וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קארל מגביר את הקצב של הקינגס, רודי גיי יעבור לעמדה 4

מאמנה החדש של סקרמנטו התחיל להנחיל שיטה מהירה יותר באימון הבכורה שלו: "רוצה לחשוב על לנצח ב-30 המשחקים שנותרו העונה". רודי גיי כבר מתלהב, ואיך תשפיע הגעתו על עומרי כספי?

ג'ורג' קארל מאמן סקרמנטו קינגס. AP
מכניס רוח חדשה. ג'ורג' קארל/AP

ג'ורג' קארל ערך הלילה (בין רביעי לחמישי) את אימון הבכורה שלו כמאמן סקרמנטו, והתרשם לראשונה ממצב הסגל שעומד לרשותו. המאמן הוותיק שמונה במקומו של טיירון קורבין במהלך פגרת האולסטאר ינסה להחיות מחדש את הקינגס, שפתחו את העונה היטב תחת מייקל מאלון אך מאז הידרדרו עד למקום ה-13 במערב, עם מאזן עגום של 34:18 בלבד.

קארל, שיעביר את משחקו הראשון בלילה שבין שישי לשבת כשהקינגס יארחו את בוסטון, הפתיע כשגילה שהוא שוקל לללכת בדרכו של גרג פופוביץ' וצרף לצוות שלו את ננסי ליברמן, אחת מהכדורסלניות הגדולות ביותר אי פעם. "אני מכיר את ננסי ואני חושב שהיא אשת כדורסל איכותית. אני מכיר אותה שנים, אבל אני לא חושב שהחלטות כאלה לא יתרחשו לפני הקיץ".

כך נראה היום הראשון של ג'ורג' קארל בסקרמנטו

בתום האימון הראשון הכריז קארל שהוא מתכוון להתנסות עם דרכים שונות כדי להפוך את הספסל ליעיל יותר ואף לערוך שינויים בחמישייה. לדבריו, הוא מתכנן להציב את רודי גיי יותר בעמדת הפאוור פורוורד, בה שיחק במדי נבחרת ארצות הברית במונדובאסקט האחרון, מה שעשוי לפתוח פתח לדקות מרובות יותר לסמול פורוורדים המחליפים עומרי כספי וניק סטאוסקאס. כספי, שכזכור סבל מכמה פציעות העונה, שיחק ב-38 משחקים העונה, 4 מהם בחמישייה, ורשם ממוצעים של 7.1 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק ב-16.9 דקות למשחק.

"בגדול מה שאמרתי לשחקנים הוא שאני רוצה לשכוח מ-52 המשחקים הראשונים", אמר קארל. "אני רוצה לחשוב על לנצח ב-30 המשחקים שנותרו לנו, ולהתרחק מהאשמות הדדיות לגבי מה שקרה בעבר. אני צריך להבין מה השחקנים כאן עושים היטב ומה ההרגלים שלהם. המחשבה הראשונה שהייתה לי היא שהם מאבדים יותר מדי כדורים, אבל ניסיתי גם להגביר את המהירות משמעותית מהקצב בו הם שיחקו כל העונה".

רודי גיי אמר: "אני רק יודע שתמיד קשה לשחק נגד הקבוצות של קארל. הן לוחצות אותך, והתקפית הן מסתערות עליך וגורמות לך לעבוד. הוא אחד המאמנים שמשחקים בלחץ ומשיגים יותר זריקות. הסגנון שלי יהיה נהדר עבורי, כי הוא כזה שמאפשר לכולם להצליח, וככל שכל אחד מאיתנו ישתפר, הקבוצה שלנו תשתפר יותר".

עוד באותו נושא

יום ההעברות האחרון ב-NBA: קווין גארנט חוזר למינסוטה?

לכתבה המלאה
ג'ורג' קארל מאמן סקרמנטו קינגס. AP
"אני צריך להבין מה השחקנים כאן עושים היטב ומה ההרגלים שלהם". ג'ורג' קארל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully