וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפציעה של ג'ונס: הפועל ירושלים במשא ומתן עם דיון תומפסון

19.3.2015 / 7:37

האדומים רוצים להתחזק בגבוה נוסף לנוכח פציעתו של הסנטר, שיחמיץ את מכבי תל אביב. על פי גורמים המעורים בפרטים השחקן כבר סגור. גם רוברט רות'בארט ודגן יבזורי מבוקשים בבירה

one

הפועל ירושלים הפסידה השבוע 77:74 למכבי אשדוד, ולא רק: הקבוצה איבדה את הסנטר ג'וזף ג'ונס שנפצע, והוא יחמיץ גם את המשחק החשוב מול מכבי תל אביב. לוואלה ספורט נודע כי בעקבות זאת רוצים האדומים לצרף גבוה נוסף, כשקבוצה נמצאים בתקופה האחרונה במשא ומתן עם הפורוורד האמריקאי, דיון תומפסון, המשחק בליגה הסינית.

על פי גורמים המעורים במשא ומתן טוענים כי השחקן כבר סגור, אך בשל העובדה שקבוצתו הסינית נמצאת בתקופה חשובה מבחינתה וגם בשל העיתוי הרגיש (המשחק מול מכבי תל אביב בפתח), עדיין ממתינים עם הודעת ההצטרפות.

תומפסון הוזכר בעבר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, לאחר שהצהובים היו במשא ומתן עם השחקן בקיץ האחרון ואף היו קרובים לצירופו, אולם לבסוף בחר הפורוורד בקבוצה אחרת. תומפסון (25, 2.04 מטרים) שיחק בעונה האחרונה בבאיירן מינכן, ששלחה לצהובים את טייריס רייס בקיץ שעבר, והעמיד ממוצעים של 7.3 נקודות (46.3 אחוזים מהשדה) ו-4.6 ריבאונדים למשחק ביורוליג אשתקד.

את קריירת המכללות שלו העביר בצפון קרוליינה, כשבשנתו האחרונה במכללה העמיד ממוצעים של 13.7 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט של 2010 עבר לאירופה, ושיחק בין היתרבאיקרוס היוונית, לובליאנה הסלובנית ואלבה ברלין, לפני שהצטרף בקיץ שעבר לבווארים.

בתוך כך, בהפועל ירושלים כבר מתכוננים לעונה הבאה ומי שנמצא על הכוונת לאיוש עמדת הגבוה הישראלי הוא רוברט רות'בארט. הסנטר של עירוני נהריה.רות'בארט מציג עונה טובה ובחמשת המשחקים האחרונים קלע 18.4 נקודות, לקח 12.2 ריבאונדים וחסם 2.2 זריקות למשחק. עוד נודע כי מי שגם נמצא על הכוונת הוא דגן יבזורי מחיפה . יבזורי נמצא בראש סדר העדיפויות של מכבי תל אביב לעונה הבאה.
לאור המתיחות עם ברייסי רייט, ולמרות שהוא חתום לשלוש שנים, מסתמן כי השחקן לא ימשיך בקבוצה.

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (ימין) עם ג'וזף ג'ונס. קובי אליהו
נמצא לו מחליף? ג'וזף ג'ונס עם דונטה סמית'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully