וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון שכנע, קנדריק פרקינס עובר לקליבלנד

עוד חיזוק לבלאט: הסנטר ששוחרר מיוטה, אליה עבר בטרייד מאוקלהומה סיטי, בחר בקבוצה של לברון ג'יימס. רשם בת'אנדר העונה ממוצעים של 4 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ב-51 משחקים

סנטר אוקלהומה סיטי ת'אנדר קנדריק פרקינס. Danny Moloshok, AP
החוליה החסרה לאליפות? פרקינס/AP, Danny Moloshok

קליבלנד של דיוויד בלאט נמצאת בתקופה נהדרת ולמרות שחלון ההעברות ב-NBA נסגר ביום חמישי, הקבוצה ביצעה חיזוק משמעותי לקו הקדמי שלה. על פי דיווחים ב-ESPN קנדריק פרקינס, הסנטר שעבר בטרייד מאוקלהומה סיטי ליוטה ושוחרר מהקבוצה, עובר לקבוצה של בלאט ולברון ג'יימס, שאף גוייס כדי לשכנע את פרקינס לעבור לקאבס ולהעדיף אותה על פני קבוצות אחרות שהתעניינו בו.

מאז שעזב את אוקלהומה סיטי, פרקינס חוזר גם על ידי שיקגו בולס, לוס אנג'לס קליפרס, ניו אורלינס וסן אנטוניו אך בדיווח בארה"ב נכתב כי "השילוב של הסיכוי לזכות באליפות, יחד עם האפשרות לקבל דקות משמעותיות בקליבלנד, שכנעו אותו להצטרף לקבוצה של בלאט".

פרקינס ידוע ביכולת ההגנתית שלו והנוכחות הפיסית מתחת לסל והוא יוסיף המון כוח לקליבלנד בצבע יחד עם טימופיי מוזגוב שגם הוא הצטרף במהלך העונה. פרקינס (30) פתח ב-225 מתוך 273 משחקים במדי אוקלהומה סיטי אליה הצטרף ב-2011 בטרייד מבוסטון. פרקינס בילה שבע עונות מוצלחות מאוד בסלטיקס וגם זכה עמה באליפות בלתי נשכחת ב-2008 יחד עם ריי אלן, פול פירס וקווין גארנט. ב-51 משחקים בהם שיחק העונה במדי הת'אנדר הוא רשם ממוצעים של 4 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ב-19.2 דקות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully