וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון תומפסון חתם בהפועל ירושלים: "מתרגש מאוד, רוצה לעזור לקבוצה"

23.3.2015 / 20:31

הפורוורד, שעל המו"מ המתקדם עמו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, יצטרף לקו הקדמי של האדומים וימלא את מקומו של ג'וזף ג'ונס הפצוע. פרנקו: "עוקב אחריו לא מעט שנים"

תאגיד כאן

עכשיו זה רשמי: הפועל ירושלים השלימה היום (שני) חיזוק משמעותי, כשצירפה עד תום העונה את הפורוורד דיון תומפסון. תומפסון יחבור לחבורה של דני פרנקו וינסה למלא את מקומו של ג'וזף ג'ונס, שפצוע וצפוי להיעדר בשבועות הקרובים. תומפסון צפוי להרוויח כ-30 אלף דולר עד תום העונה. ג'ונס על המו"מ המתקדם עם תומפסון פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

מאמן הקבוצה, דני פרנקו, התייחס להחתמה: "אני מאוד שמח שדיון מצטרף אלינו. זה שחקן שאני מכיר ועוקב אחריו כבר לא מעט שנים. מדובר בשחקן איכותי ומגוון שיכול לתרום בכמה אספקטים של המשחק. היעד שנותר לנו בעונה הזו, זה להגיע לגמר הפלייאוף ואני בטוח שדיון יעזור לנו בהגעה לשם". תומפסון ישלים את מכסת הרישומים לשחקנים זרים של הקבוצה.

מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל, הוסיף: "ההחתמה של דיון חשובה לנו מקצועית אבל עוד יותר מכך, מהווה עדות נוספת למחוייבות של השותפים בראשותו של הבעלים אורי אלון, להשקעה בחיזוקה של הקבוצה על מנת שתהיה תחרותית." השחקן עצמו סיכם כשאמר: "אני מאוד שמח ומתרגש להגיע לכאן, המטרה שלי היא לעזור לקבוצה לעמוד במטרות החשובות שנותרו לה עד סוף העונה".

שחקן באיירן מינכן דיון תומפסון. GettyImages
ברוך הבא לעיר הקודש. דיון תומפסון/GettyImages

תומפסון הוזכר בעבר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, לאחר שהצהובים היו במשא ומתן עם השחקן בקיץ האחרון ואף היו קרובים לצירופו, אולם לבסוף בחר הפורוורד בקבוצה אחרת. תומפסון (25, 2.04 מטרים) שיחק בעונה שעברה בבאיירן מינכן, ששלחה לצהובים את טייריס רייס בקיץ שעבר, והעמיד ממוצעים של 7.3 נקודות (46.3 אחוזים מהשדה) ו-4.6 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

את קריירת המכללות שלו העביר בצפון קרוליינה, כשבשנתו האחרונה במכללה העמיד ממוצעים של 13.7 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט של 2010 עבר לאירופה, ושיחק בין היתר באיקרוס היוונית, לובליאנה הסלובנית ואלבה ברלין, לפני שהצטרף בקיץ שעבר לבווארים. לאחרונה שיחק תומפסון בליאונינג ז'יבאו הסינית, עמה הגיע לגמר הפלייאוף אך הפסיד את התואר לאחר סדרת הגמר שהסתיימה שלשום. תומפסון העמיד העונה ממוצעים של 18.7 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בתומפסון (מספר 9 באדום) מככב מול מכבי תל אביב אשתקד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully