וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אני קורא את המשחק אחרת עכשיו. הסגנון שלי מתאים לשיטה"

הפורוורד התייחס בכתבה שהוקדשה לו ב"בליצ'ר ריפורט" לשינוי שחל בסגנון משחקו מאז ששב לסקרמנטו, וליכולת שלו לפרוח תחת ג'ורג' קארל. הישראלי זכה למחאות: "כספי יעיל ואגרסיבי מאי פעם"

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
פורח. כספי/AP

עומרי כספי פרח עד כה בשני משחקיו של ג'ורג' קארל כמאמן סקרמנטו. הפורוורד הישראלי אמנם ממשיך לעלות מהספסל, אבל בשני משחקיו האחרונים שיחק 31 ו-28 דקות בהתאמה, ואחרי שהשווה מול בוסטון את שיא הקריירה שלו בריבאונדים (12) לפנות בוקר (ראשון) מול לוס אנג'לס קליפרס הוא רשם שיא קריירה כשהוריד 17 כדורים חוזרים. הממוצע של הפורוורד הישראלי עומד על 7.2 נקודות למשחק, 3.8 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים.

עוד לפני המספרים היפים שרשם בהפסד לקליפרס (11 נקודות ב-4 מ-8 מהשדה), באתר "בליצ'ר ריפורט" הקדישו כתבה לכספי, ותפקודו בקינגס. "כספי הסתובב בשלוש השנים האחרונות רק כדי לחזור למקום בו התחיל כשהוא יותר חכם ומנוסה", נכתב, "הוא מיישם את מה שלמד בקליבלנד ויוסטון, כספי יעיל ואגרסיבי מאי פעם, כספי תוקף את את הטבעת בתדירות גבוהה, והוא זורק 81 אחוז מהזריקות ממרחק של עד שלושה מטרים.

"אני לא מאמין בזריקה מחצי מרחק, אלא אם אתה חופשי", הסביר עומרי כספי את השינוי במשחקו, "אני מאמין שלזרוק לשתיים מרחוק זאת הזריקה הכי גרועה בכדורסל. הדגישו לנו את זה כששיחקתי ביוסטון, אני מאמין בזה. אני קורא את המשחק אחרת עכשיו".

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול הידו טורקוגלו שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
הולך לסל, אגרסיבי ומהיר. כספי/AP

ב"בליצ'ר ריפורט" ציינו שכספי רושם את הממוצעים הטובים בקריירה במדד היעילות עם 14.7, ואחוזי קליעה אמיתיים (TS, נתון שלוקח בחשבון שלשות ועונשין) עם 57.4. אחרי שהתאמן אצל ג'ורג' קארל, כספי אהב את מה שראה מהמאמן הוותיק והתייחס גם לעידן החדש שהתחיל בסקרמנטו ולמקומו בו: "אני חושב שהמשחק שלי מתאים בצורה מושלמת לשיטה. אני שחקן שרץ במגרש, מנסה להגיע לקו העונשין, קולע ליי אפ וזורק קצת מהשלוש, זה המשחק שלי, וזה מה שאני מנסה לעשות מדי ערב".

עוד באותו נושא

17 ריבאונדים לעומרי כספי, יוסטון דרסה את טורונטו, אנתוני דייויס נפצע

לכתבה המלאה

שינוי בולט שאפשר לזקוף לזכותו של קארל הוא השינוי בקצב המשחק. הקינגס משחקים מהר יותר, וז בדיוק הסגנון שמתאים לכספי. ב-52 משחקיהם העונה לפני האולסטאר היו להם 97.2 פוזשנים ב-48 דקות, ובשני המשחקים תחת קארל היו להם 105.8 פוזשנים ב-48 דקות.

"נגד בוסטון זה היה המשחק הראשון העונה שלא זרקתי טוב, אבל הרגליים שלי למדו את המצב והרגשתי נוח במערכת", אמר כספי, "רצתי כמו שלא רצתי כל העונה, אני לומד למצוא את המקום שלי. אני רוצה להישאר בסקרמנטו, אני אוהב להיות פה, אין לי ספק איפה אני רוצה לשחק, אבל עדיין יש דרך ארוכה. יש לנו מאמן חדש וכולם צריכים להתאים את עצמם, ולעשות את זה צעד אחר צעד".

ג'ורג' קארל מאמן סקרמנטו קינגס. AP
בסקרמנטו מתרגלים לג'ורג' קארל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully