וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו במסר מפויס: "למכבי תל אביב קהל נהדר, הקבוצה יותר חשובה ממני"

17.3.2015 / 7:16

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל פתח תקוה אבל שוב שמעה רטינות מהיציעים, פאקו עקץ ("אולי נעשה הצבעה בין האוהדים על החילופים") ושינה גישה. קרלוס מוכן למפגש מול מכבי חיפה ואלירן עטר: "יהיה פלייאוף קשה מאוד. לאואוהבים את שריקות הבוז"

one

"בואו נתחיל, כי יש לי בחירות על הראש בבוקר", התלוצץ קרלוס גרסיה ביציאה מבלומפילד אמש (שני), מיד אחרי ה-0:2 על הפועל פתח תקוה . מצב הרוח במכבי תל אביב היה לא יותר מסביר, ביחס לעוד ניצחון לא משכנע וגרסיה ניסה לשבור קצת את הרצינות. לקלפי הוא לא יילך הבוקר, אבל את העתיד שלו הוא רוצה לקשור עם מכבי תל אביב גם אחרי שלוש שנים במועדון. "אני רוצה מאוד להמשיך, אבל לא קיבלתי עדיין חוזה", עידכן. "דיברו איתי לפני תשעה חודשים בפעם האחרונה על הארכת החוזה, אבל מאז לא ראיתי נייר לחתום עליו. טוב לי במכבי תל אביב וטוב לי בישראל. גם אשתי אוהבת להיות כאן וכמו שאומרים: 'אשה שמחה, חיים שמחים'".

מהעמדה האחורית שלו קרלוס ראה את המשחק במדויק: "שיחקנו מחצית ראשונה טובה מאוד", אמר. "המחצית השנייה היתה פחות טובה, אבל בשורה התחתונה הגדלנו את הפער לחמש נקודות ערב הפלייאוף ועשינו את שלנו".

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן עם ערן זהבי. ברני ארדוב
שוב נאלץ להסביר ניצחון. פאקו/ברני ארדוב

ביום ראשון תגיע מכבי חיפה לבלומפילד והפיקנטריה היא כמובן במפגש בין מכבי לאלירן עטר. "אני אשמח אם זה יהיה מכבי נגד עטר, כי אז יהיה לנו מאוד קל כי נשחק קבוצה נגד שחקן אחד", התייחס גרסיה בציניות. "אני משוכנע שמכבי חיפה תבוא עם 11 שחקנים למגרש. אלירן בכושר טוב ומכבי חיפה קבוצה טובה מאוד עכשיו. אני יודע לעצור את אלירן עטר, אבל הוא גם יודע איך לעבור אותי, כך שהמצב בינינו שוויוני. מחכה לנו פלייאוף קשה מאוד. באר שבע בכושר טוב, קרית שמונה קבוצה מצוינת ויש לנו בשבוע הבא את מכבי חיפה המשתפרת. יש עשרה מחזורים עם שלושים נקודות בקופה ושום דבר עדיין לא נסגר".

גם גרסיה התבקש להתייחס לקריאות הבוז של האוהדים כלפי החילופים של פאקו. "ברור שאנחנו לא אוהבים כשאנשים שורקים בוז לשחקנים ולמאמן", הבהיר. "כולנו חלק ממכבי תל אביב ואנחנו רוצים שהקהל יהיה איתנו. אבל האמת היא שזה לא שונה ממה שקורה בכל העולם. בספרד יש יותר מארבעים מיליון אנשים, אז יש יותר מארבעים מיליון מאמנים. בישראל יש שבעה מיליון איש אז יש שבעה מיליון מאמנים. אנחנו רוצים להיות יחד עם האוהדים שלנו ומצפים שהם יתמכו בנו ובמאמן".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב נעלה את הליגה הסדירה עם 0:2 על הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עדן בן בסט מאוכזב. ברני ארדוב
מה הוא סימן לקהל? בן בסט/ברני ארדוב

גרסיה חוזר לעצמו, אחרי תקופה ממושכת בה הציג משחקים לא טובים ובראשם בתיקו 3:3 מול מכבי נתניה. "זה היה המשחק הכי גרוע שלי בקריירה", אמר הבלם. "זה יכול לקרות, אבל לשמחתי אני חוזר לעצמי במשחקים האחרונים. אני מקווה לא לחוות עוד משחקים כמו אותו משחק בנתניה. קיבלתי הרבה תמיכה מהקבוצה, מהשחקנים ומהמאמן. אני מניח שאם שוב אעשה כזה משחק רע, כבר לא יתמכו בי. יכול להיות שגם אני לא אתמוך בעצמי, אם יהיה לי שוב משחק רע כל כך".

פאקו שמע אמש את שריקות הבוז בחילופים שלו. האוהדים ציפו שהוא יכניס שחקני התקפה ויוציא שחקנים דפנסיביים. הבאסקי לא מתכוון לספור איש בדרך: "אני לא אשתנה", הבהיר. "זו הדרך שלי וזה מה שאני מאמין. מקובל עלי שיש אוהדים שלא אוהבים את הסגנון הזה. אני לא חושב שאני צריך לכפות על מישהו לאהוב את שיטת המשחק שלי. אני מאמין במה שאני מציב על הדשא וזה לא ישתנה. אתם צריכים לשאול את האוהדים למה הם לא אוהבים את הדרך שלי. אני מאמין שצריך לשלוט במשחק הכדורגל ובמערך שאני מציב, אנחנו שולטים יותר במשחק ופחות מסכנים אותנו. אני מתכוון להמשיך לקבל את ההחלטות שלי, אבל אולי אנחנו צריכים לחלק דפים לאוהדים כדי שיכתבו מה צריך להיות החילוף שאני אעשה. נאסוף את הדפים מהאוהדים ונדע את מי להחליף", סיכם בציניות.

הבוקר פאקו צייץ בטוויטר מסר מפויס יותר: "תודה! אני יודע שלמכבי יש קהל נהדר. אתן את כולי למועדון, ולא משנה מה הנסיבות. מכבי יותר חשובה מפאקו!".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם דור מיכה. ברני ארדוב
תזכורת: הקבוצה במקום הראשון, בפער 5 נקודות מהשנייה. מיכה חוגג/ברני ארדוב

מהיציע צפה במשחק יוהאן קרויף. פאקו נשאל אם לדעתו ההולנדי אהב את משחקה של מכבי תל אביב. "תצטרכו לשאול אותו", השיב. "אני לא יודע. אבל אם אתם מחפשים השוואות למה שהוא רגיל לראות בברצלונה, אז ברור שהוא רגיל לקוויאר". פאקו התבקש לתת ציון למכבי תל אביב שלו בסיום הליגה הסדירה. "אני לא מוכן לתת ציון לעצמי ולא אתן ציון לקבוצה. אני יודע שאנחנו עובדים היטב באימונים, אבל עד עכשיו אני לא מרוצה מאחוזי ההצלחה שלנו. אם יש משהו שאני מסכים עם האוהדים ועם התקשורת, זה שלא צברנו מספיק נקודות ואני ממש לא ציני בעניין הזה. יכולנו לנצח בעוד משחקים במהלך העונה".

כשעדן בן בסט הוחלף אמש, האוהדים שרקו כאמור בוז להוצאתו. החלוץ מחא כפיים לעברם וסימן משהו עם היד, שיכול היה להתפרש כאילו הוא מעודד את האוהדים לשרוק בוז. פאקו לא נעלב ולא כועס על כך. "אני לא מרגיש שום דבר מיוחד מול התנהלות כזו. אם הקהל אוהב את עדן, זה בסדר שהוא מחזיר להם אהבה ומוקיר להם תודה. לשמחתי האוהדים גם מבינים היום כמה נוסא איגייבור הוא שחקן חשוב למערך שלנו. לא אכפת לי מה האוהדים יגידו עלי, אבל חשוב לי שהם יתמכו בכל השחקנים. אני לא צריך שהשחקנים יילחמו עבור השם שלי. השחקנים צריכים להילחם עבור המועדון. מה שטוב למועדון טוב גם לי. האווירה סביב הקבוצה מהיציעים לא טובה כמו שהייתי רוצה שתהיה".

שחקן העבר, יוהאן קרויף. ברני ארדוב
לא כמו בברצלונה. קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully