וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר: "צר לי שהשיחה עם גוטמן הודלפה". הנבחרת: "ההודעה שקרית"

23.3.2015 / 15:56

אחרי שלא זומן לסגל הנבחרת בגלל "שיקולים מנטליים", אלירן עטר הגיב והודיע: "כנראה ששחקנים דומיננטיים כמוני ובניון לא מתאימים לגוטמן". מהנבחרת נמסרה תגובה נזעמת: "עטר נהג בצביעות. ההודעה שקרית, ההדלפה מכוערת"

one

מלחמת גרסאות קשה נרשמה היום (שלישי) בתקשורת בין נבחרת ישראל לאלירן עטר בנוגע לאי זימונו של החלוץ לסגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים מול ויילס ובלגיה. כזכור, עטר זומן ליום האימונים של הנבחרת בשבוע שעבר, אך אמש לא נכלל ברשימה הסופית לקראת צמד המשחקים החשובים במסגרת מוקדמות היורו, על אף כושרו הטוב במכבי חיפה.

מאז שפורסם שעטר לא בסגל, פורסמו בתקשורת לא מעט ציטוטים מכיוון הנבחרת שמרמזים על בעיות חברתיות של החלוץ, שבגללן לא זומן. גורם בנבחרת אמר ש"גוטמן העדיף לקחת שחקן שבריא יותר לחדר ההלבשה שלו. היו לו שיקולים מנטליים בהחלטה, והסיבה לא רק מקצועית".

היום עטר הביע זעם על הדלפה של שיחה שהייתה לו עם גוטמן, שבמהלכה דרש הבהרות על מעמדו, ואמר "חבל שהשיחה הודלפה, ציפיתי שגוטמן יהיה הגון". בנבחרת ישראל מיהרו להגיב וטענו שעטר היה זה שהדליף את השיחה, והוסיפו שהתנהל בחוסר מקצוענות.

עוד על הנבחרת ופרשת עטר:

מה למדנו מאי זימונו של אלירן עטר? חמי אוזן סוגר מחזור

שחקנים בנבחרת: "גוטמן טעה, עטר השתנה", דאגה ממצבו של בן חיים

אלירן עטר שחקן נבחרת ישראל עם אלי גוטמן. קובי אליהו
לא מסתדרים יחד. אלירן עטר עם אלי גוטמן/קובי אליהו

"קודם חשוב לי להבהיר שאני מכבד ומקבל את ההחלטה לא להיות מוזמן לנבחרת. אבל, וזה חשוב שידעו כולם, אני לא אסכים שיגידו שאני לא מקצוען", הודיע היום עטר.

"לכל אימון ובכל מסגרת אני נותן הכל. זו הפרנסה והאהבה ואני משקיע בכדורגל הכל. ציפיתי מאלי גוטמן שיהיה מספיק הגון וכן איתי עוד במהלך השיחה בינינו ויודיע לי על כוונתו האמיתית, לא מעבר לזה. בחרתי לקיים את השיחה עם גוטמן ולומר את אשר על ליבי, כזה אני. ביקשתי לדעת את מעמדי, לא כפי שפרסמו התחייבויות לשחק, אלא שיחה כנה ואמיתית.

"אני בטוח שיכולתי לעזור לנבחרת בכושרי הנוכחי. צר לי שהשיחה בינינו הודלפה, צר לי שמדברים על ענייני גישה וחדר הלבשה, אני מחויב לכל מקום בו אני נמצא הדיבורים עליי בנוגע למרקם חברתי הם ניסיון לא רציני להסביר את אי הזימון שלי, כנראה ששחקנים דומיננטיים כמוני וכמו יוסי בניון לא מתאימים למאמן וזו הסיבה.

"צר לי מאוד על הסיטואציה, מאחל לחבריי בנבחרת ישראל הצלחה במשחקים, משוכנע שעוד אחזור בגדול להיות שחקן נבחרת ועד אז אהיה אוהד של הנבחרת. מעכשיו כולי מרוכז בהצלחת הבית החם שלי, מכבי חיפה".

עוד באותו נושא

גורם בנבחרת: "סיבת אי זימון אלירן עטר היא לא רק מקצועית"

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן משוחח עם אלירן עטר. ברני ארדוב
מהנבחרת נמסר: "מי שבוחר להתעלם מהוראות ברורות לעלות לאימון עם מגני עצם ומכשיר ג'י.פי.אס, ועוד מוסיף חטא על פשע בהדלפה מכוערת, אינו מתאים להיות חלק מהנבחרת בשלב זה"/ברני ארדוב

מההתאחדות נשלחה תגובה שכותרתה "תגובת נבחרת ישראל על דברי אלירן עטר":

"אלירן עטר מוזמן לבוא בטענות אך ורק לעצמו כאשר הוא מלין על הדלפת השיחה בינו לבין מאמן הנבחרת אלי גוטמן. מי שמתיימר להציג עצמו כאדם ישר וכן אינו יכול לנהוג בצביעות כה גדולה כפי שעולה מדבריו כאשר הוא מבקש להדביק טעות שלו למאמן הנבחרת.

"זכותו המלאה של עטר לומר את אשר על ליבו בשיחה עם המאמן, זכותו גם להדליף את תוכן השיחה, וכך בחר לעשות. הניסיון שלו לברוח מאחריות בהודעה שקרית, הניסיון שלו לפגוע בהכנה של הנבחרת טרם התכנסות לקראת שני משחקים כה חשובים לכדורגל הישראלי, מוכיחה עד כמה צדק המאמן בהחלטה לוותר על שירותיו.

"מי שבוחר להתעלם מהוראות ברורות לעלות לאימון עם מגני עצם ומכשיר ג'י.פי.אס, ועוד מוסיף חטא על פשע בהדלפה מכוערת, אינו מתאים להיות חלק מהנבחרת בשלב זה. כאשר עטר מזכיר את שמו בנשימה אחת עם קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון, מוטב שינצל כל דקה במחיצת בניון כדי ללמוד דבר או שניים על הקרבה, נתינה ואחריות לאומית.

"עטר, ששם את עצמו לפני נבחרת ישראל ולפני חבריו לחדר ההלבשה, אינו בשל בשלב הזה להיות בנבחרת. גדול ככל שיהיה בעיני עצמו, מתברר שיש לעטר עוד הרבה מה ללמוד. למרות דבריו של עטר, תעלה נבחרת ישראל מאוחדת ומגובשת לשני המשחקים המאתגרים שנכונים לה. אנחנו מקווים שניתן להאמין לחלק בדברים בו עטר אומר שהוא יתמוך נבחרת".

עטר הגיב לאחר מכן גם לתגובת ההתאחדות ואמר: "כל הניסיונות לצייר אותי באור שלילי מעידים כי לא הייתה כוונה כנה להזמין אותי. 'מדליף , לא שם מגינים'. תירוצים שלא באמת שווים התייחסות. בהצלחה לשחקני הנבחרת, זה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully