וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנבחרת: "גוטמן טעה, עטר השתנה". דאגה מבן חיים, שצפוי לשחק

23.3.2015 / 9:06

שבעה לגיונרים נחתו לקראת ויילס. כיאל, שידע על זימונו ברגע האחרון, יצטרף בהמשך. בנבחרת מקווים שהבלם יתאמן בשלישי. שחקנים על עטר: "מפתיע שאי זימונו נובע גם מסיבות לא מקצועיות"

קריינות: רענן ברנובסקי. עריכת וידאו: רן צימט

כמה דקות לפני פרסום סגל הנבחרת, ישב קשר ברייטון בירם כיאל במתח עצום. כל שחקני הנבחרת המשחקים מחוץ לישראל כבר קיבלו כרטיסי טיסה, והאחרון קיבל את ההודעה רק סמוך לפרסום הסגל ויגיע היום לישראל לקראת המשחק מול ויילס. רוב השגרירים כבר כאן. ביברס נאתכו, ניר ביטון, טל בן חיים, בן שהר ומונאס דאבור נחתו, תומר חמד ורמי גרשון היו אמורים להגיע הלילה, והיום אמור להצטרף שלושת השגרירים האחרונים – עומר דמארי, כיאל וליאור רפאלוב. בנבחרת אהבו מאוד את ההופעה של קשר ברוז', שהביא לקבוצה גביע ונמצא בכושר נהדר.

גורם בנבחרת: "סיבת אי זימון אלירן עטר היא לא רק מקצועית"

אלירן עטר שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא כולם אהבו את אי זימונו. אלירן עטר/ברני ארדוב

הפעם, עושה רושם, לגוטמן אין התלבטות בנוגע לתפקיד של רפאלוב. "אם ורמוט היה בריא, סביר להניח שהוא היה מתחרה עם טל בן חיים על העמדה הנוספת, ולא ליאור. הוא היה פותח בכל מקרה", אמרו בנבחרת. גוטמן בחר סגל של 25 שחקנים, מתוכו כאמור עשרה שגרירים אבל גם שמונה שחקנים ממכבי חיפה ומכבי תל אביב. להוציא את השוערים (מרציאנו, הרוש, חיימוב), ארבעה נציגים בלבד יש לקבוצות אחרות בליגת העל – רועי קהת, מאור בוזגלו, אליניב ברדה ואלי דסה.

"אלי בונה את הנבחרת סביב שגרירים, מכבי תל אביב וחיפה. זה לגיטימי לאור הכושר שבו נמצאות הקבוצות הללו לאחרונה". בנבחרת טוענים כי נושא זימונו של עטר הוכרע רק ברגל האחרון. "אלי לא קיבל שום החלטה לגביו, כך שלעטר לא היה גם למה לצפות. הוא ידע מראש שייתכן שיוזמן וייתכן שלא", הסבירו.

טל בן חיים נבחרת ישראל. ברני ארדוב
דאגה לגבי מצבו. טל בן חיים/ברני ארדוב

כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, בנבחרת לא הסתירו כי שיקולים לא מקצועיים עומדים בבסיס ההחחטה לא לזמן את עטר. גורם בנבחרת הסביר: "עטר אולי יותר מוכשר, אבל מבין שכטר ועטר, גוטמן העדיף לקחת שחקן שבריא יותר לחדר ההלבשה שלו. היו לו שיקולים מנטלים בהחלטה והסיבה לא רק מקצועית". שחקנים בנבחרת הגיבו על ההחלטה כשאמרו: "מי שאומר דבר כזה לא יודע כמה עטר השתנה. לפי מה ששמענו, הוא שינה לטובה גם את חדר ההלבשה של מכבי חיפה. מפתיע שהיו כאן מסיבות אחרות".

הבלם טל בן חיים נבדק אתמול, ואתמול בערב נערכו שיחות בין גוטמן לעוזריו לגביו. בנבחרת חוששים כי בן חיים לא כשיר לגמרי לקראת המשחק, ולכן בנבחרת ערכו שיחה עם הבלם ממנה עולה כי הוא מתכוון לשחק בכל מקרה. "טל סובל מעומס, אבל הוא עושה הכל להצלחת הנבחרת, כמו בכל קמפיין", אמרו בנבחרת, שם מקווים שהוא יוכל לקחת חלק באימון בשלישי או ברביעי. אם זה לא יקרה, תיבחן כשירותו מחדש. "הסיכוי שישחק גבוה מאוד, אבל רמי גרשון תמיד נמצא כאן כאופציה", אמרו.

הנבחרת היתה אמורה לבקר במתחם פקטורי 54 בנתניה, שם היו אמורים השחקנים למדוד את החליפות של החברה המאמצת, אך הביקור הזה בוטל בשל העובדה שחלק מהשחקנים לא היו יכולים להגיע. מחר תתכנס הנבחרת לראשונה במלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully