וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דורשת מהפועל פתח תקוה לשלם על השאלת חסן אבו זייד

17.3.2015 / 15:13

לטענת הצהובים, בהסכם נאמר ששיתופו במשחק ביניהן יחייב את הכחולים לשלם את דמי ההשאלה. בנוסף, בשורות האלופה טוענים שאוהדי הפועל פתח תקוה השחיתו את השירותים בבלומפילד

מכבי תל אביב דורשת מהפועל פתח תקוה לשלם על השאלתו של חסן אבו זייד משום ששותף במשחק הליגה בין שתי הקבוצות, בו ניצחה אמש מכבי תל אביב 0:2. בשורות הצהובים טוענים כי ההסכם של אבו זייד כלל סעיף שבו אם הפועל פתח תקוה תשתף את השחקן במשחק ביניהן, היא תצטרך לשלם עליו את דמי ההשאלה. בהפועל פתח תקוה החליטו לשתף את חסן אבו זייד לאחר שהבינו ממנו כי כאשר שיחק בתחילת העונה במדי מכבי פתח תקוה, הוא שותף במשחק מול מכבי תל אביב וזו לא התלוננה על העניין.

פאקו במסר מפויס: "למכבי תל אביב קהל נהדר, הקבוצה יותר חשובה ממני"

זהבי מגן על פאקו: "הוא יודע כדורגל קצת יותר מהקהל"

כתובת נאצה על קירות השירותים באצטדיון בלומפילד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כתובת נאצה על קירות השירותים בבלומפילד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בנוסף, במכבי תל אביב טוענים כי אוהדי הפועל פתח תקוה השחיתו את חדר השירותים באחד היציעים באצטדיון בלומפילד, ונראה כי בכוונתה לדרוש את עלות התיקון מהפועל פתח תקוה. מנכ"ל הפועל פתי תקוה יורם עינב הגיב: "אנחנו נסגור את העניין הזה מול מכבי תל אביב והכול יהיה בסדר".

לפני האימון הבוקר, שמעו שחקני מכבי תל אביב הרצאה מפי שופטי הכדורגל זיו אדלר ודניאל בר נתן על עדכוני חוקה וסוגיות שיפוט במשחק הכדורגל. טל בן חיים אמר לאתר הרשמי: "היתה הרצאה מעשירה ומעניינת, בעיקר כי יצא לכולנו לראות איך דברים נראים מנקודת מבטו של השופט. לא מקנא בהם ולא הייתי רוצה להיות בנעליים שלהם".

: מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן (מרכז) עם שופטי הכדורגל דניאל בר נתן (ימין) זיו אדלר (שמאל). מכבי תל אביב, אתר רשמי
אייסטרן עם בר נתן ואדלר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully