וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן הושעה למשחק בעקבות הבעיטה למפשעה של לברון ג'יימס

אחרי בדיקה נוספת: הנהלת הליגה הודיעה כי כוכב יוסטון ישלם את המחיר על שליחת הרגל האלימה לעבר המפשעה של כוכב קליבלנד. ייעדר מהמשחק מול אטלנטה

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס מול לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס מול לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס/AP

ג'יימס הארדן שילם את המחיר על הבעיטה לכיוונו של לברון ג'יימס, והושעה למשחק אחד. במהלך המשחק של יוסטון מול קליבלנד אתמול בלילה (בין ראשון לשני), הארדן שלח בעיטה תוך כדי נפילה לכיוון המפשעה של כוכב הקאבס, במה שנראה כבעיטה מכוונת. השופטים בחנו את המקרה במוניטורים, והחליטו כי מדובר בעבירה בלתי ספורטיבית מרמה 1, אבל הנהלת הליגה בחנה את המקרה, והחליטה כי מדובר בעבירה ברמה 2 והענישה את הארדן.

האירוע קרה במהלך הרבע השלישי, כשהמשחק כבר התלהט, אחרי שלברון ופטריק בברלי כמעט התקוטטו, כשהקרב בין הארדן ללברון הפך לאישי. השניים נאבקו על כדור, והארדן תוך כדי נפילה שלח רגל למפשעה של ג'יימס. בסופו של דבר יוסטון ניצחה 103:105 אחרי הארכה, במשחק שהתפתח למאבק אישי בין שני המועמדים הבכירים לתואר ה-MVP של העונה.

"זה לא כדורסל", אמר לברון אחרי המשחק על התקרית, "אני מאמין שהליגה תבחן את המקרה, לא ידע למה הוא עשה את זה". מאמן יוסטון קווין מקהייל אמר ש"היה משחק חם, שהתעורר קצת עם העימות בין לברון לבברלי. זה נשאר חם עד הסוף, וזה בסדר, יש משחקים כאלה". ג'יימס ג'ונס מנגד אמר במפורש: "זה היה במכוון למפשעה, זה היה בכוונה לאזור בעייתי".

יוסטון, שניצחה חמישה משחקים ברציפות, תיאלץ להסתדר ללא הארדן בקרב המסקרן באטלנטה. הארדן עצמו, שכמובן לא יקבל את החלק היחסי מהמשכורת שלו על המשחק ממנו ייעדר, העריך אחרי המשחק שהוא לא ייענש, אך מתברר כי טעה.

לברון החטיא פעמיים מהקו, יוסטון ניצחה את קליבלנד 103:105 אחרי הארכה

כל התגובות של בלאט ולברון אחרי ההפסד השני ברציפות של קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully