וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "צריך להיות מוכנים מנטלית באופן עקבי, זה האתגר במשחק הזה"

מאמן הקאבס משדר דריכות לפני הביקור אצל הניקס העלובים (20:00). לברון מחמיא לג'יי אר סמית': "הביא לנו את כל מה שהיינו צריכים ועוד", בקליבלנד מחכים לפרקינס: "2.08 מ' של הגנה קשוחה על הטבעת". וגם: השוואת אחוזי ההצלחה של בלאט מכניסה אותו להיסטוריה

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס מאחורי ג'יי אר סמית'. GettyImages
שוב בגארדן. ג'יי אר סמית'/GettyImages

קליבלנד תנסה להמשיך הערב (ראשון) במומנטום שלה במשחק החוץ מול הניקס (20:00 שעון ישראל), שעל הנייר לא אמורים להקשות על הלהקה המתחברת של דיוויד בלאט. הקאבלירס חזרו מפגרת האולסטאר בסערה עם 89:127 בוושינגטון, שהעלה את מאזנם ב-17 המשחקים האחרונים ל-2:15, וכעת תתייצב מולם הקבוצה הגרועה בליגה, עם מאזן של 44:10 ורצף הפסדים שעומד כרגע על שישה.

על פי פרד מקלאוד, השדר במשחקי קליבלנד, בלאט רושם את פתיחת הקדנציה המוצלחת ביותר למאמן הקאבס אחרי 56 משחקים עם מאזן של 22:34 כשהוא מקדים את מייק בראון ומייק פראטלו שפתחו שניהם ב-24:32. לקראת המפגש מול קבוצה שלמעשה ויתרה על העונה הנוכחית אמר בלאט: "זו ה-NBA, ובכל יום נתון קבוצה יכולה להגיע בשיא היכולת ולנצח אותך. אז צריך להיות מוכנים מנטלית באופן עקבי, וזה האתגר שלנו במשחק הזה".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
אחוזים מבטיחים. דיוויד בלאט/GettyImages

כשנשאל לגבי המפגש הפיקנטי שלו מול אלכסיי שבד ענה בלאט: "זה מצחיק שאתם שואלים אותי קודם כל עליו, אל תשכחו שאימנתי את אנדראה ברניאני בבנטון טרוויזו, בעונה בה זכינו באליפות ביחד ואחריה הוא הפך לבחירה הראשונה בדראפט, אז יהיה נהדר לראות את אנדראה משחק. כבר ביקרנו כאן בניו יורק אבל הוא היה פצוע, ואני תמיד אוהב להיפגש איתו כי יש לנו כמה זיכרונות יפים, כמו גם עם אלכסיי, שזכה איתנו בתארים בנבחרת רוסיה".

לברון ג'יימס זקוק לעוד ארבע נקודות כדי לעבור את אלן אייברסון בדרך למקום ה-22 ברשימת הקלעים של כל הזמנים עם 24,368, כשלאחר מכן יהיו חסרות לו עוד 137 נקודות כדי להגיע לבא בתור - ריי אלן. לקראת המשחק החמיא קינג ג'יימס לג'יי אר סמית', שיפגוש את הקבוצה במדיה שיחק בשלוש וחצי השנים האחרונות: "הוא הביא לנו את כל מה שהיינו צריכים ועוד. הוא מרווח את המגרש ושומר על שתי עמדות הגארד ברמה גבוהה. הוא טיפוס לא אנוכי שאכפת לו רק איך לנצח, וזה מפתח ענק בשביל הקבוצה שלנו".

גם בלאט הילל את שני שחקני הניקס לשעבר, סמית ושאמפרט, שאכזבו בניו יורק אך תורמים ליכולת המשופרת של הקאבס. "לא יודע מה היה שם, ואני לא רוצה לדבר על העבר, אבל אני יכול להגיד דבר אחד: ג'יי אר סמית הוא חלום עבורנו, לקבוצה ועבורי באופן אישי", אמר בלאט, "אני אוהב את הבחור הזה, אני אוהב לאמן אותו, הוא מגיע לעבוד בכל יום, הוא שחקן קבוצתי, הוא מתאמץ בשני צדי המגרש בצורה עקבית. הוא אחת הסיבות למהפך שעברנו, יחד עם אימן, שהצטרף מאוחר בגלל הפציעה שלו. החבר'ה האלה, באמת, הם מתנת אל עבורנו. ממש ככה. הם עשו מהפך בקבוצה".

עוד באותו נושא

כספי: "אני קורא את המשחק אחרת עכשיו. הסגנון שלי מתאים לשיטה"

לכתבה המלאה
גארד ממפיס גריזליס מייק קונלי (ימין) מול סנטר אוקלהומה סיטי ת'אנדר קנדריק פרקינס (שמאל). Sue Ogrocki, AP
מביא קשיחות וטבעת אליפות. קנדריק פרקינס/AP, Sue Ogrocki

בינתיים הנושא החם באוהיו הוא צירופו המתקרב של קנדריק פרקינס. הסנטר ששוחרר מיוטה עדיין לא חתם רשמית בקאבס, אבל לברון ג'יימס כבר קיבל את פניו לסגל בחשבון הטוויטר שלו, ופרקינס עצמו צייץ: "בורכתי לקבל עוד הזדמנות עם מועדון נהדר כמו הקאבס, לא יכול לחכות לשתף פעולה עם לברון הגדול", כשעל פי הדיווחים לברון היה זה שעמד גם מאחורי גיוסו של הרכש הטרי, כפי שהיה במקרים של קווין לאב, שון מריון, ג'יימס ג'ונס ומייק מילר.

פרקינס בן ה-30 פתח ב-225 מתוך 273 משחקים במדי אוקלהומה סיטי מאז שהצטרף אליה ב-2011 בטרייד מבוסטון. פרקינס בילה שבע עונות מוצלחות מאוד בסלטיקס וגם זכה עמה באליפות בלתי נשכחת ב-2008 יחד עם ריי אלן, פול פירס וקווין גארנט. ב-51 משחקים בהם שיחק העונה במדי הת'אנדר הוא רשם ממוצעים של 4 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ב-19.2 דקות בממוצע למשחק.

"פרקינס הוא 2.08 מ' של הגנה קשוחה על הטבעת", ניתח סם אמיקו מ-'פוקס ספורטס אוהיו' את ההחתמה. "הוא לא השחקן שהיה פעם, אבל הוא יכול להחליף את טימופיי מוזגוב לכמה דקות בערב. והוא מצרף לסגל עוד שחקן עם טבעת אליפות בה זכה כסנטר הפותח של הסלטיקס ב-2008. בנוסף, הוא כבר שימש כמחליף בסוף דרכו בת'אנדר, כך שהוא לא מגיע ככוכב שמצפה לפתוח. הוא אולי לא מחייך הרבה, אבל לאוהדים אין סיבה לדאוג, כי הוא תמיד נחשב לבחור חיובי בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully