וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט על תום מועד ההעברות: "אם ציפור תיפול מהשמיים, בהחלט נצטרך לבדוק אותה"

הקאבלירס חזרו להתאמן אחרי הפגרה, המאמן לא בונה על טרייד ברגע האחרון: "די מרוצה מהקבוצה שיש לנו". לברון: "לא הייתי אומר שזכיתי למנוחה, אבל אני מרגיש די טוב". אירווינג: "נרגש לקראת הריצה לאליפות"

דייויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
השלב השני מתחיל. דיוויד בלאט/AP

קליבלנד תחזור מפגרת האולסטאר רק בלילה שבין שישי לשבת עם משחק חוץ מסקרן בוושינגטון, אבל שחקניו של דיוויד בלאט חזרו לפעילות כבר הלילה עם אימון קליל. הקאבלירס ניצחו ב-14 מ-16 המשחקים האחרונים שלהם לפני הפגרה, והם יקוו להמשיך במומנטום כדי לטפס לצמרת המזרח, כשכרגע הם נמצאים במקום החמישי, עם מאזן של 22:33, במרחק של שישה משחקים וחצי מטורונטו שבמקום השני.

"נהדר לחזור לאימונים", אמר בלאט לאחר האימון. "כולם נראים רעננים ומוכנים לחלק הבא של העונה. כולם חזרו בריאים, ואלו חדשות טובות בשבילנו. הגישה באימון הראשון אחרי הפגרה צריכה להיות הדרגתית, להחזיר את החבר'ה על הרגליים ולוודא שהם אקטיביים, אבל מבלי להפעיל יותר מדי לחץ ביום הראשון".

גארד קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית'. GettyImages
לא מצפים לתוספות נוספות. ג'יי אר סמית'/GettyImages

כשנשאל האם הפגרה הגיעה לקבוצה שלו בתזמון טוב ענה בלאט: "זה לא משהו שאנחנו יכולים להכתיב, אנחנו פשוט צריכים לנסות להישאר מרוכזים בדברים הטובים שעשינו לפני הפגרה, ולהיות מקצוענים בעלי תשוקה בגישה שלנו לחלק האחרון של העונה, שיגיע במהירות. אבל החבר'ה נמצאים במצב מנטלי טוב, ואנחנו מוכנים. בימים הקרובים אני אראה איך נגיב לחזרה מהפגרה. יש בכך הרבה דברים חיוביים, ואני מקווה שנגיב בכך שנעלה מיידית על הרכבת, ונמשיך לנוע במהירות שבה נענו קודם לכן".

לגבי האפשרות שייערכו שינויים בסגל במועד האחרון להעברות שחל היום אמר המאמן הישראלי: "אני די מרוצה מהקבוצה שיש לנו. אם ציפור תיפול מהשמיים, בהחלט נצטרך לבדוק אותה, אבל אני בסדר עם הקבוצה שיש לנו, וברור שדייויד גריפין עשה עבודה נפלאה כדי להרכיב את הסגל הזה".

עוד באותו נושא

לברון: "בלאט ואני נעשים קרובים יותר מיום ליום, הוא נהדר"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס באולסטאר 2015. GettyImages
"אני יכול להרגיש טוב יותר". לברון באולסטאר/GettyImages

הנציגים של הקאבס באולסטאר היו כמובן לברון ג'יימס וקיירי אירווינג, כשגם מת'יו דלבדובה לקח חלק בחגיגה כשהשתתף במשחק הצעירים. "בשביל האולסטארים זו לא הייתה פגרה", צחק לברון ג'יימס אחרי האימון. "כן קיבלתי יומיים אחרי המשחק כדי להוריד לחץ, אבל לא הייתי אומר שזכיתי למנוחה. אני מרגיש טוב, אני יכול להרגיש טוב יותר, אבל אני מרגיש די טוב".

אירווינג, שחזר גם הוא ממשחק הכוכבים, הוסיף על כך: "בסופו של דבר זה שווה את זה. זה כבוד מבחינה אישית, ואנחנו גם צריכים לייצג בכבוד את הקבוצה שלנו וגם ליהנות. בימים האחרונים ניסיתי לנוח". על המשך העונה של הקאבס אמר הרכז: "כמובן שלא הייתי מעולם במירוץ לפלייאוף, אז אני צריך ללמוד מהחבר'ה שכבר היו שם ואלה שיש להם ניסיון. אני שואל אותם שאלות פה ושם, ורק מחכה לחוות את זה בעצמי. אני נרגש לקראת הריצה לעבר משהו גדול יותר מאיתנו - ריצה לאליפות, ריצה לפלייאוף".

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר סרג' איבקה. רויטרס
"כמובן שלא הייתי מעולם במירוץ לפלייאוף". קיירי אירווינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully