וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: לברון החטיא פעמיים מהקו, יוסטון ניצחה את קליבלנד 103:105 אחרי הארכה

קינג ג'יימס קלע 37 נקודות, אבל רשם 3 מ-11 מקו העונשין, כולל שתי החטאות קריטיות 4 שניות לסיום והקאבלירס רשמו הפסד תשיעי ברציפות בטויוטה סנטר ושני בסך הכל. הארדן חגג עם 33 נקודות, ושלח בעיטה ספק מכוונת למבושיו של לברון

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הפסד שני רצוף. בלאט/GettyImages

מאזן: 24:37 (מקום 4 במזרח)

המשחק הבא: בבית מול בוסטון, ביום רביעי ב-02:00 שעון ישראל

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס קלע 37 נקודות, קטף 8 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים. קווין לאב קלע 21 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים. קיירי אירווינג לא שיחק.

צפו בתקציר המשחק

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול טרבור אריזה יוסטון רוקטס. רויטרס
החטאות עונשין קריטיות. לברון ג'יימס/רויטרס

במשחק הקודם שלה בליל שבת מול אינדיאנה, קליבלנד שיחקה ללא קיירי אירווינג ולברון ג'יימס וזה עלה לה בהפסד 93:86. הלילה (בין ראשון לשני) לברון ג'יימס חזר וכיכב, אבל היה הגיבור הטרגי במשחק שבו הקאבלירס הפסידו 105:103 ביוסטון לאחר הארכה. קינג ג'יימס היה מצוין וקלע 37 נקודות, אבל החטיא שתי זריקות עונשין 4 שניות לסיום במצב של 103:104 ליוסטון, שניצלה את זה כדי להשיג ניצחון חמישי ברציפות ותשיעי בסך הכל בביתה מול קליבלנד.

טריסטן תומפסון עשה עבודה גדולה מתחת הסלים עם 19 ריבאונדים, קווין לאב הוסיף 21 לקליבלנד, אבל איש המשחק הזה היה ג'יימס הארדן. האיש והזקן שמועמד לתואר ה-MVP של העונה אומנם הפסיד בקרב מול לברון עם 33 נקודות, אבל מסר חמישה אסיסטים, כולל אחד קריטי לבברלי שקבר שלשה בדקות ההכרעה. המשחק הזה היה צמוד ומותח לכל אורכו והתאפיין באווירה של פלייאוף עם שתי תקריות חריגות בהן היה מעורב לברון ג'יימס. בראשונה, כוכב הקאבס כמעט נגרר לעימות עם פטריק בברלי ובתקרית השנייה הוא ספג בעיטה, ספק מכוונת, למבושיו מג'יימס הארדן, שבסיומו של יום יצא המנצח הגדול וסיפק עוד הוכחה מדוע הוא ראוי לתואר ה-MVP של העונה הסדירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ג'יימס הארדן שחקן יוסטון מול טימוטי מוזגוב קליבלנד. רויטרס
נתן עוד הצגה גדולה. ג'יימס הארדן/רויטרס

יוסטון רוקטס (18:41) - קליבלנד קאבלירס (24:37) 103:105

רבע 1

הרבע הראשון נפתח בקצב מצוין כששתי הקבוצות קולעות באחוזים מעולים. הקאבס הלכו על מוזגוב שחגג בצבע עם 8 נקודות מהירות, אבל שתי שלשות של בוורלי והארדן קבעו שוויון 13, שש דקות בתוך הרבע. קליבלנד הצליחה לפתוח פער בזכות ארבע נקודות רצופות של קווין לאב, אבל הרוקטס סיימו את הרבע עם ריצת 0:7 והובילה בסיומו 26:29.

רבע 2

ג'יימס הארדן נח בפתיחת הרבע השני וקליבלנד ניצלה את זה היטב עם ריצת 3:12 שסידרה לה יתרון 34:38, שלוש דקות בתוך הרבע השני. אבל יוסטון לא נבהלה. הארדן חזר והקטין את הפער בעיקר מקו העונשין. סל של לאב 2:45 דקות לסיום עוד קבע 44:47 לקליבלנד, אבל הרוקטס הגיבו עם ריצת 0:6 בסוף הרבע כדי לשמור על יתרון קטן, 47:50 במחצית.

ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
לא משחק טוב שלו. ג'יי אר סמית'/AP

רבע 3

יוסטון פתחה את הרבע השלישי עם ריצת 2:7, אבל שלוש דקות ברבע התרחש אירוע די חריג. לברון ג'יימס נעצר על ידי פטריק בברלי בצורה גסה והגיב עם מכה לגארד של יוסטון. השופט הגיב עם טכנית כפולה והצדדים נרגעו. בברלי הגיב טוב לתקרית הזו עם שש נקודות רצופות, אבל קליבלנד הגיבה עם מטווח של ארבע שלשות רצופות, שלוש מהן של קווין לאב שקבעו 69:61 ליוסטון, 5:15 דק' בתוך הרבע. בשלב הזה החל דו קרב פרטי בין לברון להארדן, ששתי דקות לסוף הרבע התחמם יתר על המידה. הארדן ביצע עבירה על לברון שרכן מעליו והארדן המתוסכל שלח רגל לאיזור החלציים של לברון. השופטים שרקו על עבירה בלתי ספורטיבית של הארדן, אבל לברון רשם ארבע החטאות רצופות מקו העונשין ואפשר ליוסטון להנות מיתרון מבטיח, 67:78, 02:08 דק' לסיום הרבע. שתי קליעות עונשין של תומפסון מזערו מעט נזקים והורידו את קליבלנד לרבע האחרון בפיגור 74:82.

רבע 4

בזמן שלברון ג'יימס מקבל מנוחה על הספסל, קליבלנד שלפה את ג'יימס ג'ונס שעם שתי שלשות רצופות ועוד סל של תומפסון מחק לגמרי את הפיגור וקבע שוויון 82, דקה וחצי בלבד מפתיחת הרבע. יוסטון הגיבה עם שתי שלשות רצופות, אבל ריצת 2:7 של קליבלנד סידרה לה יתרון ראשון מאז הרבע השני, 90:91. אבל המאני טיים היה שייך להארדן שניצל החטאה של לברון, קלע סל וסחט עבירה, אבל החטיא מהעונשין. לברון סחט עבירה מהצד שני וקלע רק אחת כדי לקבוע 96:98 ליוסטון. הארדן החטיא שלשה ותומפסון קבע שוויון 98 מהקו, 51 שניות לסיום. ג'וש סמית' איבד כדור וקליבלנד יצאה להתקפה אחרונה, אבל לברון החטיא שלשה על הראש של אריזה והמשחק נכנס להארכה.

הארכה

לברון ג'יימס לקח את כל המשחק על עצמו, אבל הארדן פרגן ומצא את בברלי לשלשה שקבעה 100:102 ליוסטון. סמית' קלע עוד שתיים מהקו, אבל קינג ג'יימס קבר שלשת קלאץ' גדולה וצימק שוב את הפער לנקודה. יוסטון ניסה להגיב אבל ג'וש סמית' איבד כדור במצב של 103:104 לקבוצתו וקליבלנד יצאה להתקפה אחרונה כשנותרו 23 שניות לסיום. לברון חדר לסל וסחט עבירה מסמית', אבל החטיא פעמיים (!). יוסטון אמרה תודה, הארדן קלע אחת מהקום ויוסטון ניצחה 103:105.

סטטיסטיקה

הקאבלירס נחלו כאמור הפסד שני רצוף ללא קיירי אירווינג ולמרות שליטה ברורה בריבאונד (53 לעומת 36). קליבלנד קלעה ב-40.4% מהשדה, כולל 12 שלשות מ-41 ניסיונות ומסרה 19 אסיסטים בלבד לעומת 21 של יוסטון. טריסטן תומפסון רשם דאבל דאבל מרשים של 14 נקודות ו-19 ריבאונדים לקליבלנד, אבל דונאטאס מוטיאונאס חגג בצבע עם 16 נקודות ליוסטון, כשטרנס ג'ונס מוסיף 19 נקודות למנצחים וג'וש סמית' תורם 10 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully