וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים פירקה את מכבי תל אביב עם 77:93 בהיכל

ירושלים שוב חגגה ביד אליהו: בר טימור במשחק נהדר השווה את שיא הקריירה עם 21 נקודות והוביל את האדומים לעוד ניצחון מרשים ביד אליהו. האלופה נראתה קפואה, רק דווין סמית' (31 נק') הופיע

תאגיד כאן

רק לפני חודש מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים בגמר הגביע ואותתה על כוונותיה, עם ניצחון ב-18 הפרש בארנה. הערב (שני) ירושלים השיבה לאלופה באותו מטבע, כשהנחילה לה הפסד משפיל בביתה עם ניצחון 77:93 קליל, שלא הוטל בספק לרגע. האדומים אולי עדיין רחוקים מלאיים על המקום הראשון בליגה, אך סופרת כבר ניצחון שלישי העונה במפגשי ראש ראש עם הצהובים, ויכולה להיות מעודדת בהחלט לקראת מפגש עתידי שעשוי להגיע בשלבי הפלייאוף המאוחרים.

שחקן הפועל ירושלים בר טימור חוגג. ברני ארדוב
הצגה נפלאה. טימור עם אוחיון/ברני ארדוב

רגע לפני המשחק הודיעה ירושלים רשמית על החתמתו של הפורוורד דיון תומפסון, אך גם בסגל קצר, היה מי שעשה את העבודה בצורה נהדרת. בראשם, כמובן, בר טימור המצוין, שהשווה את שיא הקריירה שלו בנקודות עם 21, שבר את שיא הקריירה בנקודות מדד עם 25 וקבע שיא עונתי של שישה אסיסטים. איתו, ירושלים רצה ופתחה פער מבטיח כבר ברבע השני, שרק הלך ותפח במשך שלבים רבים במחצית השנייה.

למזלה של מכבי תל אביב החלשה, ירושלים חסה עליה ועם סדרה של החטאות מנעה ממנה השפלה גדולה, ממש כמו במפגש אחר ביניהן בהיכל העונה, שהסתיים ב-28 הפרש לטובת ירושלים. דווין סמית', נקודת האור היחידה אצל גיא גודס הערב (31 נקודות), ניסה שוב ושוב להעיר את חבריו לקבוצה ולהחזיר אותם לקבוצה, אך הוא היה יחיד במערכה. אחרי ההפסד המביך למכבי אשדוד טוני גפני ודונטה סמית' הורידו חלודה ושיחקו היטב, ובשיא ההפרש הגיע ל-23 נקודות ברבע השלישי. הצהובים יתפנו כעת להכנות לקראת המשחק הקשה במדריד מול ריאל, מוליכת הבית בטופ 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס, נייט לינהארט, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
לא נעים בעיניים. הפצועים של מכבי תל אביב צופים במשחק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

ירושלים פתחה חזק ועלתה ל-0:6 מהיר, שאילץ את גודס להזעיק פסק זמן. אחרי שלוש וחצי דקות ללא סל, מכבי תל אביב סוף סוף עלתה ללוח עם שתיים של טיוס, אך ההגנה הרדומה של הצהובים אפשרו להלפרין ורייט לחדור בקלילות לצבע ולעלות ל-9:17. דווין סמית' חזר מהספסל עם נקודות מהירות, והמשיך לקזז ביתרון, עד 19:21 בסיום הרבע הראשון.

בר טימור פתח את הרבע השני עם שתי חדירות נאות לצבע הפרוץ של הצהובים, וירושלים עלתה ל-21:27. הדקות הנהדרות של טימור נמשכו. הרכז הגיע ל-11 נקודות אישיות והוביל ריצה נוספת של ירושלים ובריחה ל-12 נקודות יתרון, 27:39. רייט חדר לצבע שוב ושוב ורק סמית' תפקד, כדי להוריד ל-45:33. אבל מכאן טימור ורייט יצאו לריצה נוספת, וירושלים פתחה פער שיא של 20 נקודות, 35:55 בהפסקה.

מכבי תל אביב פתחה עם 0:5 מהיר והורידה ל--15, אך ליאור אליהו ענה עם שש נקודות גדולות בפוסט אפ, שהוציאו את ירושלים לריצה חדשה. דאנק אדיר של דונטה סמית' קבע יתרון שיא של 23 נקודות, 44:67, חמש דקות לסיום הרבע השלישי. מכבי תל אביב החלה לקזז בהפרש עם מהלכים מוצלחים של פארגו ואלכסנדר, שצימקו ל-14, 72:58. ירושלים סייימה את הרבע ביתרון 16, 58:74.

אבל משם ירושלים שוב לחצה על הדוושה. המופע של בר טימור נמשך עם עוד שלשה, גם טוני גפני המשיך לצבור נקודות ודקה וחצי לסיום מכבי תל אביב הרימה ידיים. בסיום 77:93 מרשים לירושלים.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' מול שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
הוריד חלודה. דונטה סמית'/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: בר טימור 21 נקודות (4 מ-6 לשלוש) ו-6 אסיסטים, ברייסי רייט 20, ליאור אליהו וטוני גפני 14 כל אחד, דונטה סמית' 12, יותם הלפרין 10, טיוויין מקי 2.

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 31 נקודות (5 מ-8 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, בריאן רנדל 10, אלכס טיוס 8, מרקיז היינס וג'רמי פארגו 7, ג'ו אלכסנדר 6, ג'ייק כהן 5, יוגב אוחיון 3 ו-8 אסיסטים.

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully