וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מגן על פאקו: "הוא יודע כדורגל קצת יותר מהקהל"

16.3.2015 / 23:01

כוכב מכבי תל אביב הגן על מאמנו, שספג שריקות בוז ב-0:2 על הפועל פתח תקוה ואמר: "נהניתי, אני עושה את החילופים שאני מאמין בהם". קורצקי מאוכזב: "באנו באמונה שאפשר לעשות משהו"

one

למרות שהיא לא ממש הרשימה ולמרות שמדובר היה ביריבה הנמצאת במקום הלפני אחרון בליגה, מכבי תל אביב עשתה הערב (שני) את עבודתה, כשניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה במשחק שנעל את המחזור ה-26 והחזירה את הפער מהפועל באר שבע השנייה לחמש נקודות.

הצהובים נעזרו בשני שערים מוקדמים - של ערן זהבי (ה-21 העונה בליגה) ושל דור מיכה כדי להשאיר את שלוש הנקודות בתל אביב, רגע לפני המפגש מול מכבי חיפה במשחק הראשון בפלייאוף העליון אבל שוב סבלה מחוסר שקט, כשהמאמן פאקו אייסטרן ספג שריקות בוז בכל חילוף שביצע.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
לא שומע את הקולות. פאקו/ברני ארדוב

הדקות הראשונות היו טובות, נהניתי, אבל אחרי זה הורדנו את הרמה", הודה פאקו אייסטרן, "במחצית השנייה אותו דבר. פתחנו טוב ושלטנו בדקות הראשונות, אבל ירדנו בהמשך. היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע אבל לא עשינו זאת. בשבילי כדורגל זה לשלוט במשחק ולייצר מצבים. אני לא רוצה לדבר על אליפות, אלא להסתכל רק על המשחק הבא. קריאות בוז? אני עושה את החילופים שלי, אלו שאני מאמין בהם".

"ניצחון חשוב מבחינתנו", הודה ערן זהבי, "נראינו טוב במחצית הראשונה ובמחצית השנייה קצת איבדנו את הסבלנות. העיקר שהשגנו שלוש נקודות, עכשיו נסתכל קדימה. התפקיד של הקהל זה לתמוך בנו והוא עושה זאת בצורה טובה. ברור שלפעמים הוא לא אוהב חילופים כאילו או אחרים, אבל אלו החלטות של מאמן. אני חושב שהוא יודע קצת יותר טוב על כדורגל מאשר הקהל. הם רוצים לראות הצגות, 0:5 או 0:6, אבל זה לא תמיד ככה. בעונה שעברה ניצחנו 0:4 או 0:5, העונה הקבוצות מתכוננות אלינו בצורה טובה יותר. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו במטרה להשתפר. יהיה קשה מאוד בפלייאוף העליון, אבל לא רק לנו. יוהאן קרויף? האמת שלא ראיתי אותו".

"מכבי תל אביב פתחה חזק את המשחק, לא עבדנו כמו שצריך", ציין מנחם קורצקי, "ידענו את החוזק של מכבי תל אביב אך למרות זאת הגענו עם אמונה שלמה שאנחנו יכולים להוציא משהו מהמשחק הזה. צריך להרים את הראש ולהכין את השחקנים למשחק הבא - שהוא קרב על ההישארות שלנו בליגה. יש לנו קבוצה טובה. יחזרו ארבעה שחקני הרכב ונבוא מוכנים לפלייאוף, זאת כדי להשאיר את הפועל פתח תקוה בליגה".

עוד באותו נושא

לוח משחקי הפלייאוף העליון: מתי באר שבע תגיע לבלומפילד?

לכתבה המלאה
שחקן העבר, יוהאן קרויף. ברני ארדוב
לא בדיוק טוטאל פוטבול. יוהאן קרויף עם מרטין ביין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully