וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "בר טימור היה גדול, רוצים לחזור להיכל בהמשך העונה"

מאמן הפועל ירושלים שיבח את כוכב המשחק והזכיר: "כבר היינו בשני גמרים העונה". בר טימור: "זו אותה קבוצה שהפסידה בשבוע שעבר לאשדוד". הלפרין: "אנחנו לא מתלהבים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עוד לפני הצטרפותו של הרכש הטרי דיון תומפסון, הפועל ירושלים הוכיחה פעם נוספת כי היא מסוגלת לנצח את מכבי תל אביב בהיכל, ואפילו להביס אותה. האדומים חגגו הערב עם 77:93 באולמה הביתי של אלופת אירופה ועלו למאזן 2:3 במפגשים הישירים בין הקבוצות, כשכוכב הערב היה בר טימור שהשווה שיא קריירה עם 21 נקודות.

בר טימור כיכב, הפועל ירושלים פירקה את מכבי תל אביב

חשיפת וואלה ספורט: דיון תומפסון חתם רשמית בהפועל ירושלים

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל ירושלים בר טימור. ברני ארדוב
כוכב המשחק. בר טימור מאחורי יוגב אוחיון/ברני ארדוב

בר טימור אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב בשבילנו, במיוחד אחרי מה שקרה בשבוע שעבר. זה חשוב מוראלית, אבל צריך לשכוח מזה. אותה קבוצה שהפסידה לאשדוד, ניצחה פה. אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע, אני מאוד שמח עבור המועדון. השנה זה משחק השיא שלי, אבל זה לא כל כך משנה. יש כאן קבוצה גדולה".

מאמנו דני פרנקו סיכם: "כשאנחנו משחקים יחד כמו קבוצה, אנחנו קבוצה טובה. החבר'ה חיפו על החיסרון של ג'ו, בר טימור נתן משחק גדול, גם ברייסי. אנחנו רוצים להגיע לכאן שוב בהמשך העונה, זו המטרה. היינו בשני גמרים העונה, אחד חשוב, אחד פחות. בשבוע שעבר נרדמנו בעמידה מול אשדוד, אחרת זה היה הניצחון השמיני ברציפות שלנו העונה. מכל הסגל שיש לנו, מראשון ועד אחרון, הוצאנו את כל מה שאנחנו יכולים, שיחקנו כמו קבוצה ושמרנו כמו קבוצה.

על צירופו של דיון תומפסון: "יש לנו בעיית פציעות. איבדנו את יניב בשלב מוקדם של השנה ומאז לא מצאנו ישראלי שיחפה עליו. זה פגע לנו בשטף. עכשיו זה גם אדם אריאל וג'ו. אנחנו לא רוצים להעמיס יותר מדי, וזו הסיטואציה. זה מחייב אותנו לגבות את עצמנו ולכן צירפנו אותו".

יותם הלפרין הוסיף: "כל השבוע דיברנו על אגרסיביות מההתחלה, והצלחנו לפתוח את המשחק עם 4:14 והראינו שאנחנו באמת מביאים אגרסיביות למשחק. אנחנו מקבלים גם כזאת תפוקה מהספסל שלנו, אז הרבה יותר קל לנו. ברגע שיש ישראלי וחצי שנותן את התפוקה מעבר לתפוקה הרגילה שלו, זה נותן לנו מעל ומעבר. בר במשחק הכי טוב שלו העונה, טוני נתן אנרגיות, אני לא אעבור אחד אחד, אבל כל אחד נתן משהו מדקה אחת עד 26 דקות, וזה עושה לנו את החיים קלים. אנחנו לא מתלהבים, לבוא ולנצח 16 הפרש פה זה משחק טוב שלנו, כן מאני טיים או לא מאני טיים זה משחק ליגה גם בשבילנו וגם בשביל מכבי תל אביב. זו אבן דרך לבוא למשחקים הקובעים יותר מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל ירושלים בר טימור חוגג. ברני ארדוב
שחקני הפועל ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully