וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה: רוני לוי כעס באימון, קורצקי מתלבט

20.3.2015 / 16:20

מאמן נתניה לא אהב את התפקוד של ההגנה במצבים נייחים. הרוש צפוי להחליף את שטרית שהיה חולה (שבת, 20:00). קורצקי מתלבט בין דיין לצעירי, פתח תקוה תשיג ניצחון שני ב-15 משחקים?

מחזור 27מחצית21/03/2015
מכבי נתניה
    0
      הפועל פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל פתח תקוה לא ניצחה את מכבי נתניה בחוץ במסגרת ליגת העל כבר תשע שנים, מאז ה-2:3 במרץ 2006.

      * בליגה הלאומית בעונה שעברה היא דווקא הצליחה לעשות את זה עם 0:2 משערים מאוחרים של טל מאיר (90) ורובי דבורה (92). ערן לוי, שהורחק אז בדקה ה-41, ייעדר הפעם בגלל צהובים.

      * מכבי נתניה עדיין לא הפסידה בבית עם רוני לוי (שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו).

      * הפועל פתח תקוה ניצחה רק פעם אחת בלבד בסיבוב השני (1:2 בבית את הפועל חיפה).

      רוני לוי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
      עדיין ללא הפסד ביתי כמאמן נתניה. רוני לוי/מגד גוזני

      מפתחות והכנות

      מכבי נתניה:

      את האימון המסכם למשחק מול הפועל פתח תקוה, סיים רוני לוי בכעס רב. זה היה אחרי תרגול מצבים נייחים במהלכו שוב ספגה הגנת ההרכב הראשון, שערים בקלות. "טוב, זה הספיק לי", אמר לוי לשחקנים. "אתם יכולים לעלות להתקלח". אחד השחקנים אמר מאוחר יותר: "אי אפשר לקרוא לזה פיצוץ באימון כי זה כבר היה הסוף, אבל רוני שלח אותנו הביתה כשהוא מאוד כועס. בכל זאת - ספגנו הכי הרבה שערים העונה, אז שוב לספוג באימון במצבים נייחים? ברור שזה הטריף אותו".

      במשחק מחר תחסר נתניה את ערן לוי המוצהב. אור ברוך יפתח במקומו וישחק בהתקפה לצד לארי קאיודה. ירין חסן וכריסטיאן סרגי ימשיכו להיעדר בגלל פציעות ויחזרו אחרי פגרת הנבחרת. עומר פרץ ימשיך כמגן ימני כשאיאד אבו עביד מתופקד כבלם. אורי שטרית שכבש שער נהדר בשבת שעברה היה חולה מעט השבוע וכנראה ששמעון הרוש יזכה לקרדיט מחודש בעמדת המגן השמאלי. בקישור הקדמי אמורים לשחק יחד רן רול ודיא סבע.

      הפועל פתח תקוה:

      "אין יום שאנחנו לא מזכירים את העובדה הכואבת שיש לנו ניצחון בודד ב-14 משחקי הליגה האחרונים", המשפט הזה שמביע למעשה את הכל, נאמר על ידי גורם בכיר בהפועל פתח תקוה שתצא מחר לעוד משחק על החיים, בידיעה שהפעם כבר אין יותר מדי אפשרויות לתקן. הגעתו של מנחם קורצקי הייתה צריכה להביא שינוי, אבל בינתיים זה עוד לא נתפס. לזכותו של המאמן ייאמר, שהקבוצה סובלת מלא מעט היעדרויות ומתקשה לייצר הרכב קבוע בשני משחקים רצופים, ובכל זאת מי שחיפש מהפך של 180 מעלות אחרי עידן בר און, יצטרך להמשיך לחפש.

      קורצקי הזכיר היום באסיפה לשחקנים שמולם ישחק אחד השחקנים המהירים ששיחקו אי פעם בישראל והוא נתן דגשים שיעזרו לעצור את לארי קאיודה. אורי פסו יעדר בגלל פציעה ואת מקומו צפוי למלא עודד גביש. מייקל טוקורה שהיה מעט חולה, התאושש ויפתח במרכז ההגנה. גל אראל שנעדר מהמשחק הקודם בגלל פציעה, יחזור ישירות להרכב ויפתח לצד חסן אבו זייד בקישור האחורי. בחלק הקדמי של הקישור אמור לפתוח מירקו אורמוש, כאשר גיא דיין ולירוי צעירי מתחרים על המשבצת השנייה. עמרי אלטמן ודור ג'אן שנעדרו מול מכבי תל אביב בגלל הסכם ההשאלה בין המועדונים, צפויים לשחק יחד בחוד.

      sheen-shitof

      מחיר חסר תקדים

      המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

      בשיתוף Epilady
      שחקן הפועל פתח תקוה עומרי אלטמן. קובי אליהו
      חוזר אחרי שבוע ביציע. אלטמן/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      בשבת שעברה באשדוד עקבו אנשי מקצוע מאירופה אחר לארי קאיודה. הם היו אורחים של דודו דהאן. זה היה משחק חלש של החלוץ הניגרי ובטח לא העלה את המחיר שלו. יותר משנתניה צריכה את קאיודה בשביל הנקודות, היא צריכה אותו בשביל הכסף ממכירתו.

      הפועל פתח תקוה: עומרי אלטמן

      אלטמן אכל את הלב ביום שני שעבר כשישב ביציע ולא יכול היה לשחק מול מכבי תל אביב. הפועל פתח תקוה מחכה לו וזקוקה לאיכויות שלו כדי להישאר בליגה. את הפלייאוף התחתון הוא צריך לפתוח ברגל ימין.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן וקסברגר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 3800

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully