וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ההעברות האחרון ב-NBA: קווין גארנט חוזר למינסוטה?

הפורוורד הוותיק שהגיע לוולבס מהתיכון ב-95' עשוי לחזור לקבוצה, שכבר נמצאת בשיחות מתקדמות מול ברוקלין ומוכנה לשלוח בטרייד את ת'אד יאנג. העסקה כפופה באישורו של KG. וגם: פיניקס נפטרת מעוד דראגיץ', לוסון בדרך החוצה מדנבר?

קווין גארנט שחקן ברוקלין נטס. AP
זה יכול להיות מאוד מרגש. גארנט/AP

יום ההעברות האחרון ב-NBA מגיע וצפוי להיות סוער ומרתק כתמיד. לאורך היום (חמישי) נלווה כאן את כל הדיווחים והעסקאות שיתבצעו מעבר לים, כאשר השם המסקרן מכולם נכון לרגע זה הוא של גוראן דראגיץ', כוכבה של פיניקס, שהבהיר כי הוא חש פגוע מהקבוצה וצפוי לעזוב אותה בטרייד.

רוצים להרגיש איך זה לנהל קבוצת NBA היום? ב-ESPN מציעים "מכונת טריידים", בה תוכלו לבדוק כל מיני עסקאות

גוראן דראגיץ' שחקן פיניקס סאנס (ימין) מול קווינסי אייסי שחקן ניו יורק ניקס. GettyImages
היכן הוא ינחת? גוראן דראגיץ'/GettyImages

*** עם כל הכבוד לכל שחקן אחר, אם הטרייד הזה, שעל האפשרות שלו דיווח מארק סטיין מ-ESPN, ייצא אל הפועל, הוא יהיה אחד המרגשים שנראו בליגה, בטח בשנים האחרונות. מינסוטה טימברוולבס מוכנה להעביר לברוקלין נטס את ת'אד יאנג בתמורה לחזרתו לקבוצה של לא אחר מאשר קווין גארנט. על פי הדיווחים, העסקה נמצאת בשלבים מאוד מתקדמים של המשא ומתן בין הצדדים ועל מנת לאפשר אותה תידרש גם הסכמתו של גארנט עצמו, שכן הוא אחד מששת השחקנים היחידים בליגה שמחזיק בסעיף נו-טרייד מול כל הקבוצות. גארנט יהיה חייב להחליט עד לשעה 22:00.

גארנט הודיע לאחרונה שהוא לא מעוניין לעזוב את הנטס במהלך העונה, בעיקר כדי לא להעביר את משפחתו, אבל במקרה של הוולבס ייתכן שהוא ישנה את דעתו על מנת לסיים את הקריירה עם במדי הקבוצה שבחרה אותו ב-1995 היישר מהתיכון ושבמדיה הוא הפך לאחד הכוכבים הגדולים בליגה עד שעבר לבוסטון. KG אמר בעבר שהוא מעוניין לקנות את הוולבס יום אחד ואולי זה יהיה הרגע שיתחיל את התהליך הזה.

*** אדריאן ווג'נארובסקי מ-YAHOO מדווח שפיניקס בוחנת את האפשרות לשלוח את גוראן דראגיץ' בטרייד לאחת מהקבוצות שלא נמצאות ברשימה שהעביר סוכנו. כזכור, הרכז הסלובני ביקש לעבור ללייקרס, לניקס או להיט, אך הסאנס מנסים להשיג את הרווח המקסימלי מבחינתם ומנהלים מגעים גם עם קבוצות אחרות, ביניהן נמצאות בוסטון, יוסטון וסקרמנטו. בנוסף, מנסים באריזונה לשלב בטרייד את זוראן דראגיץ', שהוחתם הקיץ כחלק מהניסיון לרצות את גוראן כדי לגרום לו להאריך את חוזהו, אך כעת משהתברר שהמשימה נכשלה, באריזונה מנסים להיפטר גם מהאח הצעיר לבית דראגיץ'.

עוד באותו נושא

איך תשפיע הגעתו של ג'ורג' קארל על עומרי כספי?

לכתבה המלאה
טיי לוסון שחקן דנבר נאגטס מנסה לחטוף כדור מידיו של פול פירס שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
בדרך החוצה? טיי לוסון/AP

*** רג'י ג'קסון ביקש מהנהלת אוקלהומה סיטי לעזוב. הרכז בן ה-24 שקולע העונה 12.4 אך סבל מפיחות במעמדו מאז הגעתו של דיון ווייטרס מחוזר על ידי דנבר, בוסטון ואינדיאנה.

*** אטלנטה תנסה לצרף את גארי ניל, הרכז שנשלח רק בשבוע שעבר משארלוט למינסוטה, כשהטימברוולבס עשויים לוותר עליו תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט. מאמן ההוקס מייק בודנהולצר שיתף פעולה עם ניל בתקופה בה שימש כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו.

*** טיי לוסון פספס את האימון של דנבר אתמול ועורר את חמתו של מאמנו בריאן שואו, מה שעשוי לזרז את העברתו של הרכז המוכשר לאחת מהמחזרות שלו. במקביל שוקלים הנאגטס לא מעט הצעות שקיבלו עבור ארון אפללו, כשרצינית ביותר מביניהן על פי הדיווחים שייכת לפורטלנד.

*** אינדיאנה הבהירה לכל מי שרוצה לשמוע שהיא מוכנה לוותר על רוי היברט, שיכול להפוך לשחקן חופשי מוגבל בסיום העונה, אך תסכים לעשות זאת רק עבור תמורה רצינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully