מהנבחרת שלכם, בעיקר את אשלי וויליאמס, שהוא בלם נפלא. לדעתי הוא אחד הבלמים הטובים בפרמיירליג. בכל מקרה, אני ידוע שיהיה קשה מאוד".

מאור בוזגלו מוכן:

שחקני הנבחרת לא התאמנו הבוקר, ואחר הצהריים יערכו אימון נוסף, לפני אחרון, לקראת המשחק. על פי שיחות של גוטמן עם אנשיו בנבחרת, נראה כי הוא מתעקש לבצע מינימום שינויים לקראת המשחק מול בוסניה. אוראל דגני יחליף את אייל משומר שלא משחק במכבי חיפה ואילו טל בן חיים את בן שהר. גוטמן חזר והדגיש באסיפות את החשיבות של שמירה נכונה על בייל וראמזי.

בווינר-טוטו קבעו שישראל פייבוריטית לניצחון עם יחס זכייה של פי 1.75, לעומת ויילס שקיבלה יחס של פי 3.60 לניצחון, ותוצאת תיקו קיבלה יחס של פי 3.05.

באתר ההתאחדות פרסמו סרטון מגניב

צפו באריאל הרוש צולף גם עם כפפות שוער.

Posted by ‎Ifa - ההתאחדות לכדורגל בישראל‎ on Thursday, 26 March 2015

אוהדי ויילס מצייצים כל הדרך לישראל, גם ג'ון הארטסון בדרך

אוהדי ויילס מתרגשים מההגעה למדינה חמה יחסית. אוהדי הנבחרת מצייצים ללא הרף תמונות מארץ הקודש ומהמטוס, רגע לפני שנחתו. גם שחקן העבר הוולשי, ג'ון הארטסון, ששיחק בעבר עם אייל ברקוביץ' בווסטהאם (וגם בעט לו בפנים במהלך אחד האימונים), יגיע לישראל. אגב, את רוברט ארנשואו אתם זוכרים? החלוץ ששיחק במכבי תל אביב וכיום משחק בקנדה, הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully