וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה: בן חיים ויצחקי יפתחו יחד?

15.3.2015 / 21:06

פאקו אייסטרן נוטה לבחור במערך התקפי, השניים עשויים להיות ב-11 במשחק האחרון של העונה הסדירה (ב', 20:55, ערוץ 1). אלטמן, אבו זייד בן יאיר וג'אן לא רשאים לשחק, אטוק יוצב בחוד

מחזור 26מחצית16/03/2015
מכבי תל אביב
    0
      הפועל פתח תקוה
      one

      בווידאו: תקציר המשחק מהסיבוב הקודם (1:3 למכבי תל אביב)

      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * זה יהיה המפגש הרביעי בין מכבי תל אביב להפועל פתח תקוה העונה. שניים מהם היו בגביע הטוטו. בכל שלושת המשחקים ניצחה מכבי תל אביב והפרש השערים היה 1:11.

      * משחק הליגה האחרון בין הקבוצות שנערך בבלומפילד היה בחודש דצמבר 2011. מכבי תל אביב ניצחה אז משער של ברק יצחקי שעשוי לפתוח בהרכב.

      * הפעם האחרונה שהפועל פתח תקוה ניצחה את מכבי תל אביב הייתה לפני למעלה משש שנים. המשחק נערך בבלומפילד.

      * ניצחון בודד השיגה העונה הפועל פתח תקוה מחוץ למושבה. זה היה בסוף חודש אוקטובר והמפסידה היתה מ.ס. אשדוד החלשה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      לא יוצא למכבי תל אביב יותר מדי פעמים לחזור לשחק אחרי הפסד, אבל כשזה קורה זה תמיד מעניין. על פניו משוכת הפועל פתח תקוה לא צריכה להוות בעיה גדולה. מכבי ניצחה אותה העונה שלוש פעמים ושוב מטילים הצהובים וטו על שיתוף המושאלים. ולמי ששכח, מדובר בחבילה משמעותית של שחקנים שלא תוכל לשחק.

      פאקו אייסטרן ערך אסיפת וידאו טקטית לשחקני החלק הקדמי. שחקן בקבוצה אמר בציניות: "יכול להיות שהוא מפנים סוף סוף, שצריך להתחיל לשחק כדורגל מהנה". טל בן חיים כשיר, יחזור לסגל ואולי אף להרכב וגם ברק יצחקי שנכח במסיבת העיתונאים הקבועה שלפני משחק, עשוי לעלות ב-11. עומרי בן הרוש יחזור להרכב ויתכן שגם ניקולה מיטרוביץ'.

      פאקו עשוי להעלות ארבעה שחקנים קדמיים ולא שלושה כמו בדרך כלל, ובסך הכול נראה שאחרי שבשני המשחקים הקודמים העלה את אותו הרכב, הפעם הוא יעשה מספר שינויים כתוצאה ישירה של ההפסד לבית"ר ירושלים בסמי עופר.

      עומרי בן הרוש שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
      גם הוא צפוי לחזור להרכב. עומרי בן הרוש/יוסי ציפקיס

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      ההפסדים של מ.ס. אשדוד, הפועל תל אביב והפועל חיפה במחזור האחרון, עשו טוב לשחקני הפועל פתח תקוה שיכולים בתיאוריה לעשות צעד ענק לקראת הפלייאוף התחתון, אבל כאן מדובר במשחק החוץ הקשה בליגה ואיש לא משלה את עצמו שהולך להיות קל. "אנחנו צריכים להיות ביום אדיר ושמכבי שוב תנמנם", ניפק אחד משחקני הקבוצה את המתכון להפתעה בבלומפילד.

      מנחם קורצקי תרגל אתמול שלושה בלמים בקו האחורי כמו בימי עידן בר און. אל אורי פסו הצטרפו מייקל טוקורה ועודד גביש שסיימו פציעות ארוכות. מהאימון נעדר לירוי צעירי האבל על מות סבו, אך נראה כי הוא יפתח בהרכב אחרי שבשעות הבוקר ערך אימון קל בגפו. בקישור אמורים עוד לשחק גיא דיין ומירקו אורמוש ובחוד גאל אטוק שיפתח לראשונה בהרכב. שחקני מכבי עומרי אלטמן, בן בן יאיר ודור ג'אן לא ישחקו. על חסן אבו זייד התדיינו היום הצדדים כי בחוזה שלו אין סעיף ברור האוסר עליו לשחק מול מכבי, אבל בפתח תקוה לא בונים במיוחד על שיתופו.

      ריף פרץ (מימין), חסן אבו זייד, עומרי אלטמן שחקני הפועל פתח תקוה המושאלים ממכבי תל אביב. ברני ארדוב
      שוב, כל המושאלים ביציע. חסן אבו זייד עם עומרי אלטמן בסיבוב הקודם/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי תל אביב: ברק יצחקי

      יקבל דקות, אולי אפילו יפתח בהרכב. לקראת הפלייאוף העליון מכבי תל אביב צריכה אותו והוא צריך להיות שם בשבילה כי על הפרק נמצא חידוש החוזה אחרי חמש שנים במועדון.

      הפועל פתח תקוה: דור כוכב

      עוד לא סיפק את המשחק שיהפוך אותו לשחקן קדמי מוביל בליגת העל. פה ושם הוא נכנס כמחליף וגם כשהוא פותח, הוא לא מביא את האיכויות שמעידים כי קיימות אצלו. בבלומפילד מול מכבי תל אביב לא יהיה לו קל, אבל מצד שני אין במה יותר מקדמת מזו.

      שחקן מכבי תל אביב, ברק יצחקי, מול שחקן הפועל עכו, בן תורג'מן. ברני ארדוב
      מכבי תל אביב צריכה אותו. ברק יצחקי/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דניאל בר נתן
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 11000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully